Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×

TEMAT: YV1MC77497J026568 Prosba o sprawdzenie auta

YV1MC77497J026568 Prosba o sprawdzenie auta 2012/02/08 14:26 #21998

  • michal2011
  • michal2011 Avatar
Witam

Auto jest sprzedawane przez komis wiec prosba o sprawdzenie czy cos wiadmow o tym aucie
YV1MC77497J026568
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: YV1MC77497J026568 Prosba o sprawdzenie auta 2012/02/08 19:21 #22007

  • Krzysztof
  • Krzysztof Avatar
  • Offline
Rok produkcji
2007
Wskazanie licznika [km]
67582
Numer rejestracyjny
WX50614
Rodzaj pojazdu
Osobowy
Marka pojazdu
Volvo
Oznaczenie
C70 2,4 D5 Momentum aut
Cabriolet 2d / 4 miejsca
Nr fabryczny [VIN]
YV1MC77497J026568
Masa całkowita [kg]
2150
Masa własna [kg]
1684
Rodzaj silnika
ZS
Oznaczenie silnika
-
Paliwo
Olej napędowy
Układ/liczba cyl.
R/5
Pojemność [cm3]
2400
Moc [kW]
132

Data pierwszej rejestracji: 27.12.2007 r.
Data następnego badania technicznego: 27.12.2012 r.

Pojazd zbadano na terenie parkingu Centrum Sprzedaży Poleasingowej EFL w Magnicach k/Wrocławia w obecności
przedstawiciela zleceniodawcy.

Uwagi:
1. Pojazd zarejestrowany na: Europejski Fundusz Leasingowy S.A.O/Warszawa
01-797 Warszawa
Ul. Powązkowska 44C
WYNIKI BADANIA
I. Komora silnika, silnik stwierdzono: rozruch w normie, działanie silnika bez widocznych nieprawidłowości,
poziom oleju w silniku w normie, poziom płynu hamulcowego w normie, poziom cieczy chłodzącej układu
chłodzenia silnika w normie, komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie.

II. Podwozie stwierdzono: zawieszenie przednie i tylne: funkcjonowanie układu w warunkach parkingowych bez
uwag. Układ kierowniczy i wspomaganie: funkcjonowanie układu w normie. Układ hamulcowy – zużycie
elementów ciernych układu hamulcowego osi przedniej i tylnej w normie, układ funkcjonuje poprawnie.

III. Układ przeniesienia napędu stwierdzono: skrzynia biegów automatyczna, napęd na oś przednią, funkcjonowanie
w warunkach parkingowych w normie, zalecanie sprawdzenie w warunkach drogowych. Obręcze kół aluminiowe
17 calowe.

IV. Nadwozie stwierdzono: kolor niebieski metalik, grubość warstwy lakierowej od 0,092 mm do 0,126 mm. Zderzak
przedni – odpryski w części środkowej, przetarty z lewej strony i porysowany w części środkowej, pokrywa silnika
– odpryski w części przedniej, drzwi lewe – wgniecenie w części górnej, drzwi prawe – wgniecenie punktowe w
części przedniej na górze, poszycie boku tylnego prawego – punktowe wgniecenie w części górnej, poszycie boku
tylnego prawego – rysy w części górnej z przodu i z tyłu elementu, zderzak tylny – mocno przetarty z lewej strony,
drobne rysy innych elementów.

V. Wyposażenie i wnętrze stwierdzono: immobiliser, ABS, DSTC, ROPS, SIPS, komputer pokładowy, czujniki
parkowania tył, światła przeciwmgłowe przednie, czujnik deszczu, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne,
elektrycznie ustawiane lusterka, poduszka powietrzna kierowcy, pasażera i boczne, ogrzewanie foteli przednich,
kierownica obszyta skórą, klimatyzacja automatyczna, radio CD, tempomat, centralny zamek sterowany pilotem w
kluczyku, aluminiowe obręcze kół, elektrycznie otwierany dach,

W tym;
> Dokumentacja pokładowa: instrukcja obsługi – brak, książka przeglądów – brak
> Klucze stacyjki i zamków drzwi – 1 szt.
> Bagażnik – poplamiona tapicerka
> Oświetlenie – przetarta obudowa lampy tylnej prawej, pęknięta lampa przednia lewa,
> Tapicerka foteli – zabrudzona eksploatacyjnie

V. Ogumienie:
Przód lewy
Good Year Ultra Grip Performance
215/50R17
stopień zużycia
90%
Przód prawy
Good Year Ultra Grip Performance
215/50R17
stopień zużycia
90%
Tył lewy
Minerva Eco Winter
215/50R17
stopień zużycia
20%
Tył prawy
Minerva Eco Winter
215/50R17
stopień zużycia
20%
Zapas
Pirelli
T125/50R16
stopień zużycia
20%

W oparciu o badanie i opis stanu technicznego pojazdu wydaje się następującą OCENĘ OGÓLNĄ:
1. W pojeździe istnieje duże prawdopodobieństwo wystąpienia ukrytych wad, o czym może świadczyć szczególny
charakter eksploatacji (pojazd poleasingowy).
2. Stan techniczny układów poduszek powietrznych, ABS i innych określono wyłącznie na podstawie wskazań
układów kontroli stanu technicznego zamontowanych w pojeździe (wskaźniki kontrolne deski rozdzielczej).
3. Uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, przewidywany koszt
naprawy, poziom utrzymania, przebieg, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację
rynkową, stan ogumienia w oparciu o notowania „Eurotaxglass’s XII-2011” wartość przedmiotowego pojazdu w
dniu badania określa się na kwotę: 59000 / pięćdziesiąt dziewięć tysięcy PLN / (ww. kwota nie zawiera podatku
VAT).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport