Postaram się w kilku słowach:
1. Mazda 6 2.0 nie ma fabrycznie montowanych 2ch wydechów tylko jeden - więc coś z tyłu było grzebane
2. Nie uwierzę w przebieg 160tyś. bo jak szukałem Mazdy dla siebie obejrzałem ich około 20szt na terenie całej polski i wszystkie jak jedna miały kręcone zegary przynajmniej o 100tyś. - po za tym zobacz jak bardzo ma wytarty fotel w skórze - moja mazda ma 55tyś. i fotel w skórze nie ma nawet zagniecenia, kumpla mazda 6 w skórze przy 150tyś nie ma zagnieceń na foteli - wybacz ale tak zniszczyć fotel może 200 kilogramowy kierowca
3. Z nawigacji nie skorzystasz bo nie ma do niej mapy na teren naszego kraju - nie wierzysz zadzwoń do ASO.
Co do wyboru samej mazdy to jest to dobry wybór choć mazda 6 GG nie jest oszczędna w spalaniu (nowe modele już poprawili trochę). Co do awaryjności Mazdy 6 to sprowadza się do przeglądów okresowych bo nic się w nich praktycznie nie psuje (o ile nie kupisz złomu z przekręconym licznikiem z 300tyś km na 100tyś)
Moja rada - nie szukaj Mazdy 6 sprowadzonej przez kogoś bo nie znajdziesz na pewno zadbanego dobrego modelu - kolega mi nie uwierzył że kupił Mazde z Belgii z przekręconym licznikiem to ma teraz do naprawy turbinę i rozrządzik - 5000zł - a auto ma rzekomo 150tyś - ha ha ha
Najlepiej kupić krajową z salonu, pojechać do ASO i ją prześwietlić dokładnie - wiem że w przypadku starszych Mazd krajowej nie znajdziesz bo ich po prostu nie było - ale może warto dołożyć trochę i kupić coś bardziej pewnego.