Witam
Przypatrzmy się :
blogzmotoryzowany.pl/bmw/7.jpg może coś tam kiedyś było ? nie mówię żeby skreślać takie auta,ale no tutaj to spasowanie.
blogzmotoryzowany.pl/bmw/10.jpg lewa i prawa strona górne lampy tylne po bokach co jaśniejsze co ciemniejsze może światło tak na zdjęciu
Auto zacne i to bardzo fajne,kozackie felgi Alpiny pewnie
www.racingforum.pl/index.php?showtopic=115889&pid=1094629&st=0& tu jest gościu też
Ważne jest w jakim stanie osprzęt silnika to są dobre silniki,ale sprawdziłbym tez klapy (np.czy równo chodzi na wolnych obrotach)
Treść zapytania:
"Czy pojazd o numerze VIN WBAAX71050JW90004 posiadał ubezpieczenie OC w ruchu krajowym na dzień 2014-01-20?"
Treść odpowiedzi:
Pojazd o podanym numerze VIN posiadał w podanym dniu następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym:
polisa: 908512505781 dla pojazdu: BMW 320 TOURING DIESEL KAT. E46
zakład odpowiedzialny: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI WARTA S.A.
adres: Chmielna 85 nr lok. 87, 00-805 Warszawa
UFG informuje:
Odpowiedź na pytanie została wygenerowana zgodnie ze stanem bazy Ośrodka Informacji UFG na dzień 2014-01-17, na podstawie danych przekazanych przez firmy ubezpieczeniowe. Ubezpieczyciele są zobowiązani w ciągu 14 dni, od daty zawarcia umowy ubezpieczenia, do przesłania informacji o tym fakcie do UFG*. Ze względu na te terminy, dane w bazie UFG są obarczone ryzykiem braku aktualności. Dlatego też - w celu ostatecznego zweryfikowania polisy OC i potwierdzenia okresu ochrony ubezpieczeniowej - zalecamy skontaktować się bezpośrednio z firmą ubezpieczeniową wskazaną w powyższej odpowiedzi.
UFG nie jest uprawniony do dokonywania zmian danych przekazanych przez zakłady ubezpieczeń. Zmiany takie mogą być dokonywane wyłącznie przez ubezpieczyciela, od którego pochodzą te dane i tylko przez niego mogą zostać skorygowane, uzupełnione lub zaktualizowane. W przypadku konieczności skorygowania, uzupełnienia lub zaktualizowania danych, prosimy zwrócić się bezpośrednio, lub za pośrednictwem OI UFG, do właściwego zakładu ubezpieczeń.
* art. 105 ust. 2 Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, UFG i PBUK
www.stolencars24.eu/ (jednak zawsze można,dla pewności na komisariacie)
Checking StolenCars24 database ... ok.
Checking Slovenian Police database ... ok.
Checking Italian Police database ... ok.
Checking Romanian Police database ... ok.
Checking Czech Republic Police database ... ok.
Checking Slovak Republic Police database ... ok.
Checking Lithuanian Police database ... ok.
Opcje płatne (przelewem internetowym) coś jest !
www.automo.pl/?f673b86169a4fd3396fe0b6f3...50JW90004&x=71&y=19#
www.autodna.pl/vin/WBAAX71050JW90004
Wyposażenie :
Silnik 2.0L (M47)
Moc maksymalna 134 KM (100.0 kW)
Skrzynia Manualna
Kolor TITANSILBER METALLIC (354)
Wnętrze STOFF FLOCK RAUTEANTHRAZIT (E3AT)
Data produkcji 2000-08-19
VIN WBAAX71050JW90004 (JW90004)
S534A Klimatyzacja automatyczna
S428A Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S481A Fotel sportowy
S520A Lampa przeciwmgłowa
S521A Czujnik deszczu
S255A Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S494A Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S302A Instalacja alarmowa
S785A Lampy kierunkowskazów białe
S249A Wielofunkcyjność dla kierownicy
S423A Dywaniki podłogowe Velours
S320A Brak napisu modelu
S464A Worek na narty
L801A Wersja krajowa Niemcy
S863A Spis dealerów, Europa
S879A Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki
S548A Licznik kilometrów
S550A Komputer pokładowy
S832A akumulator w bagażniku
S386A Reling dachowy
S662A Radio BMW Business CD
S279A Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 45
S851A Wersja językowa, niemiecki
S433A Listwy wewnętrzne
Sprawdzenie dwumasowego koła zamachowego :
Objawy awarii koła dwumasowego
- Klekotanie i terkotanie na biegu jałowym, zmieniające się po wciśnięciu sprzęgła
- Piski przy redukowaniu biegów
- Stuki przy dodawaniu i ujmowaniu gazu na niskich obrotach
Jak samemu zdiagnozować usterkę
- Jadąc na 5. biegu zejdź pod 1000 obr./min i maksymalnie wciśnij pedał gazu. Silnik ze sprawnym kołem będzie płynnie przyspieszał. Przy zepsutym kole pojawić się mogą wibracje, telepania i szarpnięcia.
- Jadąc na 3. biegu na obrotach około 3000 wymuś szarpnięcie na sprzęgle kilkakrotnie gwałtownie kopiąc w pedał gazu. Jeżeli pojawią się hałasy i wibracje, to może to być objaw uszkodzenia koła dwumasowego.
- Jeżeli obie próby wskazują na awarię koła dwumasowego - mechanik będzie musiał zdemontować skrzynię biegów. Pomiar luzów koła potwierdzi jego stan.
Cztery sposoby na wydłużenie żywotności dwumasowego koła zamachowego
1. Unikaj niskich obrotów. Permanentna jazda w zakresie zbyt niskich obrotów (1500 obr./min i poniżej) powoduje nadmierne i trwające długo obciążanie sprężyn oraz ich tłumików. Oszczędna jazda niestety nie służy trwałości "dwumasu".
2. Zmień sposób ruszania. Gwałtowne puszczanie sprzęgła, nie tylko przy ruszaniu, ale również po zmianie biegu na wyższy, powoduje chwilowe duże przeciążenie sprężyn i tłumików. Tak samo niszczące jest dławienie silnika, np. przy ruszaniu z 2. biegu.
3. Unikaj poślizgu sprzęgła. Długotrwała jazda z poślizgiem sprzęgła (przy ruszaniu, przy zużytym sprzęgle itp.) powoduje przegrzanie tzw. masy wtórnej, co skutkuje zmianą konsystencji smaru oraz uszkodzeniem łożyskowania wewnętrznego.
4. Zadbaj o wtryskiwacze. Zaniedbanie stanu stanu silnika (np. zużycie wtryskiwaczy w dieslu powyżej współczynnika korekcji 1,65 mg/H) powoduje nierównomierność biegu silnika, wywołującą ponadnormatywne wibracje koła dwumasowego.
Czytaj więcej na
motoryzacja.interia.pl/wydarzenie/uzywan...utm_campaign=firefox
Oraz turbiny :
mojafirma.infor.pl/moto/naprawa-auta/nap...kodzona-turbine.html
Pozdrowienia,
Michał