Właśnie wróciłem z oględzin auta.
Jeśli chodzi o blacharkę - potwierdziła się informacja co do naprawianych prawych drzwi pasażera (te przesuwne). W najgorszym przypadku było ok. 630 um. Sama wnęka drzwi nie była robiona (wszystkie pomiary poniżej 100um czyli tak jak w innych "zdrowych" wnękach).
Po tej samej stronie co drzwi były robione też drzwi przednie (cieniowanie?) bo tam powyżej 200um.
Dach zdrowy tzn. w widełkach 120-140um w zależności od punktu pomiarowego.
Maska i klapa także.
Od strony kierowcy:
błotnik przód ok
drzwi przednie ok
drzwi tylne - w zależności od miejsca od 200 wzwyż. W najgorszym przypadku chyba coś koło 350um.
Błotnik tylny między 200 um a 300um.
Co do mechaniki - zrobiona jazda próbna. Odpalił bez problemu mimo za słabego akumulatora (niski prąd rozruchowy i trochę rozładowany). Skrzynia ok, poza tym, że przy przechodzeniu z 1 na 2 podczas powolnego przyspieszania lubi szarpnąć ale ten model lubi tak mieć więc nie jest to powód do niepokoju.