Peugeot 206 1.6 16V 2000r Dębica
otomoto.pl/peugeot-206-C17188012.html
Pominę swoją subiektywną opinię, przedstawię tylko suche fakty po oględzinach auta:
Zalety:
+w silniku olej półsyntetyczny castrol
+śladowe ilości rdzy na podwoziu, na nadwoziu również, trochę rdzy w okolicach lewej przedniej podłużnicy
+silnik uruchamia się od razu, kontrolka oleju gaśnie od razu, kontrolka "check engine" gaśnie dopiero chwilę po uruchomieniu silnika
+tarcze hamulcowe w dobrym stanie
+w komorze silnika w miarę czysto, na pierwszy rzut oka nie widać wycieków
+podłużnice z przodu wyglądają nie nienaprawiane, podłoga bagażnika prosta, nie wygląda na naprawianą;
Wady:
+prawa strona auta po wypadku, wymieniony prawy przedni błotnik, niestarannie spasowany; szpachla na prawym progu w okolicach przodu drzwi, szpachla powyżej 1mm pomiędzy słupkiem a tylnym kołem; słupek "C" i dach wyglądają na nieuszkodzone; prawy próg z przodu trochę wgięty, zdrapana fabryczna konserwacja;
+środek auta w średnim stanie, sprawia wrażenie średnio zużytego; zwijacz pasa kierowcy "terkocze" i zwija słabo; urwana dźwignia otwierania maski; po wyglądzie wnętrza przebieg oceniam na ok 200-250tyś;
+źle spasowany przedni zderzak, źle spasowana maska po prawej stronie z przodu; maska nie malowana, grubość lakieru oceniam na fabryczną;
+4 właściciel, 3 właściciel (kobieta) posiadała auto tylko przez ok 3 miesiące;
+tylna klapa i zderzak z prawej strony nie są spasowane w sposób idealny;
+drzwi pasażera po otwarciu opuszczają się o ok 1cm;
Wartość auta oceniam na ok 7tyś, numerów szyb nie sprawdzałem, zrezygnowałem z dalszego oglądania.