Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
{getmodule 161}

TEMAT: Ford S-max WFOSXXGBWS7M47169 - prośba o rozkodowanie i sprawdzenie historii (B.PILNE)

Ford S-max WFOSXXGBWS7M47169 - prośba o rozkodowanie i sprawdzenie historii (B.PILNE) 2013/11/09 21:10 #51849

  • el_guapo
  • el_guapo Avatar
Uprzejmie proszę o PILNE rozkodowanie VINu i w miarę możliwości podanie historii serwisowej (oraz może czy auto jest poszukiwane w EU).

Jadę obejrzeć je jutro z samego rana.

Link do ogłoszenia:

otomoto.pl/ford-s-max-7-osobowy-panorama-navi-C31209381.html
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford S-max WFOSXXGBWS7M47169 - prośba o rozkodowanie i sprawdzenie historii (B.PILNE) 2013/11/11 12:23 #51891

  • don12
  • don12 Avatar
nic kolego na temat tego auta.


Główne funkcje
Data produkcji: 05.11.2007
Model pojazdu: S-Max/Galaxy 2006-
Typ nadwozia: 5-drzwiowy SAV (S-MAX)
Wersja: Seria 40
Silnik: 1.8L Duratorq-TDCi (125PS) - Lynx
Przekładnia: 6-bieg. przekł. ręczn. - MMT6
Napęd: LHD FWD
Norma emisji spalin: Wymóg poziomu 4-lekk. sam. dostaw.
Klimatyzacja: Klim. dwustref. z aut. kontr. temp.
Obszar: (+)"B"
Lakier: Panther Black Metalik
Materiał we wnętrzu: Integrate / Generic Orange/Ebony
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford S-max WFOSXXGBWS7M47169 - prośba o rozkodowanie i sprawdzenie historii (B.PILNE) 2013/11/11 13:03 #51896

  • el_guapo
  • el_guapo Avatar
don12 napisał:
nic kolego na temat tego auta.

Trudno, dzięki!

Mam jeszcze pytania laika, bo Fordów nie znam w ogóle:
- czy w Fordzie z aktualnym właścicielem potwierdzą mi w jakikolwiek sposób przebieg
- czy po VINie da się stwierdzić, czy ten silnik ma pasek rozrządu+łańcuch napędu pompy wtryskowej, czy już pasek rozrządu+pasek napędu pompy wtryskowej
- czy po VINie da się stwierdzić, czy ten model ma DPFa
?

Ogłoszenie zdjęto, bo zadatkowałem to auto.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford S-max WFOSXXGBWS7M47169 - prośba o rozkodowanie i sprawdzenie historii (B.PILNE) 2013/11/11 15:59 #51907

  • don12
  • don12 Avatar
Kolego ,
ja ci sprawdziłem dokładną historię i nic w fordzie Ci więcej nie powiedzą... auto jest z Belgi więc albo korekta albo walony był :)

model 1.8 tdci nie ma fabrycznie dpf'a ,

Informacje ogólne

Układ wtryskowy z szyną paliwową (common rail) firmy Siemens zastosowano w silniku 1,8 l Duratorq-TDCi (Kent) Diesel spełniającym normę emisji spalin IV (tabliczka z numerem identyfikacyjnym pojazdu (VIN) kod poziomu emisji: S).

W pompie paliwowej znajduje się wbudowana pompa podająca paliwo, którą pobiera paliwo ze zbiornika paliwa do pompy paliwa.

Zawór dozujący paliwo znajduje się w porcie zasilającym komory wysokiego ciśnienia pompy paliwa. Zawór dozujący paliwo reguluje dawkę paliwa dostarczaną do szyny paliwowej i wtryskiwaczy w zależności od warunków jazdy.

Paliwo jest doprowadzane pod wysokim ciśnieniem do szyny paliwowej i wtryskiwaczy, gotowe do wtrysku. Ciśnienie wtrysku zmienia się zależnie od trybu pracy silnika w granicach od 200 barów do 1600 barów.

Ciśnienie w układzie paliwowym jest mierzone za pomocą czujnika FRP umieszczonego w szynie paliwowej. Czujnik FRP przetwarza informację o ciśnieniu w układzie paliwowym na sygnał napięcia. Ten sygnał napięcia stanowi sygnał wejściowy dla modułu sterowania zespołem napędowym (PCM) do obliczania dawki wtryskiwanego paliwa.

Moduł PCM oblicza fazy wtrysku paliwa i dawkę paliwa w zależności od różnych wielkości wejściowych.

Określona dawka paliwa jest wtryskiwana do odpowiedniej komory spalania przez wtryskiwacze uruchamiane piezoelektrycznie.

Nadmiar paliwa powraca do zbiornika paliwa przez przewód paliwowy powrotny.

Regulator ciśnienia paliwa na wylocie wysokiego ciśnienia pompy paliwa reguluje ciśnienie paliwa w szynie paliwowej.


Silnik

Zamontowany poprzecznie czterocylindrowy, rzędowy silnik Diesel z turbodoładowaniem i wtryskiem bezpośrednim, na bazie silnika 1,8 l Duratorq-DI
Pojemność 1,8 l i moc 74 kW (100 KM) lub 92 kW (125 KM)
Turbosprężarka o zmiennym kącie łopatek turbiny i z chłodzeniem powietrza doładowania
Układ wtryskowy common rail
Koło zamachowe o podwójnej masie w celu zmniejszenia poziomu hałasów układu napędowego

Pompa paliwa jest napędzana przez pasek rozrządu w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara z prędkością równą połowie prędkości silnika.

Pompa paliwa ma trzy elementy pompujące, rozstawione co 120 stopni.

Pompa podająca paliwo zintegrowana jest w pompie paliwa i znajduje się na kołnierzu napędowym. Pompa podająca paliwo to pompa łopatkowa.

Zawór dozujący paliwo jest uruchamiany przez moduł PCM za pomocą modulacji szerokości impulsu.

Regulator ciśnienia paliwa znajduje się na pompie paliwowej. Regulator ciśnienia paliwa to elektromagnes sterowany przez moduł PCM.
Ostatnio zmieniany: 2013/11/11 16:06 przez don12.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford S-max WFOSXXGBWS7M47169 - prośba o rozkodowanie i sprawdzenie historii (B.PILNE) 2013/11/11 19:32 #51917

  • Krzysztof
  • Krzysztof Avatar
  • Offline
WF0SXXGBWS7M47169


Przybliżone dane z dekodera
Numer VIN:
WF0SXXGBWS7M47169
Region:
Germany
Fabryka/Producent:
Genk, Heilwood, Sao Bernado
Marka:
FORD
Model:
S-max/galaxy 2006
Wersja:
Series 40
Rok modelowy:
2007
Nadwozie:
sav (s-max)
Silnik:
1.8l duratorq-tdci (125ps) - lynx
Numer seryjny:
M47169
Build Date:
05.11.2007
Vehicle Line:
S-max/galaxy 2006-
Body Style:
5 door sav (s-max)
Version:
Series 40
Engine:
1.8l duratorq-tdci (125ps) - lynx
Transmission:
6 speed manual transaxle - mmt6
Drive:
Lhd fwd
Emission:
Stage 4 requirement ldt
Air Conditioning:
Dual zone auto temp control a/c
Territory:
(+)"b"
Paint:
Panther black (metallic)
Interior Fabric:
Integrate / generic orange/ebony
0D20:
With Roof Conversion-Panorama Roof
1A42:
Without Rear Mudflaps
2E72:
Without Cargo Stowage Device
3BC8:
Without Interior Pack
4FF6:
Without Front Mudflaps
5A3B:
With Standard Liftgate
6909:
(-) Version Packages
74E4:
Genk Plant Build
80F8:
Marketing Level 1
948C:
Without Dress Up RSO
1944:
With Electronic Stability Control
12BD:
With Global Closing
1AD4:
With Electric Rear Windows
1CE4:
With Privacy Glass
1323:
Infrared Reflective Windscreen
131C:
With Fixed Rear Window
1D97:
With Heated Windscreen
1FDF:
With Tutone Instrument Panel
1922:
With Standard Overhead Console
1E3D:
Standard Ovrhed Console & With Rail
2137:
Full Floor Console With Armrest
29DC:
Without Front Floor Mats
2767:
Without Rear Floor Mats
293C:
With Illuminated Sunvisor - Drivers
21DE:
With Illuminated Sunvisor-Passenger
296A:
Without Luggage Compartment Net Kit
232C:
With Load Area Cover
274F:
Without Load Retention Net
275F:
Without Interior Partition
29AB:
With Argent Grille
373C:
With Dipping Rear View Mirror
3A53:
Dual Power/Htd/Fold/Pud Lamp Mirror
34D3:
Drv Seat Back Fold Down Table
3BE0:
Without Seat Pack
3985:
Tray/Table - Front Seat
383C:
With Drivers Manual Lumbar Support
3A14:
Without Passenger Seat Lumbar Support
3FC9:
With Rear Sliding Seat
371B:
Without Under Seat Stowage - Driver
3D8A:
Second Row - 3 Individual Seats
4592:
Third Row Dual Individual Seat
46A7:
With Driver 2 Way Mnl. Seat Adjust
40C6:
With Pass 2 Way Manual Seat Adjust
4621:
Without Trailer Coupling
4771:
Body Coloured Exterior Door Handle
4349:
Body Coloured Tailgate Handle
44F4:
Power Door Lock With Elec Release
46A1:
With Door Entry Remote Control Unit
4E92:
With Automatic Windscreen Wiper
47C5:
With Heated Washer Jet
57C7:
With Rear Seat Belts 2nd/3rd Row
5802:
With Standard Rear Shock Absorbers
5158:
With 6.5 X 16" Alloy Wheel
5C8D:
215/60 R16 99H Tyre
54EC:
Without Wheel Covers
5B3A:
Non Locking Lug Nuts
5140:
With Standard Suspension
532A:
Front Spring Load Class-I
5041:
Rear Spring Load Class-F
5F65:
With Mechanical Parking Brake
6B03:
Sports Front Seat
69F8:
With 70 Litre Fuel Tank
6683:
Leather Steering Wheel
6FDB:
With Message Center Cluster I/P
6D2F:
With Trip Computer
690C:
Navigation Disk - Country Specific
65C7:
With Rear Parking Aid
6B90:
With Front Parking Aid
6390:
Standard Duty Battery
6FA6:
With A/V Jack
7BC4:
With Tri Band Antenna
7420:
Low Level With Nav/CD/AM/FM Radio
7B90:
Ice Feature Pack 5
7DEA:
With 8 Speakers
71AB:
Without Telephone Preparation Pack
7BF4:
Without Family Entertainment System
7793:
With Halogen Headlamp
7D2C:
Header Mounted Courtesy/Maplights
74A8:
With 3rd Row Courtesy Lamp
7E17:
With Automatic Headlamp On/Off
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford S-max WFOSXXGBWS7M47169 - prośba o rozkodowanie i sprawdzenie historii (B.PILNE) 2013/11/11 23:42 #51961

