Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×

TEMAT: SOLARA Warszawa 4T1CA30P15U053648

SOLARA Warszawa 4T1CA30P15U053648 2012/01/14 19:19 #20731

  • pillow
  • pillow Avatar
4T1CA30P15U053648

Proszę o informacje carfax dotyczące tej Toyoty otomoto.pl/toyota-camry-solara-C21834760.html

Dziękuje za pomoc z góry
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: SOLARA Warszawa 4T1CA30P15U053648 2012/01/14 19:49 #20744

  • AutoRaport
  • AutoRaport Avatar
  • Offline
DOZNAŁEM SZOKU.
Sprzedawca zrobił sobie stronę www o swoim aucie, gdzie opisane jest chyba nawet że ktoś w nim pierdnął. Martwiący jest jedynie zapis SALVAGE w historii tej Toyoty.

toyotasolara.pl/index.php?page=1
4T1CA30P15U053648




Model Year2005
MakeToyota
ModelCamry Solara
Body Type2 Door Coupe
Trim LevelSE; Sport; SLE
Engine TypeV6, 3.3L
CountryUNITED STATES
Assy. PlantKentucky Plant
Production Seq. Number053648
Drive Line TypeFWD
Restraint SystemDual Air Bag; Manual Belts; Side Air Bag; Curtain Shield Air Bag-Front&Rear
Vehicle TypePassenger Car
Vehicle ClassMid-size Car
Fuel TypeGasoline
Horsepower225HP
Engine Series Code3MZ-FE

Odometer Check InfoGOOD NEWS! No problem odometer records found.*
AirBag Check InfoGOOD NEWS! An Airbag Deployment has not been reported to CARFAX.
Carfax Records InfoIMPORTANT! The CARFAX database contains 9 important vehicle history records on this 2005 TOYOTA CAMRY SOLARA SE/SLE that may confirm a clean history or uncover potential problems. Order the CARFAX Vehicle History Report to see all the information reported on this vehicle.
Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: SOLARA Warszawa 4T1CA30P15U053648 2012/01/14 22:00 #20760

  • kobe24la
  • kobe24la Avatar
A mnie tu trochę coś śmierdzi. Koleś picuję auto aż do mocnej przesady. Po cholere wymieniać śruby maski, jakieś listewki, nawet naklejki na pasie ?? Trochę to wszystko dziwne i mimo wszystko bardzo bym uważał na to auto.
Ostatnio zmieniany: 2012/01/14 22:01 przez kobe24la.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: SOLARA Warszawa 4T1CA30P15U053648 2012/01/14 23:59 #20767

  • trololo
  • trololo Avatar
nic tu nie śmierdzi :) to mój samochód :) Przykro mi za takie podejrzenia i opinie nawet bez kontaktu ze mną... a tym bardziej bez oglądania samochodu... Przecież na stronie jest opisane dosłownie wszystko. Stronę robiłem jeszcze do pokazywania na forum toyoty co robię przy samochodzie - postanowiłem ją wykorzystać przy sprzedaży.

Solare picowałem jeszcze dla siebie - listewkę wymieniłem bo mi ją mechanik w aso oderwał przypadkiem przy serwisie i przykleił na silikon - po czym ja ją oderwałem przy podnoszeniu maski. Koszt nie był porażający - listewka w aso dostępna była od ręki.

Naklejki wyieniłem bo kosztują 6zł za sztukę w aso, a ja spartoliłem pas malując rysy po śrubach sprayem, a nie u lakiernika. Gdybym zostawił pas w różnych odcieniach każdy kupujący zarzucałby, że była ostro bita i dodatkowo jeszcze jest źle pomalowana. Oddałem pas do odmalowania (opisane na stronie są też zdjęcia) - zapłaciłem 100zł + farba, nakleiłem naklejki - łączny koszt 160zł.

Ze śrubami maski to dłuższa historia - ogólnie kiedyś mi coś pukało przy skręcaniu kołami, jeździłem od mechanika do mechanika i nie potrafili stwierdzić o co chodzi. Po wizycie w aso (chodzeń) stwierdzono, że może przekładnia wspomagania albo zawias maski ma luz bo jakoś "tak puka jak się dociśnie i ma luz". Przekładni sam nie sprawdzę, ale zawias maski mogę - więc odkręciłem maskę i sprawdziłem czy z odkręconym zawiasem też puka. Oczywiście pukało, więc maskę chciałem przykręcić z poworotem no i tu miałem problem - za chiny nie mogłem jej równo ustawić, szczególnie że oryginalne śruby były "samo centrujące". W manualu wyczytałem, że śruby maski powinny być wymienione na zwykłe, wtedy da się wyregulować maskę w pionie i poziomie - no to kupiłem w aso śruby i zamontowałem. Ot cała historia. (pukała poduszka skrzyni)

Do sprzedaży samochodu podchodzę tak: po co mam tłumaczyć kupującemu, że jakaś usterka to pierdoła i wystarczy parę złotych na naprawę - jeżeli sam mogę to naprawić.

