Czytanie opinii Ci nic nie da
Ford Focus II 2.0 TDCI - wiesz , że w układzie paliwowym występowały opiłki metali ?? Ford robił ciche akcje serwisowe polegające na czyszczeniu zbiornika i układu ... efekt był taki , że za 10.000 km przyjeżdzałeś do serwisu i było to samo...
Posiadałem dwa auta Focus II 2.0 tdci z różnych roczników - problem ten sam..
Teraz posiadam Forda Mondeo 2011 rok z przebiegiem około 8tkm ,,, rozrząd już szumi i do wymiany , stuki z zawieszenia których serwis nie umie zlikwidować ...
Akcja serwisowa na wkładanie plastiku w dolot turbiny który ma zapobiegać dostawaniu się LODU ... no masakra...
Akcja Ford'a teraz - filtr powietrza co 60.000 km
żeby klient myślał iż tańszy przegląd jest ...
Następna rzecz Ford sobie strzelił minę znowu pakując się w wtryskiwacze DELPHI ...
.....
co do DPF , posiadałem Focusa 1.6 tdci 110 ps z przebiegiem 79.000 km .... posiadałem bo sprzedałem , a wiesz czemu ?? już przepalał się filtr DPF ,,, przy takim przebiegu
Zdajesz sobie sprawę iż jedziesz na przegląd i nawet nie wiesz co jest wymieniane na nim ?? Bo nie wiesz ... aaa jest dużo rzeczy
Dlatego piszę iż 180.000 km to jest początek dokładania do samochodu .... Nawet w dokumentach Fordowskich nie ma przeglądu na 220.000 km
... 180.000 km to rozrząd , to pewnie i niedługo turbina , wtryski założę się , że w porządku bo niemieckie paliwo naprawdę o wiele lepsze ...
Jaki Ford jest to jest , ale nie zamienię go na inny samochód świata .... ale jest kilka zasad :
1) Przeglądy co 10.000 km wraz z wymianą olejów i kategorycznie filtr paliwa
2) Tylko tankowanie na dobrych stacjach , żadne Orleny, Bliskie czy Carrefour nie wchodzą w rachubę
3)Odczekiwanie po nawet krótkiej jeździe parę minut żeby wystudzić turbinę.