otomoto.pl/ford-tourneo-1-8-115km-connect-C29806679.html
Raport z całej inspekcji :
Raport wykonania oględzin samochodu Ford Connect o numerze VIN : WF0HXXTTPH4R09199
Data wykonania oględzin : 21.09.2013 r , godzina rozpoczęcia 12:30
Miejsce wykonywania oględzin : Skała
Numer rejestracyjny : ZIMA 888
POWŁOKA LAKIERNICZNA
Inspekcje zacząłem od sprawdzenia powłoki lakierniczo/blacharskiej.
Błotnik lewy : 109-120 mikronów , Błotnik prawy : 130-160 mikronów , Maska : 114-150 mikronów , Tylna klapa na rantach 148 mikronów , Drzwi prawe przednie (puszczony cień, aby kolor się zgadzał) – 120 mikronów , Reszta samochodu w granicach fabrycznych.
Progi lewy i prawy poprawiane przez sprzedającego (wychodzi już rdza) , rdza jest także na kantach drzwi przednich . Niespolerowana skórka pomarańczy na błotniku przednim lewym.
Podłużnica lewa przednia od dołu pociągnięta jakimś barankiem . Rdza na tylnim prawym błotniku.
WNĘTRZE
Samochód w stanie dobrym , zero przetarć materiału , kierownica troszkę starta.
USZKODZENIA (BRAKI)
• Uszkodzony zderzak przedni w dolnej części strona lewa (na opaskach plastikowych)
• Niedopolerowany błotnik przedni lewy (skórka pomarańczy)
• Rysa na tylnym lewym błotniku
• Wzmocnienie wraz z zderzakiem odkręcane
• Błotniki przednie L i P strona odkręcane , lewy świeżo odkręcany
• Wszystkie klamki wyblakłe od słońca
• Rdza na progach , rdza przy uchwytach drzwi (ciężko otwierające się drzwi L i P strona)
• Lusterko lewe zabrudzone pastą polerską
• Odcięcie lakieru na łączeniu słupka z błotnikiem (błotnik lakierowany bez zdejmowania go z auta)
• Brak śrub podszybia plastikowego L strona
• Rdza na łączeniu błotnika i słupka P strona
• Łuszcząca się masa gumowa na łączeniu dachu z słupkiem P strona
• Całe zardzewiałe zawieszenie tył
• Lampy przednie z różnych okresów produkcji
SILNIK ,AKUMULATOR
Test akumulatora wykazał iż jest on w bardzo słabej kondycji. . Stan spoczynkowy 10,2 V , pobór (akumulator do zmiany)
Przy zapalonym silniku nie słychać żadnych niepokojących objawów , ładnie wchodzi na obroty, włączenie klimatyzacji nie wprowadza żadnego falowania obrotów.
ZAWIESZENIE, OPONY
Hamulce przednie jak i tylnie niepsrawdzane z powodu iż auto stało na stalówkach (zapieczonych na 100%)
Wszystkie szyby oryginalne (2003) poza przednią która była wymieniana , oraz szyba środkowa lewa strona (rocznik produkcji 2004)
Jazda testowa :
Nie przeprowadzona z powodu iż samochód nie jest zarejestrowany.
DIAGNOSTYKA
Błędy po podpięciu oryginalnego interfejsu VCM FORD ROTUNDA :
Błędy zanotowane to :
• Słaby akumulator
• Przebieg zczytany z modułu PCM 184.000 km
Auto miało zaprogramowane 2 kluczyki , sprzedający ma dwa
Cena auta :
Cena 11.500 zł + trzeba doliczyć recykling 500 zł + rejestracja 256 zł