Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
Chcesz zapytać o auto z ogłoszenia? Pisz tutaj.
{getmodule 108}​​​​​
{getmodule 161}

TEMAT: Opel Astra III 1.9 cdti

Opel Astra III 1.9 cdti 2012/04/10 18:36 #24723

  • ZicO
  • ZicO Avatar
Witam planuję zakup Opla Astry III z silnikiem 1.9 Cdti 150hp, docelowo chciałbym się zmieścić w 26tyś za samo auto + ubezpieczenie, no i rozrząd z całą resztą.
Czy kupienie w miarę dobrze utrzymanego egzemplarza w tej cenie jest w ogóle realne ?
Te które patrzę to 2004-2005 rocznik z około 150-160 tyś przebiegu.
Jestem ze śląska i zainteresowały mnie dwie oferty
Pierwsza
[url=http://http://otomoto.pl/opel-astra-sport-full-opcja-xenon-skory-C23682742.html]http://otomoto.pl/opel-astra-sport-full-opcja-xenon-skory-C23682742.html[/url]
i druga
http://otomoto.pl/opel-astra-cosmo-150-km-sport-C22454618.html
Obydwóch właścicieli zgadza się na diagnostykę czy też stację Opla, druga opcja wyjątkowo niski przebieg
W jaki sposób najdokładniej sprawdzić auto - diagnostyka Opla, czy może macie jakieś namiary na pewną osobę ze śląska, czy można dostać po takim badaniu jakiś papier ?
Każda opinia będzie pomocna, dzięki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Opel Astra III 1.9 cdti 2012/04/10 19:14 #24727

  • van
  • van Avatar
Jestem zdania że auta trzeba kupować nasze krajowe,po 1-2 właścicielach lub sprowadzić ale samemu. Nic trudnego nie ma wyczaić jakieś autko w Niemczech, zadzwonić (80 % sprzedawców to Polacy, Rosjanie i Turki ) i pojechać odebrać. Wszystkie sprowadzone OKAZJE to złom na którym handlarz musi zarobić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Opel Astra III 1.9 cdti 2012/04/10 20:31 #24730

  • merymak
  • merymak Avatar
van napisał:
Jestem zdania że auta trzeba kupować nasze krajowe,po 1-2 właścicielach lub sprowadzić ale samemu. Nic trudnego nie ma wyczaić jakieś autko w Niemczech, zadzwonić (80 % sprzedawców to Polacy, Rosjanie i Turki ) i pojechać odebrać. Wszystkie sprowadzone OKAZJE to złom na którym handlarz musi zarobić.

obiema rękoma się pod tym podpisuję .... co do złomu sprzedawanego przez handlarzy to jest on albo bity, albo ma kosmiczny przebieg, albo ma poważne usterki, ewentualnie wszystko to razem ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Opel Astra III 1.9 cdti 2012/04/11 10:14 #24742

  • kobe24la
  • kobe24la Avatar
7-8 letnie auto z Niemiec z przebiegiem 150-160 tyś km, możesz zapomnieć, chyba, że pojedziesz do Niemca i tam coś upolujesz. Ale na pewno nie za te pieniądze.
Auto z tego roku będzie miało najechane na pewno ponad 200tyś km. Wiem co mówię, bo sam kupowałem 3 lata temu Astre H i 3 letnie auto miało przejechane 128 tyś km.
Co do samego silnika, to zwróć uwagę podczas oględzin na cięgno klap wirowych kolektora, w tych rocznikach wyrabiałby się tuleje i cięgno wypadało. Skutkiem tego było dławienie się auta i mulenie silnika.

Jeżeli jesteś ze Śląska, to podjedź sobie na giełdę do Mysłowic było tam dwóch gości, którzy zajmowali się tylko i wyłącznie sprowadzaniem Astra H. Nie wiem czy jeszcze jest ta firma, ale mieli auta sprawdzone (poleasingowe). Auto, które kupiłem miało pełną, udokumentowaną historię serwisową, wszystkie faktury za przeglądy w ASO itp, płyty, Car Pass i inne bajery. Sprawdzane było na różne sposoby, w ASO, w bazie GM i było ok. Tylko że, za takie auto dałem wtedy ponad 5 tyś zł więcej niż średnio takie auta kosztowały w innych ogłoszeniach, ale było warto.

Co do sprawdzenia przebiegu w Oplu liczba kilometrów zliczana jest ze sterownika pompy paliwowej i czujnika kół. Ten z czujnika kół wyświetlany jest na wyświetlaczu między zegarami, ten z pompy można odczytać tylko Tech-em. I tu uwaga !!! Przy przebiegu rzędu 150 tyś km, te dwa przebiegi powinny różnić się między sobą wartością ok. 800-900km. A to dlatego, że z czasem jak opona się ściera, to średnica koła minimalnie się zmienia.
Chociaż, jeśli przebieg kręcił ktoś kto się zna na tym, to i tak nie dojdziesz.
Drugi sposób na sprawdzenie, to możesz zadzwonić do centrali GM i poprosić o informację odnośnie napraw serwisowych, kampanii. Przy tego typu akcjach będą spisywane przebiegi. Jak nagle auto w ciągu dwóch lat zrobi powiedzmy kilka razy krótszy dystans niż do tej pory, to już jest sygnał.
Trzeci sposób, to po prostu napisać do serwisu gdzie według książki serwisowej było auto serwisowane. Niemcy przeważnie nie robią problemów i przysyłają takie informację. Na podstawie takich danych będziesz wiedział czy to co podaje właściciel to prawda.
Ostatnio zmieniany: 2012/04/11 10:23 przez kobe24la.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Opel Astra III 1.9 cdti 2012/04/11 11:43 #24747

  • kubski
  • kubski Avatar
teoretycznie za te pieniadze powinienes przebierac w ofertach
ale tylko w teorii ;) bo jak widze szukasz tylko egzemplarzy z najmocniejszym dieslem i z najbogatszym (czy prawie najbogatszym) wyposazeniem
i dlatego skazujesz sie na sztuki tylko importowane
a z czym to sie je to juz ci pieknie koledzy wyłożyli w postach powyżej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Opel Astra III 1.9 cdti 2012/04/11 11:49 #24749

  • kobe24la
  • kobe24la Avatar
Aha i przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz. Obejrzyj dokładnie okolice przednich lusterek (styk plastikowej osłony z lakierem drzwi) oraz obejrzyj lakier wokół tylnej listwy. Są to miejsca, w których lubi pojawić się rdza, ponieważ producent nie zastosował odpowiednich dystansów. Dlatego warto mieć oryginalną książkę serwisową z bitymi przeglądami perforacji nadwozia i pilnować tych przeglądów. W razie jakichkolwiek kwiatków masz 12 lat gwarancji na nadwozie, a koszt przeglądu to ok. 150zł (w zależności od tego gdzie auto było produkowane, może to być przegląd co roku lub raz na dwa lata).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport