Witam , sam nabyłem taką wersję "top sport"jakiś czas temu ,tylko z 1,8 T, i szczerze mówiąc
to doprowadzenie pędzolota do zadowalającego stanu technicznego zajęło troszkę czasu i jeszcze więcej pieniędzy
.Przede wszystkim sprawdz dywaniki , a raczej wykładzinkę w autku , bo potrafi być mokra , tj.cieknie drzwiami , ew.ścianą grodziową, o filtrze kabinowym nie wspomnę( bo tędy to się leje)oczywiście nie zawsze .Dwa ,komfortu jazdy w tym autku nie uświadczysz , jest dosyć twarde ,układ kierowniczy w precyzji prowadzenia też za wiele nie oferuje (w por.np z e46, subbarru) .Wracając do linku , maska krzywo spasowana , zderzak też , światła zaparowane(czasami tak jest w lampach oryginalnych )podłokietnik nieudolnie dołożony brak osłony plastikowej , fele nie oryginalne (raczej)bo z wersji cupra nie top sport , i cały ten tuning brrry , poszukaj podstawy 150 niutokuni i samemu coś podłub , wgrać delikatnego moda na te 190 i się lata,(z głową) bez większej ingerencji w mechanikę , bo tak jak koledzy opisują koszta związane z naprawą jednostki są spore i nie jest tak że 1,9 jest bezawaryjny (potrafią wypluć korbowód na hamowni
, o turbo to nawet nie wspomnę bo to w każdym T może się zdarzyć) Skontroluj skrzynkę biegów , przy tym momencie obr. to może mówić już pa pa (tj łożyska)przy odejmowaniu , dodawaniu gazu czy nie chrobocze .Weż pod uwagę że koszt wymiany jednego pompowtryskiwacza w serwisie to koszt ok 2500
,
a siadają one przy przebiegach w gr.250.000- 300.000km , A, ten egzemplarz na tyle wygląda.
Tak na koniec to swojego top sporta za taką gotówę to bym nie oddał ,a zobacz ile tam zostało włożone .......
fiu fiu
Ps.obecnie powoli , bez pośpiechu , mentalnie przygotowuję się do sprzedaży mojego egzemplarza , jeśli ci nie przeszkadza Pb, to daj info na prywatę