Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
Chcesz zapytać o auto z ogłoszenia? Pisz tutaj.
{getmodule 108}​​​​​
{getmodule 161}

TEMAT: Opel Vectra B fl. Buczek

Opel Vectra B fl. Buczek 2011/05/11 16:11 #11443

  • Kabulster
  • Kabulster Avatar
Witam.
Ładnie proszę o ocenę tego auta - wszystkie sugestie mile widziane bo nie znam się za bardzo na oplach

moto.allegro.pl/jeden-wlasciciel-serwiso...owy-i1594054075.html

VIN : W0L0JBF19Y1110531

Dziękuję i pozdrawiam.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Opel Vectra B fl. Buczek 2011/05/12 07:33 #11491

  • merymak
  • merymak Avatar
zdecydowanie odradzam, silnik zbyt słaby do tego samochodu, lepszy wybór to 1.8, a jeszcze lepszy to 2.0 ... wszystkie cechują się podobną żywotnością,

zdjęcia nic ciekawego nie mówią o samochodzie tzn. nie dają podstaw do czepienia się czegokolwiek

ta VB ma klimatyzację manualną czyli po prostu schładzacz i generalnie jest gorzej wyposażona niż ta druga.

silnik był myty co może oznaczać wycieki ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Opel Vectra B fl. Buczek 2011/05/12 08:01 #11492

  • Kabulster
  • Kabulster Avatar
Dzięki za odp.

Rozmawiałem z oddziałem general-motors. Ten samochód nie miał żadnych napraw gwarancyjnych co dziwi. Nie znam nikogo kto w czasie gwarancji nie robił żadnej pierdoły. Podejrzewam ,że auto wcale nie było serwisowane. Choć z drugiej strony patrząc po ogłoszeniach tego sprzedawcy widzę ,że nie do każdego samochodu ma książkę serwisową więc jest nadzieja ,że nie drukuje ich hurtem.

pzdr.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Opel Vectra B fl. Buczek 2011/05/12 08:48 #11495

  • merymak
  • merymak Avatar
ja w każdym razie odradzam, silnik dyskwalifikuje ten samochód, no chyba, że jesteś emerytem po 80 :P