Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
Chcesz zapytać o auto z ogłoszenia? Pisz tutaj.
{getmodule 108}​​​​​
{getmodule 161}

TEMAT: Opel Astra 1.9 CDTI 120KM SPORT

Opel Astra 1.9 CDTI 120KM SPORT 2011/10/10 11:55 #17172

  • Rick
  • Rick Avatar
Ocena auta z linku: otomoto.pl/opel-astra-1-9-cdti-120km-sport-C20395958.html

Auto oglądałem 2,5 godziny nic nie znalazłem co by wskazywało, że jest po wypadku.
Wszystkie szyby oryginał, lampy, plastiki w komorze silnika, podłoga w bagażniku prosta.
Auto bardzo zadbane z książką i z przebiegiem nie wyglądającym na więcej niż na liczniku.
Silnik to torpeda pod maską, zgarnia jak mały wariat.
Niestety nie dokonałem zakupu, gdyż jest wielka nie wiadoma z klimą - nie uruchamia się sprężarka.
Sprzedawca twierdzi, że nie ma gazu. Po naciśnięciu zaworu na wężu faktycznie nic nie leci.
Zaproponowałem, że niech dobiją gazu i przyjeżdżam z gotówką po auto. Niestety sprzedawca powiedział, że nie będzie się bawił w to. Uważam to za podejrzane.
Jeżeli kogoś nie przerażają ewentualne koszta naprawy związane z klimą to polecam to auto w 100%
Całe auto zmierzyłem czujnikiem i żaden element nie lakierowany co się rzadko zdarza.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Opel Astra 1.9 CDTI 120KM SPORT 2011/10/10 18:15 #17181

  • kobe24la
  • kobe24la Avatar
Jeżdżę taką Astrą z tym silnikiem 1.9 120KM tylko 8 zaworową (Z19DT). Co do klimy, to prawdopodobnie przetarła się chłodnica, bardzo powszechny problem w Astrze H z tym silnikiem. Jest na to nawet kampania serwisowa ASO i jeżeli wykryją cieknącą już chłodnice, to wymieniają na swój koszt. Trochę chyba za szybko spisałeś auto na straty.
Ponadto jest to wersja Z19DTJ czyli 16 zaworowa, taka sama jak 150KM tylko ma obniżoną fabrycznie moc. Dlatego też warto obejrzeć cięgno od klap wirowych na kolektorze (kolejna usterka, znana wszystkim posiadaczom Opla z silnikiem Z19DTH lub Z19DTJ, którzy mieli auto z przed 2007 roku), bo przed faceliftingiem były z nim problemy. Po prostu gniazda się wyrabiały i listwa potrafiła wypaść. Na szczęście jest gość co się tym zajmuje na forum Vectry.

PS. Jeżeli byś się w przyszłości decydował na kupno Astry H, to dokładnie obejrzyj lakier pod lusterkami. Lubia się tam pokazywać bąble rdzy, kolejna wada fabryczna spowodowana złym montażem lusterek. Zerknij też czy w książce serwisowej są na końcu bite regularnie przeglądy karoserii (w niemieckich astrach powinno być co dwa lata), jeżeli ich nie ma, to nie uznają ci gwarancji na perforację blach.
Ostatnio zmieniany: 2011/10/10 18:23 przez kobe24la.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport