Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×

TEMAT: Peugeot 508 VF38E9HD8DL042276

Peugeot 508 VF38E9HD8DL042276 2019/02/18 14:18 #85759

  • Marcin
  • Marcin Avatar
Witam

Prośba o rozkodowanie nr VIN VF38E9HD8DL042276

Z góry dzięki

Pozdrawiam
Marcin
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Peugeot 508 VF38E9HD8DL042276 2019/02/18 15:17 #85760

  • Wojtek69
  • Wojtek69 Avatar
Zdjęcia z czerwca 2018r. są na autobazie.

Jest zaległa akcja/e serwisowe.

508 KOMBI 5 DRZWI 1.6 HDI 115 (DV6C) BVM 6 (Z funkcją stop & start)

Charakterystyki pojazdu

Model 508
Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 13395 CJ 1 0354
Data Początku Gwarancji 31.08.2013
Numer seryjny silnika 10 JBFT 0034302
NRE(homologacja) e2*2007/46*0080*13
P4A 9804886599
Informacje ogólne
RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY
ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT
LINIA PRODUKTU 508
TYP NADWOZIA KOMBI 5DRZW
WYKOŃCZENIE WYSOKA NISKA
SILNIK DIESEL TURBO DV6C
PRZENIESIENIE NAPĘDU BVM 6 PRZEŁOŻENIA TYPU STT
RODZAJ FARBY METALIZOWANY LAKIER
KOLOR NADWOZIA KTV - LAKIER CZARNY PERLA NERA
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ CHAINE ET TRAME COCHER "3D"
KOLOR OKŁADSZIN "FX"
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MCE
DEFINICJA DO USTALENIA GAMA PIERWOTNA
SILNIK (TYP) SILNIK TYPU DV
MONOGRAM DODATKOWY, INNE E-HDI
Charakterystyka pojazdu
WYKOŃCZENIE WYSOKA NISKA
RODZAJ FARBY METALIZOWANY LAKIER
KOLOR NADWOZIA KTV - LAKIER CZARNY PERLA NERA
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ CHAINE ET TRAME COCHER "3D"
KOLOR OKŁADSZIN "FX"
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MCE
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO
Zasilanie silnika
SILNIK DIESEL TURBO DV6C
CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP
PALIWO ON KLASA JAKOŚCIOWA DA/DE/DE+
USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) DEPOLLUTION MOTEUR SUPERIEUR L6 EURO 5
UKŁAD WYDECHOWY WZDŁUŻNY TYLNY TŁUMIK
SILNIK (TYP) SILNIK TYPU DV
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1600 CM3
KATALIZATOR KATALIZATOR DOLNY 50PPM
CHŁODZENIE OLEJU WYMIENNIK W SILNIKU I SKRZYNI
ZBIORNIK GAZU LPG ZBIORNIK PALIWA Z WYSTĘPEM USTALAJĄCYM
PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU
AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD"
SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY RECYRKULACJA SPALIN "EGR"
TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU NORMA TECHNICZNA EMISJI SPALIN EURO 5
FILTR CZĄSTEK (FAP) Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH
WENTYLATOR 1 WENTYLATOR ELEKTRONICZNY 2 PRĘDKOŚCI 140W
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU SIEMENS
SILNIK HYBRYDA BEZ ŁAŃC.TRAKC. HYBRYDA
FILTR ZBIORNIKA FILTR ZBIORN. WEWN.
STOP AND START Z STOP AND START
Skrzynia biegów, Napęd
PRZENIESIENIE NAPĘDU BVM 6 PRZEŁOŻENIA TYPU STT
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MCE
PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 19 X 77
KOŁO STYLIZOWANE STYL 02 16 CALI
SPRZĘGŁO BEZ SPRZĘGŁA
UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECHANIZM RÓŻNICOWY 84
FELGA/OPONA/ WYMIARY ZAŁOŻONA OPONA 16-CAL.
OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 215/60 R16 95H NIEWZMOCNIONA
KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA ZE STOP LEK 2
WSKAŹNIK SPADKU CIŚNIENIA W OGUMIENIU BEZ WSKAŹNIKA CIŚNIENIA OPON
SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) RĘCZNA SK BIEGÓW MC
Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce
STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 20
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO
STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 23
ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE
DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI Z SYSTEMEM ESC
WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ESP BOSCH 8 1
UKŁAD KIEROWNICZY (DZIAŁANIE) ELEKTROHYDR.UKŁ.KIEROWN. WSPOMAG.
Nadwozie, Wyposażenie
HAK HOLOWNICZY BEZ HAKA HOLOWNICZEGO
ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) BEZ LISTW OCHRONNYCH BOCZNYCH
KOŁPAK (STYL) BEZ KOŁPAKA OZDOBNEGO KOŁA
ŚWIATŁO OŚWIETLENIA PROGU OŚWIETLENIE PRZEDNIEGO PROGU
OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA
ZEWNĘTRZNY PIERŚCIEŃ MOCOWANIA (DOCZEPIANY) BEZ ZEWN PRZES PIERŚCIENIA MOCUJĄCEGO
FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUST. WSTECZ. ZEWN. SKŁADANE ELEKTR. BEZ ZAPAM.
WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA WYGŁUSZ. POKR. SILN.
WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED Z CZUJNIKIEM OPADÓW
WYCIERACZKA TYLNA WYCIERACZKA TYL
WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW
PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA Z PRZEDNIĄ ŻALUZJĄ MODUŁU WLOTU POWIETRZA
SZYBA DACHU Z SZYBERDACHEM
SZYBA DRZWI BAGAŻNIKA PRZESZKLONE TLN. DRZWI STAŁE
ZDERZAKI ZDERZAKI PRZÓD/TYŁ STANDARD KOLOR NADW+GRIL CHROM
OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ) BEZ CHLAPACZY TYL
BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY MONTAŻ Z BAGAŻNIKIEM DACHOWYM
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE
KOŁO ZAPASOWE KOŁO BLACHA STALOWA + OPONA STAND
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAMKI ZEWNĘTRZNE KOLOR NADW.+ NAKŁADKI PROWADNIC CHROM
LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) SZKŁO LUST. WSTECZ. ZEWN. WYPUKŁE
DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY
MASKOWNICE ZDERZAKÓW ZDERZ PRZ Z WKŁ CHROMOWANYM
SZYBA (WYGLĄD) SZYBA LEKKO BARW.
SZYBA (TYP) PRZ SZYBA WARSTWOWA AKUST + TLN HARTOWANA
DOSTĘP I ROZRUCH BEZDOTYKOWY BEZ DOSTĘP. I ROZRUCH. NA KARTĘ
Wyposażenie wnętrza
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ CHAINE ET TRAME COCHER "3D"
ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO
SIEDZENIE TYLNE KANAPA DZIELONA SKŁADANA
WYKRYWANIE MARTWEGO POLA BEZ NADZOROWANIA MARTWEGO POLA
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA TYLNEGO Z PODŁOKIETNIKIEM TYL
PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY TYLNY PAS BEZP Z 3 NAWIJ 3 PKT + KONTR ZAP PASA
PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS BEZP PIROTECHNICZNY PODWÓJNY Z ALARMEM
KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O UMIARKOWANYM KLIMACIE
STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H
STEROWANIE SKRZYNI BIEGÓW STEROWANIE BIEGÓW W PODŁODZE
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ
OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA
WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ WYKOŃCZ. SATIN ARGENTE
ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE LAMPKA CZYT MAP PRZ + TLN + DIODOW PRZ
OKŁADZINA PRZESTRZENI ŁADUNKOWEJ. DYWANIK BAGAŻNIKA + BOKI WYKŁADZINA MOKIETOWA
TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) SKALA DO 260 KM/H 160 M/H MATRYCA MONOCHROMATYCZNA
OKŁADZINA DRZWI WYKOŃCZENIE TKANINA
GŁOŚNIK 4 GŁOŚ. PRZ. (2 TW + 2 PRZ.) + 4 GŁOŚ. TLN.
STEROWANIE AUTORADIA STEROWANIE RADIA ZDALNE STANDARD
IZOLACJA (ZASŁONY, BOCZNE OSŁONY P-SŁONECZNE, SZYBERDACH) BEZ ŻALUZJI TYL
NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA PODWYŻSZ SIEDZ PASAŻERA REGUL PRZODU
STEROWANIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY STER RĘCZNE FOTELEM PRZED KIEROWCY
STEROWANIE SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA STER RĘCZNE FOTELEM PRZED PASAŻERA
REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY REGULACJA KSZTAŁTU FOTELA KIER
REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA OPARCIE PASAŻERA ODCHYLANE
SYSTEM NAWIGACJI Z SYSTEMEM NAWIGACJI KOLOROWYM EKRANEM
ŻARÓWKI REFLEKTORÓW ŻARÓWKA HALOGENOWA
PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ PODNOŚ SZYBY TYL ELEKTRYCZ STER SEKWENC
PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER SEKWENC
WYŚWIETLACZ WYŚWIETLACZ DEV
LUSTERKO PODRĘCZNE PASAŻERA LUSTERKO KIER+PASAŻ Z OSŁONĄ I OŚWIET
WSKAŹNIK OLEJU CZUJNIK CZASOWY POZ + TEMP
MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA
PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA PODUSZKA POW BOCZNA TUŁOWIA + KURTYNA
OŚWIETLENIE DOLNE WNĘTRZA NADWOZIA BEZ OŚWIETL. DLN. KABINY
ZABEZPIECZENIE TYLNEGO PASAŻERA BEZ OCHRONY PASAŻERA TLN.
BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA ZDALNA REGULACJA MECHANICZNA REFLEKTORÓW
REFLEKTOR KIERUNKOWY BEZ REFLEKTOR. KIERUNKOW.
ODBIORNIK RADIOWY RADIOTELEFON ZE ZDALNYM WYŚWIETLACZEM ’RT6’
CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE
REGULATOR SZYBKOŚCI TEMPOMAT I OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI
NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODW. FOTELA KIER. REGULAC. RĘCZN.
WEWNĘTRZNE LUSTERKO WSTECZNE LUST WEW DZIEŃ - NOC PODWÓJNE ELEKTROCHR
REGULACJA KLIMATYZACJA/TEMPERATURA KLIMATYZACJA AUTOMAT. BI-ZONE
LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) SZKŁO LUST. WSTECZ. ZEWN. WYPUKŁE
SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA Z SIATKĄ W BAGAŻNIKU
TUNER RADIOWY TRI TUNER RADIOWY
WYKRYWANIE PRZESZKODY RADAR.CZUJN.PRZESZKODY PRZ. TLN.
ZASŁONY BOCZNE BEZ ŻALUZJI BOCZNYCH
WSKAŹNIK SPADKU CIŚNIENIA W OGUMIENIU BEZ WSKAŹNIKA CIŚNIENIA OPON
DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY GAŁKA SKÓRA + OSŁONA PLASTIK
WZMACNIACZ KOREKTORA BEZ AMPLITUNERA
CZĘSTOTLIWOŚĆ RADIOWA CZĘSTOTL. RADIOWA EUROPA ZACHODNIA
STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA
SZYBA (TYP) PRZ SZYBA WARSTWOWA AKUST + TLN HARTOWANA
KIEROWNICA 3-RAMIENNA KIEROWNICA SKORUPA SKÓRA
WENTYLATOR 1 WENTYLATOR ELEKTRONICZNY 2 PRĘDKOŚCI 140W
PODUSZKA POWIETRZNA KOLAN KIEROWCY BEZ PODUSZKI POW NÓG KIEROWCY
TYLNY EKRAN WIDEO BEZ TYLNEGO EKRANU VIDEO
DODATKOWE ZŁĄCZE ZESTAWU AUDIO 1 ZŁĄCZE JACK + USB
MODUŁ TELEMATYKI NIEZALEZNY MODUŁ TELEMATYCZNY
Elektryka
ALTERNATOR ISTT51
AKUMULATOR L3 760 VRLA1 EN AGM
ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 5
OŚWIETLENIE SPECJALNE AUTOMATYCZNIE WŁĄCZANIE + PRZEDNIE ŚWIATŁA DZIENNE
ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE LAMPKA CZYT MAP PRZ + TLN + DIODOW PRZ
ŚWIATŁO OŚWIETLENIA PROGU OŚWIETLENIE PRZEDNIEGO PROGU
FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUST. WSTECZ. ZEWN. SKŁADANE ELEKTR. BEZ ZAPAM.
CZĘSTOTLIWOŚĆ ZDALNEGO STEROWANIA ZAMKIEM CZĘSTOTLIWOŚĆ ZDALNEGO STEROW BLOKADY 433,92 MHZ HETERODYNA
ŻARÓWKI REFLEKTORÓW ŻARÓWKA HALOGENOWA
OŚWIETLENIE DOLNE WNĘTRZA NADWOZIA BEZ OŚWIETL. DLN. KABINY
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE
REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA ZDALNA REGULACJA MECHANICZNA REFLEKTORÓW
REFLEKTOR KIERUNKOWY BEZ REFLEKTOR. KIERUNKOW.
WŁĄCZANIE ŚWIATEŁ RĘCZNE WŁĄCZANIE ŚWIATEŁ
Marki wyposażenia
WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ESP BOSCH 8 1
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU SIEMENS
Inne
KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD
ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ
ETYKIETA BEZ ETYKIETKI
GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA GNIAZDO OSPRZĘTU CZTEROWTYKOWE
OD STRONY JEZDNI RUCH PRAWOSTRONNY
ZESTAWY KLUCZY 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW
WYPOSAŻENIE BEZPIECZEŃSTWA BEZ WYPOSAŻENIA BEZPIECZEŃSTWA
TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAMKI ZEWNĘTRZNE KOLOR NADW.+ NAKŁADKI PROWADNIC CHROM
MODUŁ ZARZĄDZAJĄCY BSI EVOLUTION
TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY BEZ TRÓJKĄTA OSTRZEGAWCZEGO
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Peugeot 508 VF38E9HD8DL042276 2019/02/18 15:51 #85761

  • Marcin
  • Marcin Avatar
Dzięki wielkie!

Co oznacza "zaległa akcja serwisowa"?

Czy skrzynia BVM MCE to jest ten półautomat PSA? Bo mnie zastanawia że ja ten samochód oglądałem osobiście w wersji ze skrzynią manualną :unsure:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Peugeot 508 VF38E9HD8DL042276 2019/02/18 16:03 #85762

  • Marcin
  • Marcin Avatar
Jeśli zdjęcia są z czerwca to faktycznie wtedy mógł być wystawiony na sprzedaż - właśnie wtedy nie przeszedł przeglądu technicznego w Belgii, z tego co mi powiedział sprzedający w PL był wyciek z silnika jak go kupował. Niby wymienili uszczelkę jakąś i tyle. Ale myśląc o tej skrzyni kto wie co tam było robione...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Peugeot 508 VF38E9HD8DL042276 2019/02/18 16:06 #85763

  • Wojtek69
  • Wojtek69 Avatar
Wykup raport i będziesz miał pełną jasność ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Peugeot 508 VF38E9HD8DL042276 2019/02/18 16:11 #85764

  • Marcin
  • Marcin Avatar
W sumie tak. Ale generalnie z rodzajem skrzyni mam rację?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Peugeot 508 VF38E9HD8DL042276 2019/02/19 10:14 #85785

  • Marcin
  • Marcin Avatar
Dzowniłem wczoraj jeszcze do ASO w tej sprawie i wygląda podobno po schematach że faktycznie jest manual BVM 6 :unsure:

A macie możliwość sprawdzenia Citroen VF7RWRHHAEL513880?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Peugeot 508 VF38E9HD8DL042276 2019/02/19 11:07 #85786

  • Wojtek69
  • Wojtek69 Avatar
Po pierwsze ta skrzynią nazwana jest "ręczna" jako właśnie ten półautomat, po drugie przy manualu jest wtedy określenie "mechaniczna", po trzecie w rozkodowaniu ma: "SPRZĘGŁO - BEZ SPRZĘGŁA"

1 temat = 1 auto
Ostatnio zmieniany: 2019/02/20 14:27 przez Wojtek69.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Peugeot 508 VF38E9HD8DL042276 2019/02/19 12:38 #85793

  • Marcin
  • Marcin Avatar
Dzieki Wojtku! Gość faktycznie nie był na początku pewny bo niby gdzieś pisało "sterownik skrzyni..." ale potem potwierdził jak pisałem. Zadzwonię z ciekawości jeszcze do innego ASO...ale fizycznie auto w manualu, nie pamiętam tylko czy 5 czy 6 biegów, ze zdjęcia nie mogę rozszyfrować...

Czyli oznaczałoby że albo przełożona skrzynia (i trochę elementów) albo składak...? :S
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Peugeot 508 VF38E9HD8DL042276 2019/02/19 13:27 #85795

  • Marcin
  • Marcin Avatar
W Golemo faktycznie potwierdzili że wg info powinien być raczej półautomat, bo chociażby schematy pokazują w nim tylko dwa pedały, gaz i hamulec...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Peugeot 508 VF38E9HD8DL042276 2019/02/20 11:34 #85825

  • Marcin
  • Marcin Avatar
Wojtku, wysłałem jeszcze na pw pytanie odnośnie tego peugeota... Zerknij proszę w wolnej chwili
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Peugeot 508 VF38E9HD8DL042276 2019/02/20 14:43 #85829

  • Wojtek69
  • Wojtek69 Avatar
Trochę podrążyłem temat i posprzątałem, bo wychodzi, że samo rozkodowanie wprowadza w błąd, ponieważ niby w 2013r. 1.6 był też łączony z 6 biegowym manualem (bynajmniej np. w 3008), ale wtedy w rozkodowaniu jest "PRZENIESIENIE NAPĘDU - SKRZYNIA MECHA 6" i "SPRZĘGŁO - SPRZĘGŁO HYDRAULICZNE".

O akcji serwisowej Ci wspominałem.

W ramach pewnego zamieszania dorzucam fotki, gdzie był wystawiany w czerwcu z przebiegiem 143tys.km

Auto kupione na aukcji, więc trzeba sprawdzić kto był ostatnim właścicielem i czy nie powinna być faktura z 23% VAT.

















Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Peugeot 508 VF38E9HD8DL042276 2019/02/20 15:30 #85832

  • Marcin
  • Marcin Avatar
Dzięki za update!

Przebieg by się niby zgadzał, bo sprzedawca ma "czerwonego car passa" z czerwca - auto nie przeszło przeglądu z powodu wycieku z silnika. Z tego co mówił to kupił go osobiście w Belgii (więc być może coś ściemnia skoro był na aukcji), muszę zapytać kiedy jeszcze. Wymieniona podobno była jakaś uszczelka od spodu silnika i tyle, ale dopytam dokładniej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Peugeot 508 VF38E9HD8DL042276 2019/02/22 13:23 #85914

  • Marcin
  • Marcin Avatar
Wg info od sprzedawcy był wyciek oleju spod półgłowiczki i mechanik wymienił tylko uszczelke. Podobno częsty problem w tych silnikach

Kojarzycie o co chodzi dokładnie i czy w razie W się bać czy nie? Bo wujek Google nic nie mówi o jakiejś półgłowiczce... :dry:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport