Chciałbym podzielić się moimi uwagami co do oglądanego auta z linku poniżej oraz do obsługi komisu.
otomoto.pl/volvo-s60-polska-salon-awd-C24495486.html
Aspekt 1: Volvo S60
Zew:
- auto wydaje się być bezwypadkowe
- żaden element nie był lakierowany, wszędzie wartości fabryczne wedle czujnika, no chyba że dobrze zrobiony ale raczej nie
- wszystkie szyby razem z czołową VOLVO SWEDEN z tego samego roku co pojazd
- otarcie przedniego zderzaka z prawej strony
- porysowane drzwi pasażera z przodu pod listewką (nie ma tragedii)
- lekko przytarty tylny rant błotnika, ew. przycierka o jakiś słupek parkingowy
- uszkodzona uszczelka drzwi kierowcy na górze
Wew:
- bardzo ładna kolorystyka ale ....
- syf, brud, ubóstwo i malaria
- chyba nigdy w środku nie było sprzątane
- z beżowego pięknego wnętrza zrobił się chlew
- ułamana klapka otwierająca schowek na kubki
- skóra nie popękana tylko w mega syfie, aż się klei
Silnik:
- nie zauważyłem jakiś poważnych wycieków
Aspekt 2: Obsługa komisu
Gdy podszedłem do biura aby ktoś mi otworzył auto, zobaczyłem 6 Panów leniwie rozwalonych na sofach i gapiących się w telewizor. Z ledwością jeden Pan zlitował się nade mną i pokazał auto. Na moje pytanie: " Czy może Pan mi powiedzieć coś więcej na jego temat" pada jakże wymowna odpowiedź: "nic Panu nie powiem, gdyż to nie ja przyjmowałem auto, jak Pan chcesz coś wiedzieć więcej to jedź se Pan do serwisu, ja nic nie wiem" - żenujące podejście do klienta.
Autko jest wstawione przez właściciela do komisu, więc poprosiłem o numer jego telefonu i tu Pada jakże miła odp: "Nie jesteśmy upoważnieni do dawania numeru właściciela".
Obsługa komisu jest tragiczna i szczerze, jak oni mają takie podejście do każdego klienta, to nie wiem z czego się oni utrzymują.
Podsumowanie autka:
Autko stoi na rezerwie i po włączeniu silnika pochodziło 3 min, zgasło i zaczął wyć alarm - odcięcie zapłonu. Sprzedawca nie umie tego wyłączyć. Autem nie mogłem odbyć jazdy próbnej. Brak książki serwisowej i Pan z komisu stwierdził, że kto teraz serwisuje w ASO ...
Ogółem autko jest godne polecenia wg mnie. Środek można doczyścić-wyprać i będzie prawie jak nowe, rysy na karoserii spolerować i mamy fajne bezwypadkowe auto. Oczywiście należało by wybrać się przed zakupem na jakiś serwis.
Super byłoby zdobyć namiary na właściciela, gdyż za takie traktowanie przez Panów z komisu nie należy im się prowizja.