Podsumowanie
Blacharsko:
Po pomiarze lakieru stwierdzono, że:
Auto wg mojej opinii z nieoryginalną powłoką lakierniczą, grubość lakieru na wszystkich elementach oprócz tylnej klapy przekracza 250 mikrometrów.
Tylna klapa ma 120 um, była odkręcana, więc nie wiadomo czy to klapa z tego auta…
Drzwi przednie prawe – 500 - 750 um
Drzwi tylne prawe – 500 - 800 um
Drzwi tylne lewe –300 - 350 um
Drzwi przednie lewe - 280 - 300 um
Maska, dach mają lakier w gr. 550 -750 um,
Słupki wewnętrzne, progi mają wartości lakieru ok. 600 - 800 um, na obu tylnych słupkach przy łączeniu z błotnikiem widoczne ślady po NIEDOTARTEJ szpachlówce.
Na progu kierowcy łuszczy się lakier.
Dodatkowo KAŻDY element wg mojej oceny był odkręcany – z uwagi na to auto wg mnie JEST po naprawie blacharsko lakierniczej.
Technicznie:
Podczas oględzin stwierdzono:
Silnik uruchamia się łatwo, bez większych problemów wchodzi na obroty, sprzęgło chodzi poprawnie, hamulce w stanie bardzo dobrym. Silnik chodzi normalnie, nie słychać niepokojących dźwięków, osprzęt elektryczny cały działa, klimatyzacja, wspomaganie sprawne.
Brak widocznych wycieków, turbina cicha i sucha, intercooler suchy.
Opony są z 2012 roku – Michelin, bieżnik wysoki (ok. 7 mm – ok. 80 % bieżnika).
Opona prawy przód ma mocne nacięcie z boku na długości ok. 15-20 cm, wg mojej oceny dyskwalifikujące tą oponę z eksploatacji.
Niestety są błędy poduszek powietrznych i ślady crashdata w sterowniku AIRBAG.
Środek auta
Środek dość zadbany.
Wnętrze, kierownica nosi ślady zużycia, podobnie pedały czy fotel kierowcy i mogą odpowiadać przebiegowi.
Widoczna naprawa deski rozdzielczej w ok. poduszki pasażera, widoczne ślady naprawy kurtyny powietrznej w siedzeniu kierowcy.
Fotel kierowcy dość zniszczony, samo auto w środku zaniedbane.
Ogólnie:
Samochód po prostu ODRADZAM.