Na Audi się tak nie znam dokładnie,ale te S-line to wypytaj jakiś gości z forum,klubów Audi.
Silnik to pompowtryski VW nie mówie,że zły jednak trzeba pamiętać o oleju spełniającym normy VW dot.pompywtryskiwaczy często jest to Castrol pełny syntetyk ma się rozumieć.
Można stosować Motul Specyfic z takimi normami to w sklepie (dobrym i instrukcji od auta się dobierze).
Turbina ze zmienną geometrią łopatek no to regularna,dynamiczna jazda i nic nie powinno się zacinać/szarpać
Przepływomierz w TDI jak w każdym innym po pewnym przebiegu się wymienia może też auto mniej...palić
EGR to wiesz jak to z EGR jak brudny auto kopci,słabe,świruje
Pompowtryski jak z wtryskami CR mniej więcej umowna granica to 200 tys i trzeba je zregnerować,ale ja mam 1.9 JTD ar 156 i ma ok.300 tys i jest ''dobrze'' więc jak się trafi
2masowe koło zamachowe : jak sprawdzić ? np. stuki,szmery piski przy gaszeniu,zapalaniu silnika oraz podczas jazdy na3,4 biegu przy 1500 dodaj sobie gaz w podłogę i jak zacznie telepać się coś lub będą trudności ze zmianą przełożen,a wykulczysz poduszki od skrzyni biegów te gumowe co nie no to można się spodziewać tego..
Auto można też pod VAGa podłączyć w ASO.
Zawieszenie to wielowahacz górne dolne przód tył jest niezależny.