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
ile on tam mial przebiegu? aukcja martwa na amen. Powinien miec carpass belgijski. Pytaj o niego
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford S-max WFOSXXGBWS7M47169 - prośba o rozkodowanie i sprawdzenie historii (B.PILNE) 2013/11/11 23:51 #51965

  • Krzysztof
  • Krzysztof Avatar
  • Offline
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford S-max WFOSXXGBWS7M47169 - prośba o rozkodowanie i sprawdzenie historii (B.PILNE) 2013/11/12 20:03 #52011

  • el_guapo
  • el_guapo Avatar
abc1234xx napisał:
ile on tam mial przebiegu? aukcja martwa na amen. Powinien miec carpass belgijski. Pytaj o niego

CarPass z przebiegami jest.
Auto miało lakierowaną maskę, zakole przednie prawe oraz tylne prawe. Jest rysa na drzwiach tylnych prawych na dole (lekka) oraz rysa na drzwiach tylnych prawych głębsza (widać przełamanie blachy) ale zabezpieczona. Poza tym wszystkie szyby oryginalne, plastiki z przodu i z tyłu także.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

KUPIONY - dziękuję za wszelkie info 2013/11/16 16:33 #52222

  • el_guapo
  • el_guapo Avatar
:laugh:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

KUPIONY - dziękuję za wszelkie info 2013/11/16 22:30 #52253

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
Jezdzilem ostatnio mondeo z tym silnikiem. Strasznie leniwy. Ja bym osobiscie nie kupil. Turbo dziura w nim to male okreslenie ;) moje 1.6 benzyna by go ogonila na 1/4 mili heh
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

KUPIONY - dziękuję za wszelkie info 2013/11/17 08:28 #52273

  • el_guapo
  • el_guapo Avatar
Dramatu nie ma - pamiętaj, że wcześniej jeżdziłem 110konną ASTRĄ H z motorem 1.7
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

KUPIONY - dziękuję za wszelkie info 2013/11/17 22:37 #52346

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
heh no to tez nie demon ;) ja za tydzien sie bede wozic 2.3 turbo 280koni ale to tylko tak na chwile dla emocji :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport