Raport wykonania oględzin samochodu Audi A41.8 Turbo o numerze VIN : WAUZZZ8E76A083041.
Data wykonania oględzin : 03.04.2013 r
Miejsce wykonywania oględzin : Komis Auto Pająk Nowy Targ
Na pierwszy rzut oka samochód wygląda bardzo fajnie . Wypolerowany lakier nie wykazywał żadnych ubytków ani uszkodzeń .
Pomiar grubości lakieru na samochodzie wykazał iż były malowane obydwa błotniki przednie , z czego przedni prawy błotnik na końcówce wynosił ponad 450 mikronów , maska malowana częściowo z przodu , przednie lewe drzwi cieniowane. Reszta samochodu w granicach fabrycznych. Po pokazaniu sprzedającemu śladów zeszlifowanej resztki szpachli stwierdził iż nie on to robił , resztki szpachli pachniały „świeżością”
Beznadziejnie spasowany przód prawa strona , lampa prawa wychodziła jakieś 1,5 cm od zderzaka , przednia prawa strona wzmocnienia odkręcana. Zderzak przedni po lakierowaniu niedopolerowany (skórka pomarańczy). Błotniki przednie noszą ślady odkręcania widoczne po otwarciu drzwi kierowcy i pasażera.
Wnętrze czyste, wysprzątane w pedantyczny sposób . Brak zapasowego koła.
Dziwną rzeczą jest iż na kartce przymocowanej do kluczyka jest napis „Motorschaden” (uszkodzony silnik ). Sprzedający twierdzi iż nie od tego auta. Po odwróceniu tej samej kartki z tyłu jest widoczny numer VIN tego auta Prawdopodobnie silnik był wymieniany bo błędów z modułu silnika jest pełno.
Następną rzeczą która znalazłem jest znalezienie przeze mnie klucza nasadowego 17’ na prawej podłużnicy , sprzedający twierdzi iż wymieniał filtr powietrza ( kluczem 17’ ??) Podłużnica prawa wygląda dziwnie (metal który do niej idzie wygląda na prostowany).
Lampa lewa przednia jest zaroszona .
Po sprawdzeniu przez znajomego w serwisie VW , auto miało 2 miesiące temu naprawę wymiany zacisku hamulcowego przy 328 tyś km .
Błędy po podpięciu oryginalnego interfejsu :
Moduł silnika :
• Wtryskiwacz cylindra 2,3 – przerwa w obwodzie , lampka ostrzegawcza wyłączona
• Regulacja ciśnienia paliwa – poniżej wartości minimalnej
Moduł ABS :
• Sporadyczny błąd czujnika esp , lampka ostrzegawcza wyłączona
Moduł airbag :
• Nieskasowany błąd czujnika zderzenia poduszki kierowcy i pasażera
Moduł komfortu :
• Kluczyk samochodowy zaprogramowany podwójnie (dwa kluczyki to kopia jednego)
Moduł radia :
• brak komunikacji radia z licznikiem
Sprzedający twierdzi iż auto nie jest jeszcze wymeldowane w Niemczech . Auto stoi na dorabianych tablicach (tłoczonych) nie na ten samochód . Oczywiście można na nich wracać (słowa sprzedającego) .
Oczywiście sprzedający twierdzi iż auto takie sprowadził , nic nie robił .
Moim zdaniem auto niegodne polecenia !!!
Zdjęcia z kontroli do wglądu !!