Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
{getmodule 161}

TEMAT: Audi A3 2,0 TDI 170KM DSG S-line skóra

Audi A3 2,0 TDI 170KM DSG S-line skóra 2011/05/21 11:42 #12056

  • tomalla
  • tomalla Avatar
otomoto.pl/audi-a3-2-0-tdi-170km-dsg-s-l...skora-C18193862.html








140km zrobiony chip tuningiem na 170
brak dokumentacji tego

ogólnie po zakupie należy zdjąć program - znaleźć oryginalne oprogramowanie, albo wymiana w serwisie

kontrola pompowtryskiwaczy - na 99% ruina
turbina - 99% ruina

Koszty po zakupie auta ok: 4-6tyś

Powodzenia
Ostatnio zmieniany: 2011/05/21 11:45 przez tomalla.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Audi A3 2,0 TDI 170KM DSG S-line skóra 2011/07/11 20:17 #14230

  • milek1
  • milek1 Avatar
a co świadczy o tym, że wtryski i turbo to ruina?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Audi A3 2,0 TDI 170KM DSG S-line skóra 2011/07/11 20:22 #14232

  • tomalla
  • tomalla Avatar
znam idealnie i na wylot silnik BKD. Rozkładałem go na części i składałem kilka razy.

Wiem czym pachnie chip tuning w tym silniku.

Chętnie służę odczytami VCDS dynamicznymi - będzie gruz... Ten silnik nie jest do końca sprawny w serii... a czipowanie to głupota.

Aby dobrze i trwale podnieść moc w BKD należy zrobić sporo ulepszeń, od smarowania poprzez turbo do programu.... koszt - tak jakby kupić seryjne 170 km :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Audi A3 2,0 TDI 170KM DSG S-line skóra 2011/07/11 20:54 #14236

  • milek1
  • milek1 Avatar
ale jakie konkrety w tym kolejnym egzemplarzu?

ja kiedyś robiłem program w BMW i miała rzekomo paść skrzynia. dojechałem na programie do 220 kkm i nie padła, więc może konkrety.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Audi A3 2,0 TDI 170KM DSG S-line skóra 2011/07/11 21:00 #14237

  • tomalla
  • tomalla Avatar
kup te audi człowieku i nie zawracaj gitary. jak jesteś specjalista od czipowania, to nie rozumiem dlaczego dyskutujemy na tym forum? Są inne, gdzie możemy udowadniać swoje racje. Ja piszę z doświadczenia, aby zwykły leszcz, który ma zamiar wydać oszczędności życia na audi a3, miał świadomość, że może być ruina finansowa po zakupie egzemplarza z czipem i silnikiem BKD.

A gramatycznie... "ale jakie konkrety w tym kolejnym egz..."

Rób dalej programy, nie wnikam, a tym bardziej nie w BMW...

Jeżeli jesteś szanującym się i posiadającym doskonałą wiedzę tunerem, to wiesz, że klienta z BKD powinieneś odesłać z kwitkiem do domu. Ale obawiam się, że jak spora część tunerów zrobisz program do tego auta... a jak klient wróci z pompowtryskami w ręku, albo turbiną z ukruszoną ośką - to powiesz, że to nie Twój problem... jesteś odpowiedzialny?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Audi A3 2,0 TDI 170KM DSG S-line skóra 2011/07/11 21:04 #14238

  • milek1
  • milek1 Avatar
nie robię programów, tylko zrobiłem w swoim samochodzie. natomiast rzetelność nakazuje, że jeśli nie sprawdzałeś tego egzemplarza, to nie pisz o nim.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Audi A3 2,0 TDI 170KM DSG S-line skóra 2011/07/11 21:10 #14239

  • tomalla
  • tomalla Avatar
kierowałem się sercem... wybacz. czy stałeś się posiadaczem tej "igiełki" ?? czy może Ty ją sprzedajesz i zrobiłem Tobie anty reklamę?

Przeglądałem aukcję, zadzwoniłem, dowiedziałem się, że to silnik bkd, 140KM... więc napisałem na forum, że to nie jest prawdziwa 170tka... no i podzieliłem się doświadczeniem co do tych silników.

Nie rozumiesz istoty forum, a piszesz mi o rzetelności?? Sam wiesz jak było z Porsche... niby tylko bok przytarty.

Stary, weź na luz i nie truj mi du*y. Jeżeli Tobie nie podoba się wypowiedź oraz moje uwagi, które mogą okazać się trafne dla wielu ludzi (czyt. post wyżej) to kliknij napis zgłoś moderatorowi.

Bo ja mam zamiar dalej oszczędzać ludziom nerwów, kasy i czasu.

