Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
{getmodule 161}

TEMAT: Proszę o opinię na temat auta Mazda 6 136KM 2.0 CITD

Proszę o opinię na temat auta Mazda 6 136KM 2.0 CITD 2011/08/01 16:10 #15049

  • zdenek
  • zdenek Avatar
Witam wszystkich

Bardzo prosze o opinie na temat Mazdy 6 136KM 2.0 CITD :

allegro.pl/show_item.php?item=1747054178

Czy warto się nia interesować?
Widzę, że auto ma kratkę. Może to znaczyć , że w Niemczech przejechalo 500tyś w jakiejś firmie.
Niestety nie mam zbyt dużego doświadczenia dlatego proszę o wasze opinie.

Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Proszę o opinię na temat auta Mazda 6 136KM 2.0 CITD 2011/08/01 16:52 #15051

  • Tomasz
  • Tomasz Avatar
Jak dla mnie to cena + trzy odcienie szarości + niezbyt udany diesel = odejście ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Proszę o opinię na temat auta Mazda 6 136KM 2.0 CITD 2011/08/02 07:30 #15065

  • nowy_pn
  • nowy_pn Avatar
Cena faktycznie za niska i te odcienie lakieru no ale może po prostu beznadziejny lakiernik był poza tym zdjęcia słabe. 6l na trasie - heh dobre jeżdżę długo takim samochodem i jeszcze mi się nie udało. A i kolego Tomaszu skąd ta opinia o niezbyt udanym dieslu? Ja w takiej Mazdzie mam nalatane obecnie 221 tys z czego ponad 60 tys ja przejechałem a i kolegę od pozostałego przebiegu znam dobrze i zaskakująco nic się nie działo i nic się nie dzieje.... moim zdaniem to kwestia eksploatacji. ale wracając do opinii skoro to handlarz i kupił go u niemca to cena nie pasuje, coś musiało być w nim kombinowane, sprawdź dokładnie ten samochód w jakimś serwisie bo mazda ceny części ma wysokie:) Pozdrawiam :)
aha no i 8 poduszek to ona nie ma tylko 6 ;) i kratki nie ma tylko siatkę która jest w standardzie do rolety bagażnika zresztą bardzo przydatna :)
Ostatnio zmieniany: 2011/08/02 10:58 przez nowy_pn.