Szanowny Koledzy,
proszę o rozwagę w wypowiedziach, ponieważ Nasz Kolega jest zainteresowany zakupem - pewnie mu się to auto spodobało.
Więc konkretnie zainteresowany oto porada:
1) Przebieg z licznika i książki traktuj jako zapisy nie posiadające większego znaczenia.
2) Kup lub pożycz miernik lakieru i dokładnie SAM sobie sprawdź grubość powłoki lakierniczej na elementach zewnętrznych i wewnętrznych (słupki, progi, kielichy pod maską, w bagażniku, itp.) - czas co najmniej 20 minut.
3) Wejdź na forum Audi i poproś kolegów o podjazd i pomoc - podłączą się Vag'iem i sprawdzą Ci auto.
Jak jeszcze nie zwątpisz w autentyczny stan auta ...
4) Jedź do salonu i niech też podepną się Vas'em - wówczas zweryfikujesz dane z Vag'a i Vas'a.
Puść Gościa / sprzedawcę do domu i sam też jedź do domu ... ochłoń.
5) Przelicz koszt naprawy i ZASTANÓW się czy nadal chcesz auto kupić
Czy jest tego warte
PAMIĘTAJ TY PŁACISZ I TY BĘDZIESZ NIM JEŹDZIĆ
Dokładnie przelicz sobie koszty jazdy dieslem i benzyną. Ja po 6 miesiącach podjąłem decyzję i kupiłem w 2007 A6 (z 2001, 2,7bT q, tip na fulu) benzynę z USA po sprawdzeniu VIN z autentycznym przebiegiem 61 000 mil.
Pamiętaj w EU / Niemcy ludzie zamykają zegary codziennie na autostradach a w US - NIE !!!
Pozdrówko i Spokojnych Przemyśleń - autek jest dużo i będzie jeszcze więcej ...