moto-zakup napisał:
W A3 i Touranie był i tak lepszy 2.0PD niż np. w A4 B7 i passatach B6 z wzdłużnie mocowaną skrzynia. Najgorszym wydaniem był chyba BLB. Zabierak pompy oleju można zmienić na dłuższy - wyciera się on do częstego gaszenia i odpalania.
2008 to już B8 i silnik CR - w tym Ci wał wyskoczył ? Jeszcze nie słyszałem o takim przypadku
To ostatnie sztuki B7. Jak to zawsze na koncu prod. bywa na pełnej opcji w całości S-Line.
Ja osobiście obcuje z wieloma 2.0TDI i żaden z nich nie pada "jak mucha". Może to kwestia dobrego serwisu i odpowiedniego egzemplarza.
Turbo, wtryski, dwumas to w chwili obecnej normalne elementy eksploatacyjne tj. tarcze, wahacze etc. Silnik ma pewne bolączki, trzeba na pewne rzeczy zwrócić uwagę, ale nie ma co unikać tego auta jak ognia. Zreszta, nie ma teraz już bezawaryjnych silników - każdy ma swoje bolączki.