A o ile ma wzrosnąć przebieg skoro auto od listopada stoi w tym salonie?
Problemem jest tu być może silnik - aczkolwiek to BMM czyli niby najbezpieczniejszy z 2.0 TDI - (rozwiercone 1.9 TDI), choć ostatnio BMM tez notuje osiadanie glowic, a co najgorsze wyrabianie sie gniazd pompowtryskow.
Do tego mimo wszystko jednak DSG nie ma zbyt dobrych notowań jesli chodzi o awaryjność i koszty napraw - co do użytkowania to tak, jest super. Ale potrafi się popsuć i koszty idą w tysiące.
No i sam Touran...
Do 2008 roku NAJBARDZIEJ NIEUDANE AUTO z koncernu VW
Także jak macie oglądać - to zwróć uwagę na głowice i wtryski.
A najlepiej podjedzcie do jakiegoś dobrego warsztatu np. Bosch Service - niech zbadają wysycenie CO2 w płynie chłodniczym i zobaczą na te wtryski
No i oczywiście jeszcze osobny temat - DPF