A jak masz problem z tym problem... to lataj po Polsce i wściekaj się na miejscu u klienta a nie zwracasz mi uwagę... jeszcze jedno... dzwoniłem do właściciela - zatem sprawdziłem - wybacz, abym tłukł się 300km z góry znając jego problemy, które są lub dopiero nastąpią ;)

Jasno już? To ciao
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Audi A3 2,0 TDI 170KM DSG S-line skóra 2011/07/11 21:11 #14240

  • tomalla
  • tomalla Avatar
a tak dodam... poczytaj opinie o BKD, lub jedź do byle jakiego warsztatu z renomą i rzuć hasło BKD... po czym opisz na forum te silniki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Audi A3 2,0 TDI 170KM DSG S-line skóra 2011/07/11 21:19 #14241

  • milek1
  • milek1 Avatar
ani go nie sprzedaje, ani go nie kupuje. jedyne co mogę powiedzieć - mój spokój - Twoja racja.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Audi A3 2,0 TDI 170KM DSG S-line skóra 2011/07/12 11:43 #14257

  • Robert W.
  • Robert W. Avatar
Temat "Chip-Tuningu" był tutaj kilka razy poruszany, i tomalla ma rację. Przy tylko chipie można zniszczyć pompowtryskiwacze i turbinę. Ale nie tylko. Oryginalnie mocniejsze silniki 2.0 TDI mają inne pompowtryskiwacze, wałki rozrządu, tłoki, kolektor dolotowy i wylotowy, korbowody, wał korbowy, turbinę, pompę oleju, dysz chłodzenia denka tłoka, chłodnica oleju, bardziej wydajny układ chłodzenia silnika. W mocniejszym silniku musi być dostarczone więcej paliwa w tym samym czasie, więc nie można zostawić starych pompowtryskiwaczy, ale muszą mieć większe otwory w dyszach. Zakłócony jest proces spalania a co za tym idzie w silniku jest nagar (spalanie niepełne i niecałkowite). Większe siły gazowe działające na tłok wymuszają użycie mocniejszych komponentów układu tłokowo-korbowego. Turbina musi być także dopasowana do większej ilości dostarczanego powietrza i gazów wylotowych. Oczywiście dużo zależy jak było użytkowane auto. Jeżeli spokojnie (w co nie wierzę) to dużych szkód nie wyrządziło za-chip-owanie silnika. Ale bądźmy szczerzy, po co to robić jeżeli się z tego nie korzysta. Tomalla bardzo ostrożnie policzył koszty napraw na początek. nie zdziwmy się jak skończyłoby się 10-12 tyś. PLN. A czy sprzedający stosował się do zasady wychładzania turbiny? Zapewne nie.
Co do skrzyni, to nie powinno być problemów. DSG poradzi sobie z większą mocą i momentem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Audi A3 2,0 TDI 170KM DSG S-line skóra 2011/07/12 12:01 #14258

  • Kris75
  • Kris75 Avatar
Ale o jakim koszcie my tu mówimy ??
Milek1 zadał bardzo dobre pytanie... Czy w tym konkretnym egzemplarzu było to do roboty?
Bo jak nie to temat do kosza!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Audi A3 2,0 TDI 170KM DSG S-line skóra 2011/07/12 15:01 #14265

  • milek1
  • milek1 Avatar
o to tylko mi chodziło.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Audi A3 2,0 TDI 170KM DSG S-line skóra 2011/07/12 15:19 #14267

  • tomalla
  • tomalla Avatar
OK, Panowie... rozumiem, że idea jest chyba nie do końca jednoznaczna dla każdego z nas... poobserwuje co się ogólnie pisze na forum. Chwilowo, przestaję się udzielać, bo tylko afery z palca wyssane ktoś powoduje. Miłego dnia
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Audi A3 2,0 TDI 170KM DSG S-line skóra 2011/07/13 13:04 #14303

  • xsarabreak
  • xsarabreak Avatar
Może zaczniemy generalizować i po ogłoszeniach będziemy jechać na wszystkie alfy bo włoska, fiaty i wszystkie auta na F bo znajomy siostry kolegi nabył padło za 3 tyś i teraz narzeka itp? Jeżeli nie widziałeś auta to nie oceniaj. A tym bardziej nie: 99% padło. Możesz podzielić się informacjami w odpowiednim dziale na temat tego silnika i niewskazanego tuningu, ale opinie na temat auta którego się nie dotknęło są nie na miejscu. + tak jak wspomniałeś 4-6 tyś to ŻADNE koszta w porównaniu z tym co ludzie kupują i inwestują... co raz na forum ktoś kupi auto a później prosi o sprawdzenie, okazuję się że tam nawet 15-20 tyś nie pomogło by aby przywrócić autu stan bdb, są po powodzi, spawaniu z czterech itp.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport