Sprzedająca kilkukrotnie się migała od inspekcji wymyślając różne wymówki.
Pisze w ogłoszeniu samochód w 100% bezwypadkowy piękny i zadbany a dziś dostałem raport od rzeczoznawcy i o to w skrócie:
link:
www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-z-niemiec-...paign=olx#xtor=SEC-8
Z grubości powłoki lakieru wynika, że naprawiane były elementy nadwozia: drzwi PL, drzwi PP, drzwi TP, błotnik TL, błotnik TP. Stwierdziłem kilka uszkodzeń na nadwoziu pojazdu: pokrywa tylna - wgniecenie, zderzak tylny - odkształcenie, pęknięcie szpachli, otarcie lakieru, pokrywa przednia - drobne odpryski lakieru, dach - drobne odpryski lakieru z ogniskami korozji, zarysowania zabezpieczone nieprofesjonalną zaprawką lakierniczą, drzwi TP - małe wgniecenie, błotnik TP - wgniecenie, popękana szpachla, zderzak przedni - rysy w części dolnej, lampa TP rozszczelniona - zaparowana, szyba tylna po wymianie - wstawiona szyba z innym kodem roku, opona koła TP - inny model marki Dunlop niż trzy pozostałe. Opony nadają się do wymiany.
koło kierownicy, gałka dźwigni zmiany biegów, pedał sprzęgła - dość znaczne przetarcia. Okładzina drewnopodobna na konsoli środkowej - odbarwiona. Przetarcia skóry na siedzisku fotela kierowcy, na tylnych częściach oparć fotela kierowcy i pasażera, na siedzisku kanapy tylnej
Stan oleju w silniku - OK, ale jego jakość (barwa i konsystencja) pozostawia wiele do życzenia.Stwierdziłem niski poziom płynu chłodniczego. Lakier położony na podłodze komory bagażnika posiada tłuste kropki, a silikon położony na łączeniach elementów rozciągnięty został pędzlem. Grubość warstwy lakieru na podłodze komory bagażnika w zakresie 50 - 90 mikrometrów. Powyższe wskazują na fakt naprawy lub wymiany podłogi bagażnika .
Średnioroczny przebieg pojazdu jest niski (około 17 000 km) - przetarcia występujące na kole kierownicy, gałce dźwigni zmiany biegów i pedale sprzęgła wskazują raczej na większy przebieg pojazdu niż odczytany z drogomierza.
Pomiar grubości warstwy lakieru tylnej części nadwozia oraz stan podłogi bagażnika od góry i od spodu wskazują na grubszą naprawę blacharsko - lakierniczą, którą przechodził przedmiotowy pojazd. Stan błotnika TP i korozja podłużnic tylnych wskazują na nieprofesjonalne wykonanie naprawy. Nadwozie posiada liczne mankamenty (aż na sześciu elementach). Brak informacji o wykonanej wymianie rozrządu, również przy założeniu, że odczytany przebieg jest rzeczywisty, wymusza sytuację natychmiastowej wymiany rozrządu, co wiąże się z dużymi kosztami na starcie.