Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
{getmodule 161}

TEMAT: prosba o sprawdzenie historii

prosba o sprawdzenie historii 2013/08/15 21:14 #48230

  • sbst
  • sbst Avatar
Witam

Witam wszystkich i prosba o pomoc

Po wielu tygodniach poszukiwan znalazlem dwa rokujace....

2C3AE66G21H549990 oraz xx

allegro.pl/chrysler-300m-3500ccm-i3457401699.html
Nr rej KMI 97MJ
oraz
xx

Nie chce smiecic i zakladac dwoch oddsielnych watkow.

Glownie zalezy mi na historii i specyfikacji wnetrza bo tego nigdxie mie moge znalezc:-(.

Z gory dziekujeza wszelkie info.
Ostatnio zmieniany: 2013/08/16 21:22 przez . Powód: 1 auto 1 temat!!!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

prosba o sprawdzenie historii 2013/08/15 22:11 #48244

  •  Avatar
no to dokladnie smiecisz zakladajac 1 temat na wiele aut. Podaj mi vin i link do 1 auta w tym temacie to poprawie. I PAMIETAJ 1 auto 1 temat!!

mam nadzieje ze wiesz o panewkach i korozji tych aut. Dodatkowo o ich awaryjnosci i spalaniu.

Ten srebrny mi sie troche kojarzy jak by kiedys byl wystawiony z uszkodzonym silnikiem. Szukalem z rok dwa lata temu dla kolegi takiego wlasnie i przejrzalem wszystkie Malopolska slask
Ostatnio zmieniany: 2013/08/15 22:12 przez .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

prosba o sprawdzenie historii 2013/08/15 22:39 #48251

  • sbst
  • sbst Avatar
Hej

Podane sa obydwa viny i obydwa ogloszenia w tej samej kolejnosci. Pierwszy vin do pierwszego linku.

Panewki z tego co sie dowiedzialem to bolaczka 2.7. Czy 3.5 ma to samo? Da sie temu jakos zapobiec, sprawdzic? Wykluczyc na przyszlosc?

Korozja tak... maska do zmiany i czesto dolne krawedzie drzwi. To zaobserwowalem :-) przy 15 obejrzanych....ech
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

prosba o sprawdzenie historii 2013/08/15 22:41 #48252

  • sbst
  • sbst Avatar
2C3AE66G21H549990
allegro.pl/chrysler-300m-3500ccm-i3457401699.html
Nr rej KMI 97MJ

oraz
xx
Ostatnio zmieniany: 2013/08/16 21:21 przez . Powód: 1 auto 1 temat!!!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

prosba o sprawdzenie historii 2013/08/16 07:22 #48259

  • sbst
  • sbst Avatar
Zwlaszcza prosze o pomoc w przypadku pierwszego. Jego stan jest po prostu perfekcyjny. Nie wiem tylko czy wlasnie nie zbyt perfekcyjny.... to mnie troche zastanawia.
Czy remontowany silnik jest sie w stanie jakos rozpoznac?
Czy objaw panewek mozna jakos rozpoznac?
Drugiego odpuszczam.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

prosba o sprawdzenie historii 2013/08/16 21:41 #48292

  •  Avatar
stuka silnik na zimnym a pozniej juz na cieplym. Tu widze ze tyl ma inny kolor na tym srebtnym na foto od boku kierowcy. Ja bym sie w to auto nie pchal. Skarbonka na kolkach,,
zero info z usa
2C3AE66G21H549990


Przybliżone dane z dekodera
Numer VIN:
2C3AE66G21H549990
Region:
Canada
Marka:
Chrysler
Model:
300M
Rok modelowy:
2001
Nadwozie:
sedan
Silnik:
3515
Numer seryjny:
549990
C11E:
Child safety door locks
P5ED:
Power door locks
A364:
Abs brakes
T643:
Traction control
DCC4:
Driver airbag
PA4E:
Passenger airbag
AFD8:
Air conditioning
C469:
Cruise control
TA7F:
Tachometer
T008:
Tilt steering
AC08:
Am/fm radio
CA40:
Cassette player
C354:
Cd player
DE19:
Driver multi-adjustable power seat
L07A:
Leather seat
AA42:
Alloy wheels
P38E:
Power windows
RE3B:
Rear window defogger
MC23:
Manually adjustable driver lumbar support
RB53:
Rear 60/40 split folding seat w/2-way headrests
FB6B:
Full-length floor console w/front cup holders
R41F:
Rear seat armrest w/cup holder
F47F:
Front/rear floor mats w/driver tie-down
L976:
Leather-wrapped steering wheel w/tilt column & radio controls
L3A1:
Leather-wrapped shift knob
E4AF:
Electroluminescent instrument cluster
HC24:
Headliner-inc: passenger assist handles, universal garage door opener, front/ rear reading lamps, auto day/night rearview mirror, illuminated visor vanity mirrors, trip computer
PEDF:
Pwr windows w/driver-side 1-touch down feature
S465:
Speed-sensitive pwr door locks w/rear door child protection
KB8C:
Keyless entry w/2 transmitters
S526:
Sentry key theft deterrent system
S517:
Security alarm
MEBD:
Memory settings for radio/driver seat/mirrors
S50A:
Speed control
P577:
Pwr trunk lid release
A246:
Auxiliary pwr outlet
ACA5:
Air conditioning w/auto temp control, front/rear control outlets
R867:
Rear window defroster
A4BE:
AM/FM radio w/cassette, compact disc, equalizer, 240-watt amplifier, 9 Infinity speakers
RD2A:
Rear window antenna
AEF4:
Analog clock
A934:
Auto day/night rearview mirror
IDE5:
Illuminated entry
FC09:
Front/rear door courtesy lamps
I02E:
Illuminated ashtray/glove box/trunk
C667:
Cargo net
I3DC:
Inside emergency trunk lid release
43E2:
4-wheel anti-lock brakes
DF5F:
Driver & front passenger airbags
HF53:
Height-adjustable shoulder belts for all seating positions
RF52:
Rear door child safety locks
S51C:
Speed sensitive pwr door locks
F988:
Fog lamps
P0D6:
Pwr heated foldaway mirrors w/memory
S336:
Solar control glass
V69B:
Variable intermittent speed-sensitive wipers
AA6D:
Automatic quad halogen headlamps w/delay
C4FC:
City 18/hwy 26 (3.5L engine/4-speed auto trans)
3D57:
3.5L MPI 24-valve V6 high-output engine
4BB0:
4-speed automatic transmission w/autostick
F9F0:
Front wheel drive
6899:
600-amp battery w/run-down protection
H4E5:
Heavy-duty engine cooling
4964:
4-wheel independent touring suspension
P829:
P225/55R17 all-season touring BSW tires
C403:
Compact spare tire
157C:
17 x 7.0 aluminum wheels
P0FB:
Pwr rack and pinion steering
4E6D:
4-wheel anti-lock disc brakes
1F84:
17 gallon fuel tank w/tethered cap
D87B:
Dual bright exhaust tips
Bazy danych Policji w KanadziePojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych w SzwecjiPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych EuropejskiePojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych w HolandiiPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji RumuńskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji SłowackiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji SłoweńskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji WłoskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji LitewskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji CzeskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

prosba o sprawdzenie historii 2013/08/17 15:34 #48322

  • Humvee
  • Humvee Avatar
też byłem napalony na ten model, ale naszczęście ludzie znający temat wyleczyli mnie z tego samochodu. To skarbonka na kołach, rdzewiejąca i mająca wieczny problem z silnikiem i nie ważne czy to 3.5 czy 2.7.

Co najlepsze w USA odnotowują bardzo mało awarii panewek a silnik 3.5 robi tam kosmiczne przebiegi. Pogrzebałem w necie i z tego co się dowiedział to problem leży po stronie oleju silnikowego. U nas w kraju te auta śmmigają na 5W40 albo 10W40 co powoduje, że panewki się rozpadają.

Jak jesteś napalony na te auto, to zwracaj uwage na to jaki olej jest w silniku, musi być 5W30 albo 10W30. A najlepiej jakbyś poszukał świeżo sprowadzonego z USA ale to raczej nie możliwe chyba że sam sprowadzisz.

Ja osobiście się wstrzymałem i zbierałem kase dalej i szukam 300C tam już panewki są trwalsze i nie ma problemu z nimi nawet w silniku 2.7.

Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

prosba o sprawdzenie historii 2013/08/17 15:36 #48323

  • Humvee
  • Humvee Avatar
Aha i jeszcze jedno, możesz szukać Emki która ma silnik założony od Chryslera Pacifica albo kupić emke z uszkodzonym silnikiem i wkładać od pacifici.

Wejdź sobie na klub polski chryslera 300 tam znajdziesz wszystko bo dużo klubowiczów taką operacje przeprowadzało.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

prosba o sprawdzenie historii 2013/08/17 17:14 #48324

  • sbst
  • sbst Avatar
Z tego modelu sie nie wylecze bo mi sie podoba:-) C zupelnie juz nie, srodek ma dla mmie nie do przyjecia.

Ale z tej sztuki tak, pomiary miernikiem wykazaly malowamie calego lewego boku, cieniowanie na dach, dwa elementy z prawej strony tez. Reflektory raczej wymieniane, pas przedni sciagany. Dosc zdrowa podloga. Wnetrze perfekcyjne. Klopoty z papierologia, wspolwlasciciel za granica........ bardzo krotko w rekach tegowlasciciela, zainwestowwl 4kpln w gaz i sprzedaje.....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

prosba o sprawdzenie historii 2013/08/17 17:23 #48325

  • sbst
  • sbst Avatar
A wszystkie plyny zawsze leje jak fabryka przykazuje wiec mam nadzieje ze Twoja sugestiw pozwoli na dlugi przebieg tym bardziej ze mi sie w tym samochodzie zanosi na jakies 20kkm rocznie..... to nie bedzie wol roboczy na 60 kkm ma rok.
Dla mnie bardzo wazne jak sie o samochod dba. Oczywiscie moge sie spazyc, ale znam kilka osob z tym modelem przez wiele lat bez awarii. Mialem 2 renowki kiedy mialy b. Zle opinie (lata 90 te) i zlego slowa nie powiem... ale kupilem egzemplarze drogie i bardzo zadbane a nie trupki.

M mozna i za 4kpln kupic.... ale mysle ze pakiet startowy minimum tyle samo...

Zobaczymy. Dzieki za sugestie, temat do zamkniecia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

prosba o sprawdzenie historii 2013/08/17 20:51 #48331

  •  Avatar
pas przedni sie sciaga w sumie do kazdej czynnosci w tym modelu. KOlega ma i demontuje go na czas juz haha :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport