Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×

TEMAT: Subaru Forester BARDZO RZADKI MODEL - LIMITED

Subaru Forester BARDZO RZADKI MODEL - LIMITED 2010/07/07 14:24 #146

  • Afromental
  • Afromental Avatar
Witam chciałem kupić subaru i byłem zobaczyć auto - a oto co zobazyłęm na miejscu


:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13890750


A więc mianowicie
Jeżeli chodzi o stan:

Lewe drzwi raczej ok. od strony kierowcy.

Wymieniane były:
- lewy błotnik ,
- prawy błotnik ,
- prawdopodobnie zderzak ,
- maska
- wewnętrzne części karoserii przy silniku, nowe tak samo te na których oparte jest zawieszenie (teraz nasuwa się pytanie jak wyglądają spawy),
- prawe drzwi od strony pasażera ( patrzymy na samochód od tyłu) przednie i tylne drzwi robione grubość warstw lakieru od 350 do 900 mikrometrów.
- Wymieniał filtry nie wiem czy cofa się olej z turbiny bo wlot powietrza był niedawno dobrze czyszczony( sprawdzałem )
- ogólnie 60-70% auta malowane ,
- szyba przednia 2009 rok

To takie pierwsze spostrzeżenia,
Druga sprawa podczas jazdy testowej trochę bujało na koleinach ( i tu pierwsze co przychodzi na myśl że części zawieszenia są do wymiany ) ale , moim zdaniem jak auto miało dzwona : to po tym zdarzeniu jest krzywe, co pokazało urządzenie do badania zbieżności, wychylenie około 10 mm no ale na ten temat można polemizować, (opony nowe co mogłoby wskazywać że auto zdziera laczki a koleś dla niepoznaki kupił po prostu komplet nowych opon)

Diagnosta nie wiedzieć czemu na siłę nie chciał podłączyć analizatora spalin , tak czy owak chciałem za to zapłacić ?? dziwne

Zawieszenie przód 70% tył 60% uważam że amortyzatory ok.,

Hamulce przód wynik 3 (wynik bardzo dobry) tył około 2 ( prawdopodobnie z tyłu do wymiany będą gdyż tył przy ostrym hamowaniu będzie wyprzedzał przód)
Ręczny nie pamiętam.

Szarpak sprawdzanie zawieszenia przód tył:
Jeżeli chodzi o przód , do wymiany moim zdaniem wszystkie tuleje na wahaczach prawy lewy ( fakt luz około 2mm)
Reszta ogólnie ok. stan zdatny .

A teraz news:)
Poza tym że dla mnie auto miało dzwona i bokiem prawym leżało w rowie co czyni je zdyskwalifikowanym:
podczas sprawdzania hamulców ( gdzie rolki miały program do badania aut z napędem 4x4 ) po sprawdzeniu hamulców z tyłu zablokował się napęd z przodu i auto było przepychane przez prawe koło tylne przy wyjeździe z rolek badających siłę hamowania, ta sytuacja powtarzała się za każdym razem, rozmawiałem z kolego diagnostą : stwierdził tak: „ taka sytuacja nie powinna mieć miejsca jeżeli rolki są przystosowane do badania 4x4”.

Reasumując jeżeli ktoś ma wolne 25 tysięcy i chce się pozbyć teściowej sprawiając jej taki prezent to polecam, a jeżeli chce kupić dla siebie to odradzam, tym bardziej że lekko zawory klekoczą ,
Nie sprawdzałem:
-Klimatyzacji – podobno nie działa , i podobno trzeba zrobić jakąś małą wymianę – nie słuchałem już klienta
- świateł czy są dobrze wyregulowane
- układu chłodzącego
- nawiewów czy wszystkie działają
- ogrzewania nie wiem czy działa
- centralnego zamku czy działa nie wiem
- auto alarmu nie wiem czy działa
- wszystkich szyb elektrycznych nie wiem czy jakieś się blokuje czy nie
- nie sprawdzałem układu wydechowego
- lusterek elektrycznych
- nie sprawdzałem silnika przez analizator spalin , nie jestem nic wstanie na ten temat powiedzieć , tak czy inaczej silnik ma kłopoty z odpaleniem samemu ( około 3-7 sekund) bez nadepnięcia pedału gazu co też wskazuje na inny przebieg,
- nie szukałem części ze szrotu bo to nie miało sensu

W środku zauważyłem przetarte siedzenie kierowcy co nie wskazuje na 140 tys km tylko ponad 250 tys a ile to nikt nie wie.
I o to właśnie krótka historia bitego subaru
Ostatnio zmieniany: 2010/07/07 14:26 przez Afromental.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport