Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
{getmodule 161}

TEMAT: AUDI A6 C6 AVANT 2006r WAUZZZ4F86N011109 UWAGA KOREKTA!

AUDI A6 C6 AVANT 2006r WAUZZZ4F86N011109 UWAGA KOREKTA! 2013/12/20 15:47 #54018

  • kasssek
  • kasssek Avatar
Witam
Proszę o sprawdzenie AUDI A6 C6 AVANT z 2006roku. Auto podobno bezwypadkowe.

nr vin: WAUZZZ4F86N011109
link do aukcji: otomoto.pl/audi-a6-s-line-C31602048.html
przebieg: 235.000 km (podany telefonicznie przez sprzedającego) Auto nie posiada książki serwisowej, sprowadzone 2 miesiące temu z Niemiec

pozdrawiam i dziękuje
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

AUDI A6 C6 AVANT 2006r WAUZZZ4F86N011109 UWAGA KOREKTA! 2013/12/22 13:38 #54059

  • westowaty
  • westowaty Avatar
poczytaj o silniku 3.0 TDI. Dzieje się to samo co z 2.5 TDI :woohoo: . Znam z autopsji :evil:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

AUDI A6 C6 AVANT 2006r WAUZZZ4F86N011109 UWAGA KOREKTA! 2013/12/23 10:28 #54087

  • kasssek
  • kasssek Avatar
Przepraszam moderatora możenie ten dział ale z ciekawości..... kolego a tak konkretnie co się niby dzieje z tymi silnikami 3,0tdi?
Mam styczność z silnikiem 2,5tdi w vw multivanie przebieg 185 tys (serwisowany wyłącznie w ASO od nowości). Rok auta 2004 i od początku nie ma z nim problemów. Jedyna awaria od nowości jaką miał to problem z alternatorem. (przestawał ładować ale dowiózł do domu 300km :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

AUDI A6 C6 AVANT 2006r WAUZZZ4F86N011109 UWAGA KOREKTA! 2013/12/23 13:45 #54089

  • Lotus
  • Lotus Avatar
kasssek napisał:
Mam styczność z silnikiem 2,5tdi w vw multivanie przebieg 185 tys (serwisowany wyłącznie w ASO od nowości). Rok auta 2004 i od początku nie ma z nim problemów. Jedyna awaria od nowości jaką miał to problem z alternatorem. (przestawał ładować ale dowiózł do domu 300km :)


Tyle, że poza zbieżnością nazw 2.5 TDI z Multivana i A6 nie ma nic wspólnego. W Multivanie jest montowany rzędowy pięciocylindrowiec, a w Audi A6 silnik widlasty o sześciu cylindrach, kompletnie nieudany.To tak w skrócie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

AUDI A6 C6 AVANT 2006r WAUZZZ4F86N011109 UWAGA KOREKTA! 2013/12/23 15:04 #54093

  • Mati143
  • Mati143 Avatar
2013.07.01 340000 km bogata historia
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

AUDI A6 C6 AVANT 2006r WAUZZZ4F86N011109 UWAGA KOREKTA! 2013/12/23 16:49 #54104

  • kasssek
  • kasssek Avatar
Ok to w takim razie 2.0tdi odpada 3.0tdi odpada. Jest jeszcze 2,7tdi i 3.0tdi 232km (nowszy, tak?) te są ok? bo teraz sam nie wiem z jakim silnikiem szukać a6. Cały czas myślałem, że 3.0 tdi to dobra jednostka:/

Mati143 wielkie dzięki za informacje o przebiegu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

AUDI A6 C6 AVANT 2006r WAUZZZ4F86N011109 UWAGA KOREKTA! 2013/12/23 16:51 #54105

  • westowaty
  • westowaty Avatar
Kolego w Audi już nie ma dobrego silnika, wszystko się sypie. Zresztą jak wszędzie tyle, że inni się przyznają Ci nie. Poszukaj v6 2.4 stara jednostka ale sprawdzona.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

AUDI A6 C6 AVANT 2006r WAUZZZ4F86N011109 UWAGA KOREKTA! 2013/12/23 22:52 #54122

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
WAUZZZ4F86N011109


Przybliżone dane z dekodera
Numer VIN:
WAUZZZ4F86N011109
Region:
Germany
Fabryka/Producent:
Neckarsulm
Marka:
AUDI
Model:
A6 Av.qu.3.0 Tdi
Wersja:
C6
Rok modelowy:
2005
Silnik:
3.00 [165kW] [224HP] [6cyl.]
Numer seryjny:
011109
Vehicle Identification No.:
Data are estimates for WAUZZZ4F86N011109
Model Designation:
audi a6 av.qu.3.0 tdi
Date of production:
04.2005
Model year:
2006
Engine code:
BMK
Engine Type:
Bazy danych Policji w KanadziePojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych w HolandiiPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych w SzwecjiPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych EuropejskiePojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji RumuńskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji SłowackiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji SłoweńskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji CzeskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji LitewskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
GALERIA # 0
Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć.


Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

AUDI A6 C6 AVANT 2006r WAUZZZ4F86N011109 UWAGA KOREKTA! 2013/12/25 11:26 #54190

  • Lotus
  • Lotus Avatar
westowaty napisał:
Kolego w Audi już nie ma dobrego silnika, wszystko się sypie. Zresztą jak wszędzie tyle, że inni się przyznają Ci nie. Poszukaj v6 2.4 stara jednostka ale sprawdzona.

Dokładnie. To jedyny silnik który gwarantuje w A6 C6 spokój na dłuższy czas. Stare V8 (bez oznaczenia FSI) jeszcze są bezproblemowe, ale to raczej propozycja dla bogatych.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

AUDI A6 C6 AVANT 2006r WAUZZZ4F86N011109 UWAGA KOREKTA! 2013/12/26 14:09 #54224

  • Daniel xXx
  • Daniel xXx Avatar
Bzdury.Wystarczy kupić auto z nie skręconym licznikiem z 500tys na 100 i cieszyć się jazdą.
A6 C6 3.0TDI 233km 160tys na szafie i jak na razie bez problemów, tfu,tfu oprócz kolektorów ssących... które już naprawiają...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

AUDI A6 C6 AVANT 2006r WAUZZZ4F86N011109 UWAGA KOREKTA! 2013/12/27 08:28 #54236

  • kasssek
  • kasssek Avatar
A co sądzicie o BMW X3 rok 2006 -2007 3.0d. ? ewentualnie 2.0d
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

AUDI A6 C6 AVANT 2006r WAUZZZ4F86N011109 UWAGA KOREKTA! 2013/12/27 13:29 #54247

  • Kune
  • Kune Avatar
Daniel xXx napisał:
Bzdury.Wystarczy kupić auto z nie skręconym licznikiem z 500tys na 100 i cieszyć się jazdą.
A6 C6 3.0TDI 233km 160tys na szafie i jak na razie bez problemów, tfu,tfu oprócz kolektorów ssących... które już naprawiają...

Haha, no to poczekaj, za chwile będą wtryski, rozrząd etc. chyba że to świeże auto? Najbardziej mnie śmieszy, jak wszyscy liczą że do auta za ok. 40-50k trzeba przygotować "pakiet startowy" za 10000 zł :D Super pomysł.

Duży przebieg w przypadku takiego Audi może być plusem - wszystko co miało się sypnąć jest już naprawione :)

Co do 2.0TDI to nie bałbym się tego silnika, są dostępne sposoby trwałej naprawy tej jednostki i nie występują problemy z zatarciem czy pompą olejową - problem tylko że to trochę muł jest w A6.

Co X3, to 2.0d też ma problem z łańcuchem rozrządu który lubi pęknąć - profilaktycznie warto go wymienić (koszta kolo 2000zł). Poza tym to udany silnik, o fajnej dynamice. 3.0d to również sprawdzona jednostka, nie ma większych problemów oprócz klapek w kolektorze dolotowym (tak samo jak 2.0d), bardzo dynamiczny i oszczędny, ale czy Ci się podoba to auto to juz inna historia - mi śmierdzi to auto e46, co za te pieniądze nie jest do zaakceptowania.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

AUDI A6 C6 AVANT 2006r WAUZZZ4F86N011109 UWAGA KOREKTA! 2013/12/28 09:24 #54291

  • Daniel xXx
  • Daniel xXx Avatar
Równie dobrze można przepowiedzieć że jutro będzie koniec świata ;)
Z wtryskami również jest więcej straszenia niż to warto.Auto zawsze tankowane na Shellu ale to szczegół.Podobne biadolenie jest z silnikami na PD wtryski i wtryski 2 autem w rodzinie jest A3 02" 1.9TDI 130km(zrobione na 170) i od momentu kupna 2 lata temu korekcje i bipy są takie jak były.Ludzie leją gówno do zbiorników i później jest płacz.
Miałem przyjemność chociaż w sumie nazwałbym to nieprzyjemność jechać C6 2.0TDI ten silnik w tej budzie to nieporozumienie.Co do 2.0TDI to nie zapominaj że nie tylko napęd pompy olejowej i śruba do koła jest problemem.A gdzie pękające głowice?...
X5 warta uwagi ale tylko 3.0w klekocie.Stary poczciwy silnik.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

AUDI A6 C6 AVANT 2006r WAUZZZ4F86N011109 UWAGA KOREKTA! 2013/12/28 10:08 #54292

  • Kune
  • Kune Avatar
Daniel xXx napisał:
Równie dobrze można przepowiedzieć że jutro będzie koniec świata ;)
Z wtryskami również jest więcej straszenia niż to warto.Auto zawsze tankowane na Shellu ale to szczegół.Podobne biadolenie jest z silnikami na PD wtryski i wtryski 2 autem w rodzinie jest A3 02" 1.9TDI 130km(zrobione na 170) i od momentu kupna 2 lata temu korekcje i bipy są takie jak były.Ludzie leją gówno do zbiorników i później jest płacz.
Miałem przyjemność chociaż w sumie nazwałbym to nieprzyjemność jechać C6 2.0TDI ten silnik w tej budzie to nieporozumienie.Co do 2.0TDI to nie zapominaj że nie tylko napęd pompy olejowej i śruba do koła jest problemem.A gdzie pękające głowice?...
X5 warta uwagi ale tylko 3.0w klekocie.Stary poczciwy silnik.

Chyba wiesz jaka różnica jest między wtryskami z '02 1.9 TDI, a tymi z 3.0TDI. Jasne, ktos musi kupować te auta, ale to szubienica dla portfela. A co z napinaczami rozrządu? Które kosztują krocie i trzeba szarpać się z silnikiem? W tym wypadku każda benzyna będzie tańsza w użytkowaniu niż ten "super" diesel.
Nie wiem czy wiesz, ale wszystkie stacje zaopatrują się u tych samych dostawców - chyba nie sądzisz, że ktoś wozi paliwo po 1000km w jedną stronę? Więc to trochę też mit, poza tym paliwa z dodatkami (Verva, V-Power) wcale nie robią dobrze DPFowi.

W 2.0TDI wszystko zależy od wydania, później ('07) nie ma juz problemu nagminnego z głowicami - poza tym CAŁY silnik 2.0TDI kosztuje tyle co 3 wtryski do 3.0TDI - a to chyba duża różnica? W większosci 2.0 to rozwinięcie 1.9 i bez problemu można te klocki składać/zamieniać ze sobą. Co na pewno, w 2.0 będzie brakowało mocy, ale i tutaj można coś pogrzebać.

Nie wiem jakie przebiegi robi autor, ale diesle z "drugiej" ręki to trochę ryzykowny zakup, wiec może benzyna nie jest głupim pomysłem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

AUDI A6 C6 AVANT 2006r WAUZZZ4F86N011109 UWAGA KOREKTA! 2013/12/28 13:53 #54297

  • Daniel xXx
  • Daniel xXx Avatar
Każde auto ma jakieś wady.Auto mamy od ponad 2 lat i ostatnio wymieniliśmy x2 łożyska przód i czujnik ABS prawy przód.To będzie na tyle, auto w dniu zakupu miało 112tys km i było cały czas serwisowane w ASO.DPF również nie sprawia żadnych problemów- auto jeździ w trasie.Powiedz mi proszę o jakiej benzynie która jedzie powiedz mi w tym modelu?3.2?Znam 3 osoby które mają ten motor i jeżdżą cały czas od warsztatu do warsztatu.Twoje porównywanie ceny części/silników też jest nie na miejscu ;) bo przecież za cenę motoru do 3.0 można kupić 50 silników do malucha ;)
Będziesz modził 2.0tdi w C6?Założysz FMIC do takiego auta?
W egzemplarzu 3.0TDI o którym piszę napinacz jeszcze nie stuka chyba że auto bardzoo długo stoi to przy pierwszym odpaleniu odezwie się na chwileczkę i jest cisza-normalna sprawa bo olej ścieka.Możemy tak sobie pisać w nieskończoność.Kupując auto za x tysięcy zł trzeba się liczyć z kosztami utrzymania które są odpowiednio wyższe niż w przypadku auta za odpowiednio mniejszą kasę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport