Tam nikt nie szuka znajomych a fachowych porad i opinii. Min jak naprawić schowki oraz wyeliminować problem z kablami airbag
Pozwolę sobie zacytować kilka opinii w/w temacie aby przybliżyć o czym mówię:
"Wnętrze wygląda świetnie, co prawda belkę i tłumik musiałem wymienić, ale to jeszcze do przebiegu pasuje i gdyby nie ta kierownica. Jest to wersja podstawowa (bez obszycia i sterowania - typowy golas) i plastik jest bardzo miękki, ale, żeby farba na dole była wytarta, a z lewej strony w jednym punkcie przetarta była sama wierzchnia powłoka to wierzyć mi się nie chce przy tym przebiegu. Czy te kierownice są aż tak delikatne?"
"Drugim ciekawym przypadkiem jest nasza C5 - mamy ją od nowości, obecnie ma ok 175 tysięcy km przebiegu - kierownica wygląda.... ona w ogóle nie wygląda - bardzo mocno starta na górnej połówce - rzec by można 500 tysięcy przebiegu. "
"U mnie skórzana kierownica już przy 90 tys z lewej strony zaczęła się jakby zlewać, założyłem pokrowiec ze skóry perforowanej (tan który się przyszywa, wygląda bardzo ładnie, estetycznie).
Teraz mam 142.000 i pękł mi fotel, ten szary skaj przy dźwigni wysokości fotela, myślałem że szlag mnie trafi. I to samo, ktoś jakby przyszedł, popatrzył to by powiedział, że z 300tysi to jak nic, a auto mam od nowości i wiem jaki mam przebieg. "
"U mnie prawie 200tys przebiegu i kierownica wygląda fatalnie. Plastik, a raczej guma jest tak miękka że szok. Szczególnie od góry, podejrzewam że materiał z którego jest wykonana słabo radzi sobie z promieniowaniem słonecznym."