Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×

TEMAT: Prośba o sprawdzenie auta Porsche 911 Turbo i VIN

Prośba o sprawdzenie auta Porsche 911 Turbo i VIN 2012/12/15 08:02 #35260

  • stach
  • stach Avatar
Proszę o sprawdzenie VIN i auta Porsche 911 Turbo
VIN:
WP0AB299X1S687148
Ogłoszenie:
otomoto.pl/porsche-911-911-turbo-C22360106.html

Dziękuję serdecznie z góry
Staszek
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Prośba o sprawdzenie auta Porsche 911 Turbo i VIN 2012/12/15 09:19 #35263

  • Suzuki GSX-R
  • Suzuki GSX-R Avatar
Tutaj na forum Porshe jest przez kogoś opisywany

porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?...58389a5b7b8ae2d06711

a tutaj już u nas rozkodowany :P

www.bezwypadkowy.net/forum/125-ocena-aut...turbo-proba-o-carfax

Numer VIN - WP0AB299X1S687148
Region - Germany
Fabryka / Producent - Stuttgart
Marka - Porsche
Model - 911\nRok - 2001
Nadwozie - Coupe 2D
Silnik - 4511 cm3
Rodzaj paliwa - Petrol
Numer seryjny - 687148
P5ED - Power door locks
A364 - Abs brakes
T643 - Traction control
DCC4 - Driver airbag
F4FC - Front side airbag
PA4E - Passenger airbag
AFD8 - Air conditioning
C469 - Cruise control
TA7F - Tachometer
AC08 - Am/fm radio
CA40 - Cassette player
DE19 - Driver multi-adjustable power seat
L07A - Leather seat
M0DB - Manual sunroof
AA42 - Alloy wheels
P38E - Power windows
RE3B - Rear window defogger

Matching equipment options that a car might have
EAAA - Electronic parking aid
L272 - Leather steering wheel
T9EA - Trip computer
C354 - Cd player
C42A - Cd changer
FC3B - Front heated seat
F3F3 - Front power lumbar support
LAC2 - Load bearing exterior rack
HB91 - High intensity discharge headlights
EC5E - Electrochromic exterior rearview mirror
E49E - Electrochromic interior rearview mirror
RF31 - Rear wiper

otomoto.pl/porsche-911-911-turbo-C22360106.html

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Prośba o sprawdzenie auta Porsche 911 Turbo i VIN 2012/12/15 09:22 #35264

  • Suzuki GSX-R
  • Suzuki GSX-R Avatar
Krzysiu musisz mi dać dostęp do edycji w innych działach bo jak się jeb... w pisownie nie mogę tego poprawić :P a później jest siara :D

"PORSCHE" oczywiście ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Prośba o sprawdzenie auta Porsche 911 Turbo i VIN 2012/12/15 09:24 #35265

  • stach
  • stach Avatar
Jeszcze raz dzięki serdeczne za szybką pomoc:)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Prośba o sprawdzenie auta Porsche 911 Turbo i VIN 2012/12/15 09:34 #35267

  • Suzuki GSX-R
  • Suzuki GSX-R Avatar
Nie ma sprawy akurat byłem więc mogłem pomóc :) idę w sumie spać bo dopiero wróciłem z trasy ;)

Pozdrawiam :D zdaj relację jakbyś oglądał sprzęt :P
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Prośba o sprawdzenie auta Porsche 911 Turbo i VIN 2012/12/15 14:11 #35270

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
w tego co juz bylo pisane na forum. Skasowana mocno prawa strona byla i dodatkowo po powodzi i zalaniu!!!!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Prośba o sprawdzenie auta Porsche 911 Turbo i VIN 2012/12/15 14:15 #35273

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
Ja auto sprawdzałem dokładnie
Jest rzeczywiscie za tanie....

VIN nie powie nic, bo carfax jest bezwypadek
VIN można znaleźć na sieci tego auta, jakby co, potem go wrzuce, bo mam gdzieś.
Po przywiezieniu z USA auto miało w Europie dzwona, prawa strona skasowana i przemielona.
W USA w carfaxie są wzmianki o konieczności inspekcji z powodu wilgoci/zalania.
Zresztą, komis pokazuje te zdjęcia, więc nie moge sie przyczepić do ludzi - jest dziwnie tani, bo jest walony - rozważyć więc soobie musisz czy za to taniej chcesz takie auto.... także oddać trzeba honor komisowi.
Przebieg może być oryginalny, carfax również podaje niskie przebiegi roczne.

Co do naprawy:
Auto jest malowane przez kogoś w stodole, zacieki, niedotarcia, na rantach krople lakieru, różnice etc. robota kogoś od malowania ciągników.
W sumie nie był potrzebny czujnik lakieru...
Czujnik lakieru wykazał wszędzie malowania, prawa strona cała w szpachli, miejscami ostro powyżej 1000, tylni błotnik to jeden wielki kit niestety, ale to nie dziwi jak sie zobaczy fotki bo kolizji, wszytsko wyglądało jak sreberko po czekoladzie, łącznie z prawą strona dachu.

Szyberdach nie chodzi, bo po prostu sie zacina przez pofalowanie blachy i pokrzywnie konstrukcji. Prawy przedni słupek, tapicerka na nim daje przedsmak tego co sie działo
Dach oczywiście gruuuubo w szpachli.
Nawet nie jeździłem, bo szkoda kasy na takie auto....
rozumiem, taniej bo walniety, ale naprawiony jakoś,
Tu zaś naprawa bardzo na sztuke, przypuszczam ze malowania odbywały sie na aucie, bez demontażu, bo na rantach elementów są po prostu zgrubienia od naciekającego grawitacyjnie lakieru, i łuszczenia lakieru bezbarwnego.

Cena dokładnie odzwierciedla stan auta, nie ma cudów, jeśli ktoś wieży w takie cuda to szkoda gadać.....
Dobre auto musi kosztować i nikt nigdzie nikomu nie robi prezentów.
No ale to wszyscy wiemy Smile tylko czasem mamy nadzieje że może jednak heehehe dlatego i pojechałem zerknąć z ciekawości na to auto Wink


wszystko się zgadza...
Dodam jeszcze wrażenia z jazdy niesamowite. Podczas sprawnego ruszania jest potworne uderzenie gdzieś w napędach jak by był jakiś ogromny luz... Podczas płukania auta na myjni na tylnych fotelach pojawiła się woda i to nie kilka kropel.... podsufitka po płukaniu też mokra.W czasie jazdy przy przekroczeniu 120 na godzinę zaświeca się kontrolka uszkodzonego tylnego spojlera (nie podnosi się) przy przekroczeniu 140 jakoś dziwnie zaczyna nosić autem po jezdni, szum wiatru w kabinie też zaczyna być uciążliwy, zwalniam gdyż zaczyna się robić dziwnie niebezpiecznie....
to tyle z mojej strony....


VIN: WP0AB299X1S687148

tekst pochodzi z forum porsche
Ostatnio zmieniany: 2012/12/15 14:16 przez Inspektor.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport