Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
{getmodule 161}

TEMAT: Mazda 3 sedan

Mazda 3 sedan 2011/01/20 21:52 #6293

  • wojtix
  • wojtix Avatar
Witam wszystkich,
Obecnie jestem na kupnie samochodu i zastanawiam się m.in nad Mazdą 3 w sedanie. W trakcie przeglądania ogłoszeń trafiłem na następująca ofertę gubalski.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C17077606
Czy możecie się wypowiedzieć na temat tego ogłoszenia? Może ktoś był u tego sprzedawcy i np oglądał ją?
Dzięki i Pozdrawiam!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Mazda 3 sedan 2011/01/21 08:54 #6296

  • IPOS
  • IPOS Avatar
Na wstępie zaznaczam że nie jestem mechanikiem ani nie jestem związany z motoryzacją, prócz zamiłowania:) . Ogólnie do tyłu auta bym się nie przyczepił, ale zwróć uwagę na prawy przód:
1. nie ma zdjęć tego elementu
2. jak się przypatrzysz to jest na jednym zdjęciu WRAŻENIE jakby tam dalej był zdeczka inny kolor.
Poproś o więcej zdjęć.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Mazda 3 sedan 2011/01/21 09:04 #6297

  • Krzysztof
  • Krzysztof Avatar
  • Offline
Jeszcze nie widziałem żeby ktoś chciał sprzedać 3 letnią Mazdę z przebiegiem 28 tyś ... to jest jak trafić 6 w lotto :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Mazda 3 sedan 2011/01/21 10:09 #6300

  • IPOS
  • IPOS Avatar
Też mnie to zastanowiło, bo niby dlaczego sprzedawać auto w tak dobrym stanie z tak małym przebiegiem...? Jeżeli kogoś stać żeby samochody co 3 lata zmieniać to zazwyczaj zostawiają stare w rozliczeniu u dealera. Ale może faktycznie okazja....tego życzę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Mazda 3 sedan 2011/01/21 16:15 #6310

  • wojtix
  • wojtix Avatar