Co do "salvage" w historii samochodu - też się tego obawiałem. Dlatego ją tak rozkręcałem i sprawdzałem dla pewności co było robione. Namierzyłem nawet zakład w którym stała jeszcze jako rozbita: Diamond Auto Sales (249 Dundas st, Thamesford, Ontario). Kontaktowałem się po zakupie z nimi, ale nie dysponowali zdjęciami aut, które tam stały :(

Samochód sprzedaje, bo choruje na nowego mustanga (stąd jestem na tym forum, bo też sprawdzam vin, jednak nie miałem do tej pory potrzeby wypowiadania się). Chętnie też opowiem i pokażę wszystko o mojej Solarze każdej zainteresowanej osobie, zapraszam - proszę tylko tak szybko nie stawiać takiej negatywnej opinii na podstawie tylko przypuszczeń.

P.S. Raport z carfaxa i autocheck tez mogę na zyczenie udostepnić. Sprawdzałem solarę jeszcze przed kupnem :)

EDIT: Wrzuciłem raporty toyotasola.pl/carfax.pdf toyotasolara.pl/autocheck.pdf. Historia samochodu jest znana i była opisywana na forum toyoty polska od momentu jak ją kupiłem. Wpisując vin samochodu, można chyba nawet znaleźć moje stare posty z amerykańskieo forum solary, na którym trochę również siedziałem. Samochód był uderzony po ukosie od strony kierowcy - tu nie ma co ukrywać. Z oględzin wynika, że nie było to jakieś duże uderzenie (chociażby chłodnica jest nie wymieniana) Pamiętajmy jednak, że przy nowym samochodzie łatwo jest osiągnąć w stanach status salvage nawet przy niedużych uderzeniach (a właściciel w kanadzie szybko ją skasował :(.
Ostatnio zmieniany: 2012/01/15 00:33 przez trololo.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: SOLARA Warszawa 4T1CA30P15U053648 2012/01/15 02:49 #20772

  • Krzysztof
  • Krzysztof Avatar
  • Offline
Dziękuję za opis bo właśnie o to chodzi na naszym forum, żeby udzielać informacji. My jako administracja forum udzielamy w 99% czystych faktów zawartych w dokumentacji serwisowej, rządowych z wydziałów komunikacji, z ubezpieczalni czy z aukcji pojazdów a weryfikacja tych danych należy już do kupującego. Chodzi o to żeby wiedzieć czego się spodziewać po danym aucie, raz to jest wyklepane z trzech przystanków a drugim razem niegroźna stłuczka w korku, od tego w jakim jest stanie auto zależy już od weryfikacji tego w ASO lub dobrym sprawdzonym warsztacie.
Z drugiej strony nie raz widzieliśmy już piękne opisy osób sprzedających auta a po dokładnym sprawdzeniu okazywały się totalnymi złomami które nigdy nie powinny być więcej dopuszczone do ruchu dla tego jak pisałem wcześniej jedynie dokładne sprawdzenie auta jest w stanie zweryfikować jego stan na dzień obecny.
Dodam że z jednej strony strony kupujący są zadowolenie bo wiedzą czego oczekiwać ale z drugiej strony jak już kupią i chcą poznać coś z historii auta mogą się mocno rozczarować ... parę dni temu po sprawdzeniu auta okazało się że jest kradzione i nowy właściciel mocno się zdziwił bo może stracić sporo pieniędzy a auto nie było tanie oddając dopiero co kupione auto jako nie jego własność dla tego przez zakupem warto zawsze sprawdzić co tylko się da.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: SOLARA Warszawa 4T1CA30P15U053648 2012/01/15 14:50 #20787

  • kobe24la
  • kobe24la Avatar
Przecież na stronie jest opisane dosłownie wszystko. Stronę robiłem jeszcze do pokazywania na forum toyoty co robię przy samochodzie - postanowiłem ją wykorzystać przy sprzedaży.

Nikt tutaj celowo nie oczernia twojego auta, ale były już przypadki (pamiętam taki z BMW), że też właściciel prowadził cały blog na temat swojego auta, wklejał zdjęcia z serwisów auta, jak to o nie dbał, a po miesiącu wystawił na sprzedaż. Po głębszym sprawdzeniu okazało się, że auto miało dzwona i chyba (już dokładnie nie pamiętam) było po przekładce. Dlatego nie dziw się, że wiele osób podchodzi bardzo sceptycznie do ogłoszeń. Wielu się zarzeka, że ich auta to perełki, regularnie serwisowane, a potem okazuję się, że to wielka padlina. Jeżeli zaglądasz na to forum, to na pewno wiesz o co mi chodzi.

Tak jak napisał Krzysztof chodzi o to, żeby na forum udzielać takich informacji, jak twoja i teraz potencjalny kupujący wie co i jak. Dlatego przyznaję, że w twoim przypadku akurat może niesłusznie padły podejrzenia, że możesz mieć coś do ukrycia itp. Zwracam honor ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: SOLARA Warszawa 4T1CA30P15U053648 2012/01/15 22:02 #20834

  • AutoRaport
  • AutoRaport Avatar
  • Offline
kobe24la ma rację - byli i tacy, którzy 6h jednego dnia i 6h kolejnego na chacie (póki był na dole strony) wmawiali nam, że jego fura na pewno nie była walona - a my mamy fotki, raport i kopię ogłoszenia, ALE NIE "moja fura nie była walona" :) więc z dużą dozą ostrożności każdy podchodzi tu do zapewnień tego co mówi sprzedawca. Ja osobiście jestem zdania, że bez względu na opinię należy samemu dobrze sprawdzić auto, a co ważniejsze zrobić to na żywo organoleptycznie :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: SOLARA Warszawa 4T1CA30P15U053648 2012/01/16 00:34 #20850

  • trololo
  • trololo Avatar
OK, rozumiem. Dzięki. Nie ma już sprawy. Dlatego też zapraszam zainteresowanych na oględziny auta - nie mam nic do ukrycia :) Strona może być przydatna dla osób spoza Warszawy, które poświęcają czas i pieniądze na dojazd.

Solarą poruszam się od połowy 2009. Jest to samochód, który bardzo chciałem mieć i którego dosyć długo szukałem (wcześniej jeździłem również Solarą tyle, że rocznik 99) stąd starałem się dbać o nią jak tylko potrafiłem. Dodatkowo dysponuję garażem, dzięki czemu niektóre czynności serwisowe mogę robić sam, przykładając się do tego bardziej niż niejeden mechanik. Co do uderzenia to po oględzinach nie wygląda na to, że było jakieś wielkie halo - na żywo pokażę dlaczego tak uważam. Zresztą decydując się na zakup samochodu nie wybierałem dla siebie parcha tylko po naprawdę długim czasie wybrałem to co uznałem za najlepsze i jak te 2,5 roku używania samochodu pokazały - nie pomyliłem się :)

Samochody traktuję jako coś więcej niż środek do przemieszczania się z punktu A do punktu B i dzielę się swoim zainteresowaniem z ludźmi na różnych forach - stąd pomysł na stronę i opisywanie wszystkich czynności robionych przy samochodzie. Oczywiście zawsze się znajdzie coś co można poprawić, coś co jeszcze nie naprawiłem/wymieniłem - jakaś pobrzękująca osłonka lub rysy na lakierze - ale to w używanym na co dzień samochodzie nie powinno nikogo zaskakiwać. Tego typu rzeczy staram się naprawiać przy okazji co wymianę oleju.

Przyznam szczerze, że wczoraj troche mi ciśnienie skoczyło po przypadkowym zobaczeniu oceny mojego samochodu. Pierwsza myśl - kurde człowiek nic nie napisze o samochodzie, to zaraz wyjdzie, że jakąś padake sprzedaje, jak dba o samochód i napisze wszystko co tylko się da to też źle. Nie jestem sprzedawcą, traktuje Klienta w ten sam sposób co siebie bym traktował - a ja już raz nadziałem się na oszusta co sprzedał mi szrota (moja pierwsza camry). 40 tys to kupa kasy, ale uważam, że ten samochód jest tyle warty i przyszły użytkonik będzie bardzo zadowolony. Jeszcze raz zapraszam na oględziny
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: SOLARA Warszawa 4T1CA30P15U053648 2012/01/16 07:46 #20855

  • Tomasz
  • Tomasz Avatar
Fajnie ze sytuacja się wyjaśniła , bardzo dobre podejście do sprawy ze strony właściciela :)
ale z własnego doświadczenie wiem (może po prostu tak trafiałem) że zbyt dobrze opisywane autko też trudno sprzedać.Zawsze trafi się mamrota co będzie cmokała i kręciła nosem ,bez względu na to co i kiedy było wymieniane w aucie -i to też było wymieniane - eee ..to na pewno trefny egzemplarz .
Moim zdaniem wszystko trzeba wyśrodkować, wiadomo bez ściemy , ale też bez zbytnich ochów i achów :)
pozdro
Ostatnio zmieniany: 2012/01/16 07:48 przez Tomasz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport