Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
{getmodule 161}

TEMAT: [UWAGA] Ford Focus VIN : WF0WXXGCDW5D12673 - prawie cały malowany

[UWAGA] Ford Focus VIN : WF0WXXGCDW5D12673 - prawie cały malowany 2013/10/15 20:43 #50604

  • don12
  • don12 Avatar
otomoto.pl/ford-focus-C30586344.html

Raport wykonania oględzin samochodu Ford Focus o numerze VIN : WF0WXXGCDW5D12673
Data wykonania oględzin : 15.10.2013 r , godzina rozpoczęcia 16:00
Miejsce wykonywania oględzin : Aleksandria , ul. Zielona 96
Numer rejestracyjny : Brak tablic (na zdjęciach z innego samochodu)
POWŁOKA LAKIERNICZNA
Inspekcje zacząłem od sprawdzenia powłoki lakierniczo/blacharskiej.
Cały samochód w praktycznie lakierowany drugi raz .
Lewa strona od przodu : błotnik 180—204 , drzwi kierowcy 190 (cieniowane) , drzwi pasażera 170 (pęknięcie lakieru pod bezbarwnym) , tylni błotnik 170 (rant błotnika 240)
Słupek w środkowej części lakierowany (160 mikronów) , z drugiej strony ok. , fabryczna wartość 69 mikronów na całej długości .
Tylna klapa OK.
Prawa strona od przodu : błotnik 250 , drzwi przednie 280 , drzwi tylnie 240 (wypukłość na lakierze pod bezbarwnym , prawdopodobnie nieoszlifowana szpachla) , tylni błotnik 220
Maska przednia około 140 mikronów. Zardzewiała od spodu !!!
Wzmocnienie przednie lakierowane !!!
WNĘTRZE
Samochód w środku w dosyć ładnym stanie .Żadnych przetarć czy poplamień . Właściciel palący !!!
Klimatyzacja chłodzi ładnie lecz do odgrzybiania..

USZKODZENIA (BRAKI)
Uszkodzenia (braki) :
• Niespasowane przednie lampy do wzmocnienia
• Niespasowany przedni zderzak
• Wyciek z łączenia skrzyni biegów z silnikiem
• Brak zaczepu filtra powietrza
• Brak zapinki metalowej przewodu paliwowego wtryskiwacza nr 1
• Urwane ucho osłony silnika góra
• Brak osłony silnika dół
• Nieprzypięty czujnik ciśnienia paliwa
• Wyciek spod pompy wtryskowej/rozdzielacza
• Brak osłony górnej akumulatora
• Wyciek z kompresora klimatyzacji
• Nieoryginalny płyn chłodzący (niski stan)
• Śmierdzący olej silnikowy (dawno nie był wymieniany)
• Uszczelka deski rozdzielczej wywinięta (przypadłość focusa II )
• Akumulator Bosch raczej do wymiany.
SILNIK ,AKUMULATOR
Test akumulatora wykazał iż jest w fatalnej kondycji , samochód ciężko na nim zapalił.
A jak już zapalił to :
• Falowanie obrotów na biegu jałowym
• Zbyt głośna praca silnika
• Stukot dochodzący spod paska rozrządu

Jak się później okazało (diagnostyka) przewody od turbiny są przytkane , oraz zawór EGR jest na wykończeniu (jest zatkany)
Silnik, skrzynia oraz łączenia od spodu mokre. Wyciek z układu wtryskowego przy rozdzielaczu i pompie wtryskowej.
.Lampy przednie z tego samego rocznika produkcji !!! Niespasowane !!!
ZAWIESZENIE, OPONY
Hamulce przednie jak i tylnie troszkę przyrdzewiałe.
Opony na których stał samochód to zimowe 16 na alufelgach. Przód i tył NOKIA 205/55/R16 (48 miesiąc 2004 roku produkcji opony) , (2 mm do granicy TW = opony do wymiany) .
Alufelgi noszą ślady lekkich zarysowań .
Wszystkie szyby oryginalne z rocznika 2005 poza przednią Pilkington datowaną na 2009 rok.
Jazda testowa :
Nie przeprowadzona ze względu na nie zarejestrowanie samochodu .

DIAGNOSTYKA
Błędy po podpięciu oryginalnego interfejsu VCM FORD ROTUNDA :
Dosyć dużo błędów starych mówiących o odpinaniu lamp, przepływomierza , pompy wspomagania itd. Itd. . Poniżej błędy obecne i informacja na temat przebiegu
Błędy zanotowane to :
• Problem elektryczny zaworu EGR (możliwe iż po wymianie komputera pozostał , ale o tym w dalszej części )
• Ten błąd jest generowany przez diagnoskop jeśli ktoś nieumiejętnie wymienia komputer sterujący pracą silnika PCM lub po naprawie blacharsko/lakierniczej pozostało jeszcze gdzieś naderwane złącze, kabel itp. …. Do gruntownego zbadania.
• Informacja o niedrożnych przewodach turbiny (facet twierdzi iż auto ciągnie itd. … ale bardzo nierówna praca silnika oraz ten błąd mówią co innego)
• Teraz największa ciekawostka  , po zbadaniu komputera PCM wyszedł przebieg 104857.5 km … na liczniku 162.000 km .
Co ja podejrzewam …. Auto miało uszkodzony przód (mówią o tym bardzo szpachlowane przednie błotniki, malowane wzmocnienie oraz brak kilkunastu spinek, które powinny być przy niewolonym aucie oraz błędy które diagnoskop zapamiętał) … podejrzewam iż auto miało wypadek , komputer uległ awarii (wystarczy w niego walnąć ) i ktoś wstawił używany moduł sterujący pracą silnika PCM …
Przebieg 162.000 km zbadałem i jest to oryginalny przebieg zczytany z modułu GEM (moduł układu nadwozia) , z modułu ABS oraz z modułu RCM (poduszek) … prawdopodobnie to co w/w wymieniłem trzeba uznać za prawdziwe … auto miało dzwona i wymienili moduł PCM.

Cena auta :
Cena według ogłoszenia 12400 zł + opłaty 1800 zł . Facet zejdzie do 12.000 zł , załatwia wszelkie formalności
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[UWAGA] Ford Focus VIN : WF0WXXGCDW5D12673 - prawie cały malowany 2013/10/16 06:12 #50618

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
Ale szajs masakra..

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport