Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
Chcesz zapytać o auto z ogłoszenia? Pisz tutaj.
{getmodule 108}​​​​​
{getmodule 161}

TEMAT: Prośba o ocenę auta i rozkodowanie VIN - Opel Astra IV WOLPE8ENXB8085015

Prośba o ocenę auta i rozkodowanie VIN - Opel Astra IV WOLPE8ENXB8085015 2014/01/20 10:26 #55515

  • bomati13
  • bomati13 Avatar
Witam,

proszę o rozkodwanie VIN i informację o ocenie auta,
ewentualnych napraw w serwisie bądź kolizjach:

Opel Astra IV
2.0 CDTi 160KM
VIN: WOLPE8ENXB8085015
link: otomoto.pl/show?id=C31493183

Z góry dzięki :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prośba o ocenę auta i rozkodowanie VIN - Opel Astra IV WOLPE8ENXB8085015 2014/01/20 18:33 #55550

  • michałsnk
  • michałsnk Avatar
Witaj,

Wiesz jak to z nowoczesnymi dieslami :

Te są dość dobre (Fiata),ale jak to bywa po pewnym czasie u każdego(!) producenta nowoczesnych diesli zawodzi osprzęt : zmienna geometria łopatek,filtr cząstek stałych,zmienne doloty,2masowe koło zamachowe,ewentualne problemy z odkręceniem świec żarowych.

Silniki tak do jakiś 300 tys km co dziś jest super wynikiem nie powinny się ''psuć'' potem przyjdzie czas na regenerację/wymianę elementów podlegających wyeksploatowaniu i jak auto ma licznik cofnięty to potem są przykre niespodzianki.


Coś o dwumasowym kole zamachowym :

Objawy awarii koła dwumasowego

- Klekotanie i terkotanie na biegu jałowym, zmieniające się po wciśnięciu sprzęgła

- Piski przy redukowaniu biegów

- Stuki przy dodawaniu i ujmowaniu gazu na niskich obrotach
Jak samemu zdiagnozować usterkę

- Jadąc na 5. biegu zejdź pod 1000 obr./min i maksymalnie wciśnij pedał gazu. Silnik ze sprawnym kołem będzie płynnie przyspieszał. Przy zepsutym kole pojawić się mogą wibracje, telepania i szarpnięcia.

- Jadąc na 3. biegu na obrotach około 3000 wymuś szarpnięcie na sprzęgle kilkakrotnie gwałtownie kopiąc w pedał gazu. Jeżeli pojawią się hałasy i wibracje, to może to być objaw uszkodzenia koła dwumasowego.

- Jeżeli obie próby wskazują na awarię koła dwumasowego - mechanik będzie musiał zdemontować skrzynię biegów. Pomiar luzów koła potwierdzi jego stan.
Cztery sposoby na wydłużenie żywotności dwumasowego koła zamachowego

1. Unikaj niskich obrotów. Permanentna jazda w zakresie zbyt niskich obrotów (1500 obr./min i poniżej) powoduje nadmierne i trwające długo obciążanie sprężyn oraz ich tłumików. Oszczędna jazda niestety nie służy trwałości "dwumasu".

2. Zmień sposób ruszania. Gwałtowne puszczanie sprzęgła, nie tylko przy ruszaniu, ale również po zmianie biegu na wyższy, powoduje chwilowe duże przeciążenie sprężyn i tłumików. Tak samo niszczące jest dławienie silnika, np. przy ruszaniu z 2. biegu.

3. Unikaj poślizgu sprzęgła. Długotrwała jazda z poślizgiem sprzęgła (przy ruszaniu, przy zużytym sprzęgle itp.) powoduje przegrzanie tzw. masy wtórnej, co skutkuje zmianą konsystencji smaru oraz uszkodzeniem łożyskowania wewnętrznego.

4. Zadbaj o wtryskiwacze. Zaniedbanie stanu stanu silnika (np. zużycie wtryskiwaczy w dieslu powyżej współczynnika korekcji 1,65 mg/H) powoduje nierównomierność biegu silnika, wywołującą ponadnormatywne wibracje koła dwumasowego.


Czytaj więcej na motoryzacja.interia.pl/wydarzenie/uzywan...utm_campaign=firefox

Kolektor ssący dotyczy się też Opla :

www.autka.pl/?p=560


Objawy awarii turbiny : mojafirma.infor.pl/moto/naprawa-auta/nap...kodzona-turbine.html

EGR to wiadomo czarny,zapchany dymi,traci moc.

Zalecam gruntowne sprawdzenie w ASO takiego auta młode jest warto zresztą :)

Ja mam 1.9 JTD 105 KM w AR 156 i sobie bardzo chwalimy w domu już 4 rok i rozrząd goni rozrząd,że tak powiem tyle,że mam proste turbo i brak filtra cząstek stałych.

Wracając do auta :

Kwestia ubezpieczenia :

Treść zapytania:
"Czy pojazd o numerze VIN W0LPE8ENXB8085015 posiadał ubezpieczenie OC w ruchu krajowym na dzień 2014-01-20?"

Treść odpowiedzi:
BRAK DANYCH

Odpowiedź negatywna "Nie odnaleziono danych" lub "BRAK DANYCH" może być udzielona z wielu powodów. Poniżej przedstawiono listę przyczyn dla jakich została wygenerowana odpowiedź negatywna:

brak ubezpieczenia pojazdu
opóźnienie w przekazaniu danych do UFG przez zakład ubezpieczeń
brak przekazania danych do UFG przez odpowiedzialny zakład ubezpieczeń
odrzucenie przez UFG danych przekazanych przez zakład ubezpieczeń (np. z powodu niskiej jakości przekazanych danych)
błędy w danych przekazywanych przez zakłady ubezpieczeń

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny informuje, iż w przypadku zidentyfikowania takiej sytuacji, niezależnie od formy zapytania (obsługa automatyczna przez portal bądź ręczna przez operatora) - zakończy się zawsze informacją "Nie odnaleziono danych", "BRAK DANYCH". Ewentualne różnice mogą zaistnieć, jeśli w czasie oczekiwania na realizację zadania przez operatora, właściwe dane zostaną poprawnie przekazane do Ośrodka Informacji UFG przez odpowiedzialny zakład ubezpieczeń.

UFG informuje:

Odpowiedź na pytanie została wygenerowana zgodnie ze stanem bazy Ośrodka Informacji UFG na dzień 2014-01-17, na podstawie danych przekazanych przez firmy ubezpieczeniowe. Ubezpieczyciele są zobowiązani w ciągu 14 dni, od daty zawarcia umowy ubezpieczenia, do przesłania informacji o tym fakcie do UFG*. Ze względu na te terminy, dane w bazie UFG są obarczone ryzykiem braku aktualności. Dlatego też - w celu ostatecznego zweryfikowania polisy OC i potwierdzenia okresu ochrony ubezpieczeniowej - zalecamy skontaktować się bezpośrednio z firmą ubezpieczeniową wskazaną w powyższej odpowiedzi.

UFG nie jest uprawniony do dokonywania zmian danych przekazanych przez zakłady ubezpieczeń. Zmiany takie mogą być dokonywane wyłącznie przez ubezpieczyciela, od którego pochodzą te dane i tylko przez niego mogą zostać skorygowane, uzupełnione lub zaktualizowane. W przypadku konieczności skorygowania, uzupełnienia lub zaktualizowania danych, prosimy zwrócić się bezpośrednio, lub za pośrednictwem OI UFG, do właściwego zakładu ubezpieczeń.

* art. 105 ust. 2 Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, UFG i PBUK

VIN to co mi się udało ustalić :

www.autodna.pl/vin/W0LPE8ENXB8085015 warto sobie kupić jak Ci zależy na tym konkretnie aucie :) bo coś jest ! :)


Tu jest czysty w badzie kradzionych :



Checking StolenCars24 database ... ok.
Checking Slovenian Police database ... ok.
Checking Italian Police database ... ok.
Checking Romanian Police database ... ok.
Checking Czech Republic Police database ... ok.
Checking Slovak Republic Police database ... ok.
Checking Lithuanian Police database ... ok.

www.stolencars24.eu/ jednak i tak warto na posterunku to drogie auto w końcu i chodliwe,młode Opel

www.automo.pl/?f673b86169a4fd3396fe0b6f3...XB8085015&x=79&y=11#


Pozdrawiam,

Michał :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prośba o ocenę auta i rozkodowanie VIN - Opel Astra IV WOLPE8ENXB8085015 2014/01/21 15:35 #55582

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
a przebieg jaki obecnie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prośba o ocenę auta i rozkodowanie VIN - Opel Astra IV WOLPE8ENXB8085015 2014/01/21 15:37 #55583

  • bomati13
  • bomati13 Avatar
149 000km, ponoć do końca serwisowany...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prośba o ocenę auta i rozkodowanie VIN - Opel Astra IV WOLPE8ENXB8085015 2014/01/21 17:33 #55646

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
sporo nakrecone ale moze byc realne ;) popros o nr rejestracji z holandii

trzeba by go dobrze sprawdzic przed zakupem. Niepokoi mnie brak oplat. A musza byc w momencie sprzedazy np tobie tej astry
W0LPE8ENXB8085015


Przybliżone dane z dekodera
Numer VIN:
W0LPE8ENXB8085015
Marka:
Opel
Model:
Astra-j
Silnik:
A20dth
Numer seryjny:
085015
MODEL:
ASTRA-J
RELEASE DATE:
05.04.2011
MODEL YEAR:
2011
ENGINE:
A20DTH
ENGINE ROOM:
17707512
CODE BODY:
35
CODE GM:
TADB
COUNTRY CODE:
NL
VIN:
W0LPE8ENXB8085015
W0L:
General Motors
P:
Astra-J
E8:
E35 (Estate) (Cosmo / SE / Elite)
E:
Active Manual belts, airbags, driver and passenger front, front seat side, Roof Side
N:
A20DTH (LBS)
X:
B:
2011
8:
Ellesmere Port
01A:
BLACK Seat
1AB:
BLACK COLOR FINISH PANEL DOORS
2CG:
LINING INSIDE DOORS, LIQUID PALLADIUM/DARK MATRIX
4AA:
BLACK Interior
A53:
FRONT SEAT, PASSENGER, 6, the adjustment with manual transmission
A64:
FOR SPLIT SEAT 40/60
A69:
Safety belt, FRONT
A9U:
FOLD BACK SEAT AT A TRAFFIC
AE4:
FOR SPORTS SEATS
AEF:
Pwr, SPEED lifting/lowering
AER:
WITH ELECTRIC WINDOWS, REAR
AH4:
FRONT SEAT, DRIVER, 6-face of the hand
AHC:
MANUAL FOR EXTENSION CUSHION
AHF:
Adjustable seats, manual zoom AIRBAG, PASSENGER
AHS:
4-way active headrests
AKO:
With the opaque glass
AKW:
WINDSHIELD, Tinted
AL9:
Adjustable seats, electrically adjustable lumbar support, Driver
ASV:
HUMIDITY SENSOR
AT9:
Adjustable seats, electrically adjustable lumbar support, Passenger
AXG:
For reacting one-touch ON WINDOWS
AYC:
AIRBAG FOR DRIVER, PASSENGER, SIDE AND Curtains
B6U:
FLEXFLOOR
B72:
PANEL DOORS COVER GAP
B75:
COVER, ASSEMBLY, BAGGAGE
BAH:
An immobilizer electric, OPTION 2
BX6:
INTRODUCTION OF CHANGE DESIGNATION HB 2011 1/2
C1R:
MOLDING INSTRUMENT PANEL INNER, particulate-BLACK
C25:
Wiper and washer REAR FOLDING DOORS
C32:
HEATING SYSTEM FOR RAPID QUICKHEAT
C49:
REAR WINDOW, fan
C95:
LAMP, ASSEMBLY, CEILING, DUAL LAMP FOR READING
C99:
SWITCH Passenger Airbag Deactivation
C9B:
LIGHT CABIN, scattered light, DOOR
C9D:
LIGHT CABIN, scattered light, CONSOLE
CE1:
WIPER, FRONT, PULSE SYSTEM
CJ2:
CLIMATE CONTROL
CT5:
FOR THE NETHERLANDS
D6I:
Visor, SUNNY, mirror with light
D70:
Final drive ratio axle with the gearbox 2.77
D75:
HANDLE, ASSY, OUTER
DBU:
CONSOLE FRONT DOOR WITH sliding armrest
DD8:
INTERNAL MIRRORS With increasing C Increased sensitivity to light
DP6:
HOUSING
DVN:
CLUSTER, BLACK, Transmission RING
DWE:
USED HAND MIRROR with folding DRIVE
E17:
BUMPER 2.5 MPH
E3C:
COVER
E94:
COVER
EA1:
POCKET, front seats, LEFT
EA2:
POCKET, front seats, RIGHT
EBY:
SEAT UPHOLSTERY FABRIC, LACE
FCS:
FINISH, LEATHER MONDIAL
FX3:
ELECTRONIC STABILITY PROGRAM
GBG:
EXTERIOR PAINTING, CM. COLOUR CARD In the preface to model catalog
GNA:
EQUIPMENT CHASSIS, FRONT STRUT ASSEMBLY
GNG:
REAR AXLE, TORSION BEAM AND LEVERS WATT
J60:
FOR USE WITH 16 quot;BRAKE SYSTEM
J71:
Electric parking brake
K34:
PROGRAMMABLE SPEED
K3S:
BATTERY, 75 A-B
KA1:
For heated front seats
KB5:
ASSISTANT Trogane the hill
KC5:
SOCKET, ELECTRICAL ACCESSORIES (12V)
KC8:
JACK FOR CONNECTING TO POWER DOPOLNIT.USTROYSTVAM
KCL:
TUNNEL HEATER, REAR SEAT PASSENGER 2-position
KG9:
Generator, 140AMP
LBS:
A20DTH [LBS] DIESEL ENGINE
LHD:
Left-hand DRIVE
M36:
AF40-6 AUTOMATIC TRANSMISSION
MDE:
FOR THE ENVIRONMENT OF GLASS chrome moldings
MM1:
USED with automatic transmission
N34:
WHEEL, ASSEMBLY, STEERING, three-spoke, In Leather
N37:
STEERING COLUMN, ADJUSTABLE, REACH AND TILT
NE9:
Emission control system 09 EEC
NJ1:
Servo STEERING, PERMANENT gear ratio ELECTRIC CO STANDARD COURSE REIKI
P76:
FOR SPARE WHEEL gets
PGQ:
WHEEL, ROAD, ALUMINIUM, 7JX17
QUH:
TYRE, 225/50R17-94V
T39:
LIGHTS, TURN SIGNAL, AUXILIARY
T3N:
WORKING FOR A SYSTEM OF LIGHTING IN DAYTIME
T3U:
The front fog lamp
T4A:
LIGHTS, pencil, HALOGEN
T79:
FOR REAR FOG LAMPS
TR0:
LIGHT CABIN, REAR, DOUBLE A CONVENIENCE AND FOR READING
TR6:
Headlight adjustment, with manual transmission
TS6:
LAMP BRAKE SIGNAL, HIGH-LEVEL CENTRAL
TSQ:
DELUXE CABIN LIGHT
TTW:
AUTOMATIC HEADLAMPS discovery of tunnels
TTX:
AUXILIARY CONNECTOR RADIO INLET
U07:
HORN, fanfare
U18:
SPEEDOMETER, COMPLETE, KM/H
U65:
SPEAKER, 7
U68:
COMPUTER INFORMATION
UC3:
Steering wheel, audio controls and PHONE
UDC:
For driver information center with a monochrome dot matrix
UDK:
GRAPHIC INFO - in color
UH0:
WARNING: Seat belts, LEFT
UH1:
WARNING: Seat belts, RIGHT
UJN:
Pressure Monitoring System Tire
ULS:
MANAGEMENT locking STEERING COLUMN
UPH:
With wireless interfaces, short range, voice recognition
US3:
ANTENNA MULTI-FUNCTION
UVD:
SWITCH STEERING WHEEL, heat
V4L:
CENTRAL INSTRUMENT PANEL, LIQUID PALLADIUM/DARK MATRIX
V83:
NOTE CAR - ECE ORGANIZATION
VD1:
EUROPEAN EQUIPMENT
VGB:
A roof rack, anodized
VHY:
PROTECTOR VEHICLE CORROSION PREVENTION
VK8:
HOLDER FOR POINTS
VNF:
BATTERY ISOLATION
VQ9:
DETACHABLE HITCH Trailer
VRG:
SPECIFICATION OPEL/VAUXHALL - CABIN
VRH:
SPECIFICATION OPEL/VAUXHALL - STEERING COLUMN
VRK:
SPECIFICATION OPEL/VAUXHALL - Soffits
VRL:
SPECIFICATION OPEL/VAUXHALL - FRONT HORIZONTAL SUSPENSION
VRM:
SPECIFICATION OPEL/VAUXHALL - FRONT VERTICAL SUSPENSION
VRN:
SPECIFICATION OPEL/VAUXHALL - REAR SUSPENSION
VRR:
SPECIFICATION OPEL/VAUXHALL - TIRES AND WHEELS
WGC:
EQUIPMENT receiving unit, GPS
Y67:
REQUIRED IF DISPLAY SET REMINDER SERVICE
Bazy danych Policji w KanadziePojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych w HolandiiPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych w SzwecjiPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych EuropejskiePojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji RumuńskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji SłowackiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji CzeskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji SłoweńskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji LitewskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prośba o ocenę auta i rozkodowanie VIN - Opel Astra IV WOLPE8ENXB8085015 2014/01/23 09:42 #55799

  • bomati13
  • bomati13 Avatar
Cytuję:

"do ceny trzeba doliczyc 2 tys opłat, ale od nas Pan wyjezdza sanochodem przygotowanym do rejestracji włącznie z badaniem technicznym oraz polisa oc na drogę i my wystawiamy pełną fakture vat 23%



nr rej 78-RBJ-2



POSIADAMY PEŁNĄ HISTORIĘ PRZEBIEGU WŁĄCZNIE Z WYDRUKAMI Z POLSKIEGO SALONU OPLA BO WYCIAGNELIŚMY W POLSCE."

Wiem, że to oc i tak przejdzie na mnie i zgodnie z nową ustawą, ja będę musiał je zapłacić ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prośba o ocenę auta i rozkodowanie VIN - Opel Astra IV WOLPE8ENXB8085015 2014/01/24 19:18 #55874

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
no to jak maja wydruki to jedynie pozostaje kwestia bezwypadkowosci ;) ciekawe bo wg moich danych samochod nie zostal w Holandi wymeldowany. A powinien
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport