Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
{getmodule 161}

TEMAT: Ford S-Max 2.0 Trend LPG WF0SXXGBWS9J36245

Ford S-Max 2.0 Trend LPG WF0SXXGBWS9J36245 2012/02/12 15:42 #22183

  • koksik
  • koksik Avatar
Witam, mam jeszcze jeden samochód do sprawdzenia.

Samochód ma wbudowany ponoć fabryczny gaz! pierwszy raz taki spotkałem.
Jestem ciekawy czy po zdekodowaniu VINU coś o tym będzie jako potwierdzenie (Liczę tutaj na Krzysztofa :).
Oferent podaje też dość mały przebieg bo 108000, rok produkcji 2009.

z góry dzięki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Ford S-Max 2.0 Trend LPG WF0SXXGBWS9J36245 2012/02/12 18:32 #22187

  • don12
  • don12 Avatar
Wychodziły takie z fabrycznym gazem i tutaj jest to potwierdzone poniżej

Co do przebiegu to zgadza się z naprawami

Główne funkcje
Data produkcji: 02.02.2009
Model pojazdu: S-Max/Galaxy 2006-
Typ nadwozia: 5-drzwiowy SAV (S-MAX)
Wersja: Seria 40
Silnik: Duratec HE 2.0 PFI (145PS)
Przekładnia: 5-biegowa ręczna - MTX75
Napęd: LHD FWD
Norma emisji spalin: Etap IV ograniczania emisji
Klimatyzacja: Klim. dwustref. z aut. kontr. temp.
Obszar: (+)"D"
Lakier: Sea Grey Metalik
Materiał we wnętrzu: Tkanina Integrate


Ze standardow drzwiami tylu nadwoz
(-) Version Packages
Wyprodukowany W Zakładzie Genk
Bez wielofun.pak.do celów marketin.
Poziom marketingowy 1
(-) SVP
Z elektroniczna kontr.statecznosci
Naklejka aplikacji VP
Z Centralnym Zamkiem
Z Szybami Tylnymi Sterow. Elektr.
Szyba ciemna
Standard.przedn.szyba-szkło zielone
Ze stałym oknem tylnym
Bez Ogrzewanej Szyby Przedniej
Z dwukolorowš tablicš rozdz.
Ze standardowš konsolš dachowš
Konsola cała podłoga i podłokiet.
Bez przednich mat podlogowych
Bez tylnych mat podlogowych
Z pokrywš przestrzeni bagażowej
Krata w kolorze srebrnym
Z Regulowanym Lusterkiem Wstecznym
Podwój.lust.ster.ele.ogrzew.z kier.
Bez sklad.stolika w siedz. kierowcy
Bez specjaln. pokrow.przedn.siedzeń
Bez specjaln. pokrowc.tyln. siedzeń
Bez tacki/stolika-siedz.przedn.
Z 2-kierunkowa reg.zaglówka tyln.
Z ręcznie reg. podporš lędŸ. kier.
B. podpory ledzw siedzenia pasazera
Bez schowka pod fotelem kierowcy
Bez schowka pod siedzeniem pasażera
Drugi Rzad - 3 Pojedyncze Siedzenia
Z 2-pol. reczna regul.fotela kier.
Z reczn.2-kier.reg. siedz.pas
Bez sprzegu przyczepy
Klamka zewnętrz. w kolorze nadwozia
Klamka drzwi z tyłu w kolorze nadw
Elek.ryglow.drzwi z elek.zwalnian.
Pilot zdal.ot.drzwi-2 klucz.ruchome
Z czest.pracy przeryw
Bez układu mycia reflektorów
Ze Standard.Amortyzatorami Tylnymi
6.5 X 16" koła z felgš stal.
Opona 215/60 R16 99V
Kołpaki kół 16" œrednie serie
Nieblokujšce nakrętki kół
Z Zawieszeniem Standardowym
Klasa obciaz.przedniej sprezyny-C
Klasa obciaz.tylnej sprezyny-C
Z mechanicznym hamulcem postojowym
Ze wspomag. awaryjnym hamulców
Sportowe siedzenie przednie
Z 70-l. zbiornikiem paliwa
Z kolem kierownicy wykoncz. skóra
Niskie wersje z analog.zest.wskaŸn.
Z komput. pokład.
Z ukladem wspomag.przy parkow.tylem
Z przedn.ukł.pomocy przy park.
Akumulator 52 AH
Bez dod. odtwarzacza CD
Z gniazdem A/V
Tylko interfejs telef. BT/VC
Z Antena Na Szybie Tylnej
Wyp.podst.CD + Radio AM/FM
Pakiet wyposaz. systemu ICE 17
Z 8 głoœnikami serii z bog.wyp.
Pakiet instal. telef. B - Niemiecki
Moduł aktywowany głosem - Niemiecki
Bez kamery
Z reflektorami halogenowymi
Z Przednimi Lampami Przeciwmgieln.
Z lampkš do czytania w zagłówku
Ze œwiatł. do czytania w 2. rzędzie
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Ford S-Max 2.0 Trend LPG WF0SXXGBWS9J36245 2012/02/12 20:02 #22191

  • koksik
  • koksik Avatar
Witam Don12

Dzięki jak zwykle za fachową odpowiedź.

Zastanawiam się gdzie oni te butle wkładali i jak się sprawuje zagazowany ten silnik?
Miałeś jakieś doświadczenie?
Czy były może w trakcie serwisu jakieś akcje naprawcze z tym gazem.

pozdr.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Ford S-Max 2.0 Trend LPG WF0SXXGBWS9J36245 2012/02/12 20:13 #22193

  • don12
  • don12 Avatar
Fordy ogólnie gazu nie lubią , to jedno nieporozumienie z gazem w Fordach , problemy problemy i jeszcze raz problemy .Dlatego Ford nie szedł dalej z instalacjami gazowymi.
Tak naprawdę to Ford tego nie montuje tylko firma zewnętrzna.

Żadnych informacji na temat usterek z gazem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Ford S-Max 2.0 Trend LPG WF0SXXGBWS9J36245 2012/02/12 21:15 #22203

  • koksik
  • koksik Avatar
No trochę poszperałem po necie za opiniami zagazowanego tego silnika ale bida. Tzn że chyba mało popularne jest gazowanie tych silników.
Chyba trochę ryzyko wydawać za 2009 rok ok 12-13 tys euro :) jak to nie wiadomo jak chodzi?

chyba jedyną alternatywą to 2,0 TDCI
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Ford S-Max 2.0 Trend LPG WF0SXXGBWS9J36245 2012/02/12 21:35 #22209

  • don12
  • don12 Avatar
Sprzedałem dla takiego chłopaczka 2.0 focusa II , gość go zagazował i problemy się zaczęły z falowaniem obrotów itp . A robiła mu profesjonalna jedna z lepszych firm w Krakowie gaz .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Ford S-Max 2.0 Trend LPG WF0SXXGBWS9J36245 2012/02/13 18:55 #22244

  • koksik
  • koksik Avatar
No to sobie odpuszczam,a szkoda bo fajny przebieg i 2009 rok.

dzięki don12 za pomoc
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Ford S-Max 2.0 Trend LPG WF0SXXGBWS9J36245 2012/02/13 22:51 #22271

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
ja bym nie odpuszczal tak szybko. Obejrzec warto. Moze smiga dobrze. Ja mam gaz fabryczny ale w innej marce i jest super. A koledzy z forum narzekaja a tym silniku ze im nawet wybucha. A u mnie ponad 240tys na gazie bez przygod
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Ford S-Max 2.0 Trend LPG WF0SXXGBWS9J36245 2012/02/14 11:21 #22283

  • mag-1410
  • mag-1410 Avatar
Dokładnie tak jak pisze abc....

Znam wielu ludzi jeżdżących tym silnikiem 2,0 145KM zagazowanym (w Mondeo Mk3/4) i zdecydowana większość bardzo sobie chwali swoje instalki.
Nie wspomnę już o kosztach jazdy na LPG, które sa zdecydowanie niższe niż w 2,0TDCI ...

Sam mam teraz S-Max'a 2,0TDCI i chcę go sprzedac, aby przesiąść się na wersję 2,5Turbo, bo po 6-ciu latach jazdy silnikami benzynowymi V6 (Mondeo Mk1, Mk2 ST200 i Mk3 ST220, z czego zagazowanym ST200 jeździłem prawie 4 lata), mam juz dosyć jazdy dieselem, jego "kultury" pracy i tego "zabójczego" traktorowatego dźwięku :P
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport