Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×

TEMAT: Seat leon 1P 2,0TDI 2006r. grafit, Płock

Seat leon 1P 2,0TDI 2006r. grafit, Płock 2015/01/07 09:57 #68591

  • Jarol
  • Jarol Avatar
Witam,
Jestem na etapie poszukiwania Leona 1P z silnikiem TDI
Poniżej zamieszczam opis i link do aukcji.
Proszę o informacje na temat tego auta oraz o opinie co o nim sądzicie ?
Z góry dziękuję za pomoc !
allegro.pl/seat-leon-2006-r-2-0-tdi-140-...zny-i4937126288.html
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Seat leon 1P 2,0TDI 2006r. grafit, Płock 2015/01/11 10:59 #68667

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
czytaj o o plocku. Drugi radom. Przebieg oby nie wyszedl ponad 200 - zasada zachowana. Poczytaj tez o 2.0tdi zanim go kupisz.

Rok produkcji: 2006 Przebieg (km): 190000
Pojemność silnika (cm3): 2000 Moc silnika (KM): 140
Skrzynia biegów: Manualna Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Hatchback Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Szary Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji,
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Pierwszy właściciel, Serwisowany w ASO, Sprowadzony, Możliwa zamiana,
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Seat leon 1P 2,0TDI 2006r. grafit, Płock 2015/01/11 16:03 #68696

  • Jarol
  • Jarol Avatar
Odpuszczam ten samochód długo już się sprzedaje więc pewnie nie jest za ciekawy.
Co do silnik 2,0TDi to w tym aucie jest silnik BMM czyli 8 zaworowy. Jest to konstrukcja taka sama jak stare dobre 1,9TDI 130km tylko o minimalnie większej pojemności.
Jego jedyna wada to że ma DPF ale zawsze można go usunąć i wyłączyć w programie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Seat leon 1P 2,0TDI 2006r. grafit, Płock 2015/01/11 17:00 #68699

  • VectorOPC
  • VectorOPC Avatar
Z tego co ja wiem, to BMM i BGW są jedynie pozbawione wad w układzie korbowo-tłokowym. Pękające głowice na mostku między zaworami a końcówką pompowtrysku się zdarzają, wyrabiają się gniazda pompowtrysków, siadają dość często turbiny i oczywiście problemy z DPF. Ale tak zgadza się, na tle 16 zaworowych 2.0 TDI nie jest jeszcze najgorzej. Ale do 1.9TDI bym tego silnika nie porównywał.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Seat leon 1P 2,0TDI 2006r. grafit, Płock 2015/01/11 19:28 #68709

  • moto-zakup
  • moto-zakup Avatar
Jarol z tym że auto długo stoi i jest złe bym się nie zgodził, znam co najmniej kilka aut które sprzedają się np. 3-4 miesiące są dobrymi autami i są w dobrej rynkowej cenie (zapewne w podobnej cenie są gorsze sztuki) moim zdaniem nie ma reguł jeżeli chodzi o czas ogłoszenia w Polsce. Co innego w DE.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Seat leon 1P 2,0TDI 2006r. grafit, Płock 2015/01/11 20:12 #68712

  • Jarol
  • Jarol Avatar
VectorOPC napisał:
Z tego co ja wiem, to BMM i BGW są jedynie pozbawione wad w układzie korbowo-tłokowym. Pękające głowice na mostku między zaworami a końcówką pompowtrysku się zdarzają, wyrabiają się gniazda pompowtrysków, siadają dość często turbiny i oczywiście problemy z DPF. Ale tak zgadza się, na tle 16 zaworowych 2.0 TDI nie jest jeszcze najgorzej. Ale do 1.9TDI bym tego silnika nie porównywał.

Nowe 1,9TDI czyli np. BXE, BXF, BLS też są bardzo awaryjne i jeśli miałbym wybierać między tymi silnikami a 2,0 BMM to wolałbym jednak BMM.

Ostatnie z tych słabszych 1,9 które są nie mają jakiś większych wad to chyba BKC i BRU
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport