Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×

TEMAT: Saab 9-3 VIN: YS3FD45F231035513 z Belgii

Saab 9-3 VIN: YS3FD45F231035513 z Belgii 2013/03/10 23:04 #39826

  • neez
  • neez Avatar
Witam,
Bardzo proszę o sprawdzenie samochodu Saab 9-3.
Nr VIN: YS3FD45F231035513.

Link do ogłoszenia:

Pozdrawiam

Ostatnio zmieniany: 2013/03/11 14:03 przez .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Saab 9-3 VIN: YS3FD45F231035513 z Belgii 2013/03/11 14:04 #39840

  •  Avatar
szukaj.pl.mobile.eu/samochod-ogloszenia/...ear=2007&tabNumber=1
YS3FD45F231035513


Przybliżone dane z dekodera
Numer VIN:
YS3FD45F231035513
Region:
Sweden
Fabryka/Producent:
Trollhattan, Sweden
Marka:
SAAB
Model:
9-3
Rok modelowy:
2003
Nadwozie:
4-door (4d)
Silnik:
B207E 4-inline, Turbo, PETROL, TURBO (B207 E)
Skrzynia biegów:
manual, 5-speed
Numer seryjny:
035513
Bazy danych Policji w KanadziePojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych w HolandiiPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych w SzwecjiPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych EuropejskiePojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji RumuńskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji SłowackiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji SłoweńskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji WłoskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji CzeskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji LitewskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Saab 9-3 VIN: YS3FD45F231035513 z Belgii 2013/03/12 20:57 #39954

  • neez
  • neez Avatar
Dziś oglądałem to auto. Ładne wizualnie z tym, że nie bez wad. Brak zagłówków na tylnych fotelach, dwa pajączki na szybie kwalifikujące ją do wymiany, są bardzo blisko siebie (być może do naprawienia). Urwana literka „t” z emblematu na klapie. Bez mierzenia miernikiem grubości lakieru było widać, że prawy przedni błotnik był naprawiany. Grubość lakieru między 240µm-400 µm. W sumie nic takiego, ale brakowało plastikowej osłony nad kołem. Prawy błotnik wymieniony na inny, był pomalowany cały łącznie z wewnętrzną stroną od komory silnika. Drzwi prawe były malowane prawdopodobnie wymienione na inne, grubość powłoki lakierniczej między 200 µm -240 µm.

Reszta samochodu była ok. grubość lakieru mniej więcej 140 µm -170 µm. Przedni i tylni zderzak też malowane o tym poinformował mnie sprzedawca pokazując zdjęcia z placu z Belgii. Zderzak miał rysy i małe wgniecenia. Co prawda do malowania przedniego to się domyślam, ale brakowało sporo plastikowych zatrzasków i też pachniał nowością. Zero zadrapań i rys ;) Samochód cały wypolerowany i wyplakowany. Mechanicznie nie będę się wypowiadać, bo tylko odpaliłem. Olej był na optymalnym poziomie. Odpalił od razu tylko, że z dodatkowego źródła energii, akumulator nawet nie ruszył rozrusznikiem. Chodził równo i raczej bez zastrzeżeń.

Zaintrygował mnie fakt brakującej śruby mocującej osłonę silnika i dziwna osłona termiczna nad turbo (drugi saab w tym samym komisie miał zupełnie inna i ta faktycznie wyglądała jak oryginał), urwany plastikowy uchwyt od bagnetu oleju. We wnętrzu zastanawiało mnie mocowanie lewego panelu na słupku tam gdzie jest poduszka powietrzna. Była tam szpara między deską, a właśnie tym panelem. Z prawej strony panel ten był spasowany idealnie.
Zdjęcia tego saaba z Belgii nie wyglądały już tak dobrze, miał wkręcone mocowanie do holowania niski stan powietrza w oponach. Widać było, że już trochę tam postał.

Oczywiście jest to moje sugestywna opinia tak jak to niedawno usłyszałem od sprzedawcy :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Saab 9-3 VIN: YS3FD45F231035513 z Belgii 2013/03/13 06:15 #39974

  •  Avatar
auto jest tanie wiec mozna by sie tego spodziewac..
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport