dane o silniku sa z dekodera uniwersalnego i moga zawierac bledy.. no i jak widac zawieraja..
NADWOZIE:
Pojazd zabrudzony w stopniu uniemożliwiającym dokładne określenie stanu elementów
zewnętrznych nadwozia.
Grubość powłoki lakierowej podwyższona na błotniku tylnym prawym/
ok 0,300mm/,drzwiach
tylnych prawych/
ok 0,300mm/,drzwiach przednich prawych/
0,250mm/,błotniku przednim
prawym/
ok 0,700mm/, pokrywie silnika/
ok 0,500mm/.
Na pozostałych elementach grubość powłoki lakierowej wynosi od 0,150mm do 0,190mm.
auto jak widac dostalo w cala prawa strone. Zastnawiam sie czy to od 150 do 190 nie sugeruje ze zostalo cale ponownie pomalowane. Troche za gruby ten lakier jest.
Dodatkowo pisza ze nie mozna krecic kierownica wiec uszkodzona blokada pewnie.
UWAGI:
Podczas oględzin stwierdzono następujące uszkodzenia i wady mające wpływ na wartość rynkową
badanego pojazdu:
·
Po uruchomieniu silnika nie gasną kontrolki układu kontroli trakcji oraz poduszek powietrznych.
Konieczna weryfikacja w warunkach warsztatowych.
·
System nawigacji satelitarnej-nie uruchamia się, nieoryginalna płyta z danymi
·
Osłona słupka „B” prawego- zabrudzona.
·
Tylna osłona gniazda zapalniczki-połamana
·
Fotel kierowcy- liczne zmarszczenie poszycia siedziska i oparcia.
·
Fotel pasażera- liczne zmarszczenia poszycia siedziska i oparcia.
·
Wnętrze pojazdu-zabrudzone.
·
Zderzak tylny- po stronie
prawej zarysowana powłoka lakierowa.
·
Drzwi tylne prawe- zarysowana powłoka lakierowa, ubytek lakieru na krawędzi drzwi.
·
Błotnik tylny prawy- ubytek lakieru na krawędzi w okolicy drzwi tylnych prawych.
·
Poprawność działania pozostałych układów sterowanych elektronicznie zweryfikowano w
oparciu o komunikaty wyświetlane na zestawie wskaźników na podstawie systemu
autodiagnostyki pojazdu
·
Przy oględzinach okazano jeden klucz do pojazdu z logo marki oraz wbudowanym
sterownikiem centralnego zamka.