Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
Chcesz zapytać o auto z ogłoszenia? Pisz tutaj.
{getmodule 108}​​​​​
{getmodule 161}

TEMAT: OPEL ASTRA II 2002 GRUDZIEŃ 1.4 16 V + SEKWENCJA

OPEL ASTRA II 2002 GRUDZIEŃ 1.4 16 V + SEKWENCJA 2013/01/10 09:24 #36368

  • Popek
  • Popek Avatar
Proszę o wszystkie możliwe informacje.
allegro.pl/show_item.php?item=2919234027
nr VIN W0L0TGF3532022745
Auto po leasingu.
Dziękuję.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: OPEL ASTRA II 2002 GRUDZIEŃ 1.4 16 V + SEKWENCJA 2013/01/10 10:34 #36372

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
wez pod uwage ze auto jezdzilo ok 23tys rocznie. Ma 10 lat.. co to daje? 230tys a nie 169.. w 2006r mial 92tys juz. Ogolnie oferta wyglada pozytywnie, ladnie papiery pokazane itp.. maska jak by srednio sie schodzi od strony kierowcy z blotnikiem? rejestracje z leasingu mial WD24452

Numer VIN - W0L0TGF3532022745
Marka - Opel
Model - Astra-g Zafira-a\nRok - 2003
Nadwozie - wagon
Silnik - Z14xe
Numer seryjny - 022745

Model - Astra-g zafira-a
Release date - 02.09.2002
Model year - 2003
Engine - Z14xe
Engine room - 20z64349
Code body - 35
Code gm - XXKE
Country code - PL
VIN - W0L0TGF3532022745
W0L - General motors
0 - Normal vehicle
T - Astra
G - Astra
F - Active (manual) belts and driver passenger airbag system (frontal) roof side
F35 - 5 door estate
3 - 2003
5 -
2 - Bochum
AG4 - The front seats, a/c, height adjuster, manually operated
AJ3 - Airbag for driver
AJ4 - For passenger airbag
AQ6 - The front seats, adjustable backrest
AT0 - Headrest, rear, fabric, solid
AU0 - Door lock with remote control
AY3 - Headrest, front, fabric, solid
AY5 - Headrest, rear, fabric, central
BB7 - Used with chrome interior door handle
BOC - Made in bochum
B75 - Cover, assembly, baggage
B76 - For devices with black dial
CR6 - For poland
C35 - Heater, back office
C60 - Air conditioner
C87 - Reading lamp, rear
DT4 - Ashtrays and cigarette lighter (package for smoking)
GS8 - Final drive ratio 3.94
G61 - 4 wheel bolt
JL9 - ABS
K60 - Generator, 100amp.
LHD - Left-hand drive
L95 - 14 gasoline engine
MG4 - Manual transmission control ,5-speed, sporty
MM3 - Use of hand with transmission
NC0 - Equipment and the european union
NT4 - Gas emissions, eec 05
N32 - Steering wheel, deluxe
N33 - For adjustable steering column
N40 - Power steering, unvarying step
PG1 - Wheel, road, steel, 6jx15
P34 - Wheel and tire, spare
QXA - Tires 185/65 r 15-88t
TN6 - Battery, 55ah
T9L - Finishing panel, internal, malta
U07 - Horn, fanfare
U83 - Speaker, 6
V55 - Holder cap off
W2I - Finish, namur/malta
W2N - Inscription, cross, delete
W3X - Motor shentgottard
W8X - Additional details set radio
XK5 - Equipment, jewel
XL8 - For 433 mhz
Z0C - For poland
Z1F - Sensor system limited, a/c
Z1X - Paint one layer
2F2 - Radio, car 300
2J1 - Covering, floor interior, standard
22U - Paint outside cover, cm. list of paint in the catalog introduction models
80I - Interior-black
80X - Interior trim body-black
80Y - Finish panel doors, black

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: OPEL ASTRA II 2002 GRUDZIEŃ 1.4 16 V + SEKWENCJA 2013/01/13 12:28 #36486

  • VectorOPC
  • VectorOPC Avatar
Samochód miał przygodę, pytanie tylko jak poważną. Brakuje halogenów, zderzak jest wymieniany ( włącznik halogenów przednich jest w kabinie, a kiedy halogenów nie ma - włącznika również, zamiast niego powinna być zaślepka ), dodatkowo brakuje jednego wiatraka chłodnicy zaraz przed zderzakiem na chłodnicy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: OPEL ASTRA II 2002 GRUDZIEŃ 1.4 16 V + SEKWENCJA 2013/01/14 09:48 #36531

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
wg vin halogenow to auto nie mialo przy wylocie z fabryki. I drugi wiatrak maja astry ale w dieslu? przycisk faktycznie jest w kabinie. Teraz tylko dojsc skad sie wzial? trzeba by dopytac wlasciciela o to
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: OPEL ASTRA II 2002 GRUDZIEŃ 1.4 16 V + SEKWENCJA 2013/01/14 10:06 #36535

  • VectorOPC
  • VectorOPC Avatar
Wszystkie Astry z Klimatyzacją maja dwa wiatraki. Nie ważne jaki silnik, czy benzyna 1,2 16V czy diesel 2,2 DTI. Wiatrak jest problemem, bo jest praktycznie oparty o belkę wzmacniającą zderzak, każde jej wgniecenie, łamie go. Kosztuje sporo, bo jest dość skomplikowany. Poniżej 150zł ciężko go kupić poprawnie działającego, bo jest to towar chodliwy. Jeżeli go nie ma, na pewno zaświeci się kontrolka od elektronicznego modułu sterowania układem chłodzenia, chyba że ktoś zaślepi, bądź usunie kontrolkę. Mam Astrę G, jeśli chodzi o jakieś smaczki dotyczące przeszłości powypadkowej, to chyba znam większość - sam przechodziłem przez kupno tego samochodu, a łatwo nie jest. Nie mówiąc o tym, jak komicznie spasowane są nadkola z maską i reflektorami - to bardzo trudny element w naprawie Astry G i powiem szczerze, nie spotkałem się z blacharzem, który zrobiłby to należycie. Po jednym mniej widać, po drugim bardziej. Najfajniejsze jest to, że na fotkach najbardziej rzuca się to w oczy i już wiadomo czy jechać, czy nie.

pierwszy lepszy link: otomoto.pl/opel-astra-salon-polska-148tys-C27503964.html
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport