-
Inspektor
-
|
poszla?
Sprowadzona. Przebieg watpliwy. Lampy fabryczne czy zamiennik depo? bo depo takie robi glownie
Powinna miec carpass belgijski
Przybliżone dane z dekodera
Numer VIN:
| W0L0SDL08A6107032 |
Marka:
| OPEL |
Model:
| Corsa-d |
Rok modelowy:
| 2010 |
Nadwozie:
| hatchback |
Silnik:
| Z13dte |
Numer seryjny:
| 107032 |
MAKE:
| OPEL |
MODEL:
| CORSA-D |
RELEASE DATE:
| 04.06.2010 |
MODEL YEAR:
| 2010 |
ENGINE:
| Z13DTE |
ENGINE ROOM:
| 3666631 |
CODE BODY:
| 08 |
CODE GM:
| XXWX |
COUNTRY CODE:
| BE |
VIN:
| W0L0SDL08A6107032 |
W0L:
| General Motors |
0:
| Normal Vehicle |
S:
| Corsa Platform |
D:
| 2007 - Platform Generation |
L08:
| 3 Door Hatch |
A:
| 2010 |
6:
| Eisenach |
18I:
| Inside trim DARK CARBON |
18X:
| INTERIOR TRIM SEATS DARK CARBON |
18Y:
| INTERIOR TRIM PANEL DOOR, PAINTED |
5EA:
| PACKAGE OF REDUCING CO2 |
A32:
| WITH ELECTRIC WINDOWS, FRONT |
A8Y:
| OPEL 111 YEARS - VOLUME |
AH3:
| FRONT SEAT, DRIVER, with manual adjustment |
AM9:
| REAR SEAT, gets SEPARATELY |
AQ6:
| The front seats, adjustable backrest |
AU0:
| DOOR LOCK WITH REMOTE CONTROL |
AY0:
| AIRBAG, UPPER, FRONT |
B37:
| FLOOR MATS, FRONT AND REAR |
BB9:
| POCKET, DOOR PASSENGER |
BSO:
| OPRED.EFFEKTIVNUYU POINT GUIDE. |
BW7:
| OUTDOOR ORNAMENTS, RACK |
C60:
| AIR CONDITIONER |
CT1:
| FOR BELGIUM |
D75:
| HANDLE, ASSY, OUTER |
DJ8:
| MIRROR, WITH ELECTRIC AND HEAT, wide-angle, P/C A/C |
DP6:
| HOUSING |
DT3:
| CELL, TRUNK |
DVF:
| BOX, BLACK, PRINTED RING |
ECA:
| KEY |
FP9:
| Final drive ratio 3.55 |
G61:
| 4 wheel bolt |
GJM:
| EXTERIOR PAINTING, CM. COLOUR CARD In the preface to model catalog |
JM4:
| BRAKE SYSTEM, DI K V Ya-P DNYaYa/B B NN Ya-Z DNYaYa, with ABS |
K13:
| Used in conjunction with exhaust system, particulate filter |
K34:
| PROGRAMMABLE SPEED |
K60:
| Generator, 100AMP. |
KIS:
| Cap, shift lever, matt chrome-plated RING |
LHD:
| Left-hand DRIVE |
LSF:
| DIESEL ENGINE, 4-cyl., 1.3-liter., CRI, DOHC, with VGT TURBOCHARGING |
MKG:
| F17 (ER) Manual transmission |
MM3:
| USE OF HAND with transmission |
N33:
| FOR Adjustable steering column |
N34:
| WHEEL, ASSEMBLY, STEERING, three-spoke, In Leather |
NC0:
| EQUIPMENT AND THE EUROPEAN UNION |
NT4:
| GAS EMISSIONS, EEC 05 |
PHK:
| TEXTILE FINISHING, CABLE/ELBA |
Q9R:
| TIRES AND WHEELS, SPARE, reducing the size, STEEL |
QV5:
| WHEEL 15X6, ALUMINUM, 5 Spoke, the stylized |
QXA:
| TIRES 185/65 R 15-88T |
SBC:
| ADDITIONAL SECURITY lap belt retractors |
T96:
| The front fog lamp |
T9M:
| FINISH ELBA |
T9P:
| DARK ORNAMENTS, BODY headlights |
T9T:
| 39;ECOFLEX 39 |
TN0:
| BATTERY, 65 AMP |
TRP:
| RAMA, RADIO |
TTX:
| AUXILIARY CONNECTOR RADIO INLET |
U66:
| SPEAKER, 7 |
U68:
| COMPUTER INFORMATION |
UF8:
| TRIPLE INFORMATION LCD - DATE/TIME/TEMPERATURE |
UZU:
| RADIO, AM/FM STEREO, SEARCH, CD, ETR, MP3, GM-LAN |
V4M:
| EQUIPMENT 5-STAR, THE PACKAGE NCAP |
VD1:
| EUROPEAN EQUIPMENT |
VG2:
| PROTECTIVE WAX polish, DELETE |
VM9:
| MECHANICAL JACK, MOBILE FEET |
VVH:
| PANEL OF THE CENTRAL UNIT, COAL, ROYAL |
W1Y:
| REGULATOR FOR RADIO ON STEERING WHEEL |
W5T:
| LOGO ENGINE DELETED |
WGA:
| EQUIPMENT RECEPTION UNIT, RADIO |
XJ2:
| Low-frame chassis SPORTS |
XL8:
| For 433 MHz |
XM5:
| EQUIPMENT LEVEL 1 |
Z1F:
| SPEEDOMETER KM/H |
| Bazy danych Policji w Kanadzie | Pojazd nie figuruje w bazie jako kradziony |
| Bazy danych Europejskie | Pojazd nie figuruje w bazie jako kradziony |
| Bazy danych w Holandii | Pojazd nie figuruje w bazie jako kradziony |
| Bazy danych w Szwecji | Pojazd nie figuruje w bazie jako kradziony |
| Bazy danych Policji Rumuńskiej | Pojazd nie figuruje w bazie jako kradziony |
| Bazy danych Policji Słowackiej | Pojazd nie figuruje w bazie jako kradziony |
| Bazy danych Policji Słoweńskiej | Pojazd nie figuruje w bazie jako kradziony |
| Bazy danych Policji Czeskiej | Pojazd nie figuruje w bazie jako kradziony |
| Bazy danych Policji Litewskiej | Pojazd nie figuruje w bazie jako kradziony |
Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć.
|