Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×

TEMAT: Wasze opinie o - Auto plaza

Wasze opinie o - Auto plaza 2010/12/10 13:29 #4613

  • IPOS
  • IPOS Avatar
Na początku z uwagi na to że jest to mój pierwszy post.....
Witam wszystkich serdecznie B)
I żeby nie marnować klawiatury przechodze do meritum
Interesują mnie wasze opinie na temat komisu/salonu :P samochodowego Auto plaza ze swarzędza bodajże. Nie jestem mechanikiem, ale potrafie dojrzeć ewidentne niespasowania czy nierówności a dodam że auta u nich V40 na pierwszy rzut oka mi się bardzo podobają. Problem w tym że po zapoznaniu sie z opiniami na różnych forach na ich temat już sam mam kocioł w głowie... i nie wiem czy zaufać czy nie. Na moje budzą jakieś pochodne zaufaniu uczucia wiec może, ale jak zaznaczyłem nie jestem mechanikiem wiec jesli ktos umiejetnie naprawia auta to dam sie prawdopodobnie nabrac....Zastanawiam sie czy ich auta poprostu nie sa zbyt piekne zeby byly prawdziwe.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniany: 2010/12/10 14:25 przez . Powód: zmiana tytułu postu na prawidłowy
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wasze opinie o - Auto plaza 2010/12/10 14:30 #4616

  • Kris75
  • Kris75 Avatar
Co Ci można powiedzieć kolego... Na trefne auto możesz trafić WSZĘDZIE, nawet u autoryzowanego dealera. A rodzynka możesz kupić w zapyziałej stodole na jakimś zadupiu totalnym. Taka prawda. Do każdego auta trzeba podchodzić z głową. Jak możesz obejrzeć te auto osobiście to obejrzyj, zleć kontrolę w stacji diagnostycznej, zobacz jak zawieszenie, hamulce, amortyzatory, podwozie itd. Zakup miernika lakieru pomoże Ci na pierwszy rzut oka oddzielić prawdę od kłamstwa.
Jak masz linka do tego auta to daj, popatrzymy czy czegoś już poi zdjęciach nie widać.
Pzdr.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wasze opinie o - Auto plaza 2010/12/13 08:34 #4713

  • IPOS
  • IPOS Avatar