Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
{getmodule 161}

TEMAT: S-max -> WF0SXXGBWSAJ14084

S-max -> WF0SXXGBWSAJ14084 2013/11/18 19:07 #52417

  • losi127
  • losi127 Avatar
Witam,

Prosiłbym o rozkodowanie VIN i ocenę dla -> WF0SXXGBWSAJ14084 -> obecne dane

Kraj pochodzenia: Włochy

Przebieg aktualny: -> 167 843
Ostatnia wizyta w ASO -> Czerwiec'13 -> 158,086


otomoto.pl/ford-s-max-titanium-163km-chr...akiet-C31183485.html

Z góry bardzo dziękuję,
Losi127
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

S-max -> WF0SXXGBWSAJ14084 2013/11/18 19:52 #52421

  • losi127
  • losi127 Avatar
Oraz pytania dodatkowe:
+ czy skrzynia automatyczna PowerShift to dobry wybór jak na jazdę 20 tyś rocznie i większość głównie po Wawie?

+ DPF jest -> czy są z nim problemy przy takim przebiegu
+ 2.0 + 160 KM -> coś nowego, pytanie czy nie usterkowe?

Dzięki
Losi127
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

S-max -> WF0SXXGBWSAJ14084 2013/11/18 20:00 #52423

  • Suzuki GSX-R
  • Suzuki GSX-R Avatar
Podrzucę ci to co mogę ;) Na resztę musiałbyś poczekać od szpeców forda :P
WF0SXXGBWSAJ14084


Przybliżone dane z dekodera
Numer VIN:
WF0SXXGBWSAJ14084
Region:
Germany
Fabryka/Producent:
Genk, Heilwood, Sao Bernado
Marka:
FORD
Model:
S-max/galaxy 2006
Wersja:
Series 60
Rok modelowy:
2010
Nadwozie:
sav (s-max)
Silnik:
2.0l duratorq dohc(150/163ps)-dw10c
Numer seryjny:
J14084
Build Date:
25.05.2010
Vehicle Line:
S-max/galaxy 2006-
Body Style:
5 door sav (s-max)
Version:
Series 60
Engine:
2.0l duratorq dohc(150/163ps)-dw10c
Transmission:
6 speed powershift 6dct450 - mps6
Drive:
Lhd fwd
Emission:
Stage v emissions
Air Conditioning:
Dual zone auto temp control a/c
Territory:
(+)"i"
Paint:
Moondust silver (metallic)
Interior Fabric:
Prada/napoli / ebony
0D20:
Without Roof Line Conversion
1A42:
Without Rear Mudflaps
2E72:
Without Cargo Stowage Device
3BC8:
Without Interior Pack
4FF6:
Without Front Mudflaps
5A3B:
With Hill Launch Assist
6909:
Luggage Compartment Reversible Mat
74E4:
With Standard Liftgate
80F8:
(-) Version Packages
948C:
Genk Plant Build
1944:
Without Special Equipment Package
12BD:
Without Marketing Flex Prep Pack
1AD4:
Without SVO Application/Label
1CE4:
Marketing Level 1
1323:
Without Dress Up RSO
131C:
(-) SVP
1D97:
Enhanced Interact Vehicle Dynamics
1FDF:
With Global Closing
1922:
With Electric Rear Windows
1E3D:
With Privacy Glass
2137:
Infrared Reflective Windscreen
29DC:
With Fixed Rear Window
2767:
With Heated Windscreen
293C:
With Tutone Instrument Panel
21DE:
With Mini Overhead Console
296A:
Full Floor Console With Armrest
232C:
Front Floor Carpet Mats
274F:
Rear Floor Carpet Mats
275F:
Without Sun Blinds
29AB:
Without Load Rest
373C:
Without Luggage Compartment Net Kit
3A53:
With Load Area Cover
34D3:
Without Load Retention Net
3BE0:
Without Sun Blinds - 3rd Row
3985:
Without Interior Partition
383C:
With Self Colour Grille No.1
3A14:
Without Auxiliary Roof Rack Crossbars
3FC9:
Without Spoiler
371B:
Interior Auxilliary R/View Mirror
3D8A:
Electric Operated Rear View Mirror
4592:
Dual Power/Htd/Fold/Pud Lamp Mirror
46A7:
Without Drivers Seat Fold Down Table
40C6:
Without Special Front Seat Covers
4621:
Without Special Rear Seat Covers
4771:
Without Tray/Table - Front Seat
4349:
With 2 Way Adjustable Rear Headrest
44F4:
With Drivers Manual Lumbar Support
46A1:
With Passengers Man Lumbar Support
4E92:
Without Rear Sliding Seat
47C5:
Without Under Seat Stowage - Driver
57C7:
Without Under Seat Stowage-Passenger
5802:
Without Temp Control Driver Seat
5158:
Without Temp Control Passengers Seat
5C8D:
Second Row - 3 Individual Seats
54EC:
Without 3rd Row Rear Seat
5B3A:
With Driver 2 Way Pwr.Seat Adjuster
5140:
With Pass 2 Way Manual Seat Adjust
532A:
Body Coloured Exterior Door Handle
5041:
Chrome Liftgate Handle
5F65:
Child Proof RR Door Lock + Elec Rel
6B03:
Power Door Lock With Elec Release
69F8:
Keyfree System
6683:
With KeyWithout Start
6FDB:
With Automatic Windscreen Wiper
6D2F:
With Heated Washer Jet
690C:
Rear Seat Belts-2nd Row
65C7:
Without Tyre Pressure Sensors
6B90:
With Standard Rear Shock Absorbers
6390:
7.5 X 17" 9 Spoke Aluminium Wheels
6FA6:
225/50 R 17 W Tyre
7BC4:
Without Wheel Covers
7420:
Non Locking Lug Nuts
7B90:
With Standard Suspension
7DEA:
Front Spring Load Class-H
71AB:
Rear Spring Load Class-E
7BF4:
With Mechanical Parking Brake
7793:
With Brake Emergency Assist
7D2C:
4 Wheel Anti-Lock Braking System
74A8:
Sports Front Seat
7E17:
Without Air Conditioning
83AB:
With 70 Litre Fuel Tank
8C51:
Standard Foot Pedal Pad Design
88D5:
Soft Feel Type Steering Wheel
8FC2:
With Speed Control
830A:
With Supplemental Air Heater
8815:
Conventional Instruments - Level 3
8B85:
Without Lane Departure Warning System
8124:
Without Blind Spot Information System
88A4:
Without Rear Parking Aid
8796:
Without Front Parking Aid
9398:
80 AH Battery
929A:
Without Auxiliary Compact Disc Player
9C22:
BT/VC Phone Interface + USB Connect
9CE8:
Diversity Antenna
99EC:
2007 Audiopfile ICE Pack
9B4B:
11 Speakers W/Sub Woofer
957D:
Without Family Entertainment System
9F52:
Voice Activated Module - Italian
9D2C:
Without Camera
927A:
With Halogen Headlamp
1913:
DTRL Lamp Lit In Pos 0 And Pos
13EF:
With Front Fog Lamps
1956:
With Submarine Lighting-Interior
14CE:
With 2nd Row Reading Lamps
1107:
With Automatic Headlamp On/Off
Bazy danych Policji w KanadziePojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych w HolandiiPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych w SzwecjiPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych EuropejskiePojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji RumuńskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji SłowackiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji SłoweńskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji CzeskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji LitewskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

S-max -> WF0SXXGBWSAJ14084 2013/11/18 21:40 #52429

  • don12
  • don12 Avatar
14.12.2011 - 77 tyś km


Powiem Ci kolego szczerze ... moje zdanie ...z daleka od wszelakich automatycznych skrzyni biegów ...

naprawa automatycznej skrzyni idzie w tysiące i nie każdy to zrobi
naprawa manualnej skrzyni już kosztuje do około 2 tyś zł i więcej znajdziesz fachowców do jej zrobienia ...
to po pierwsze

po drugie przy automatycznej skrzyni biegów w przypadku Ford'a zwiększa się spalanie około 3-4 l więcej niż manual ... sam miałem kilka automatów więc wiem ,,, a gadanie dealerów Ford'a iż jest to przesada jest kłamstwem

po trzecie
co do dpf'a ... trzeba sprawdzić na diagnoskopie trzy rzeczy :
1) Stopień regeneracji
2) Czas od ostatniej regeneracji
3) Temperatura podczas jazdy powyżej 70 km/h przez minimum 25-30 minut

Czasem się zdarza iż przy przebiegu 120 tyś km dpf jest do wyrzucenia , a czasem 250 przejezdza bez problemu ... nie ma reguły

po czwarte ...
co do samego silnika ...
sprawdź układ wtryskowy ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

S-max -> WF0SXXGBWSAJ14084 2013/11/18 23:13 #52438

  • kreciq
  • kreciq Avatar
Nie zgodzę się, że ASB to zło. Wystarczy co 60-80 tys.km wymieniać w niej olej i będzie bardzo długo służyć. W manualnej skrzyni jest dwu-masa, której do wieczności dużo brakuje. Dwie wymiany dwu-masy i mamy naprawioną ASB (gdzie skopany jest konwerter i tarcze, czyli trup). A skrzynia automatyczna wytrzyma więcej, niż 2 dwu-masy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

S-max -> WF0SXXGBWSAJ14084 2013/11/19 16:56 #52475

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
A wymiana oleju w niej ile kosztuje? Ja tez odradzam automata

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

S-max -> WF0SXXGBWSAJ14084 2013/11/19 18:16 #52506

  • don12
  • don12 Avatar
kreciq napisał:
Nie zgodzę się, że ASB to zło. Wystarczy co 60-80 tys.km wymieniać w niej olej i będzie bardzo długo służyć. W manualnej skrzyni jest dwu-masa, której do wieczności dużo brakuje. Dwie wymiany dwu-masy i mamy naprawioną ASB (gdzie skopany jest konwerter i tarcze, czyli trup). A skrzynia automatyczna wytrzyma więcej, niż 2 dwu-masy.


Kolego powiem jedno :
Zapraszam do Dortmundu do aso Ford'a i pokaże Ci na hali 2 sztuki z przebiegami 107 i chyba 148 tkm ... obydwie te same skrzynie ... obydwie uszkodzone .

ODRADZAM AUTOMATA !!!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

S-max -> WF0SXXGBWSAJ14084 2013/11/19 19:17 #52516

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
a don wie co pisze wiec polecam posluchac dobrej rady
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

S-max -> WF0SXXGBWSAJ14084 2013/11/23 11:51 #52722

  • kreciq
  • kreciq Avatar
A wymiana oleju w niej ile kosztuje?
A wymiana sprzęgła ile kosztuje?
Nie wiem jak w Fordach spisuje się ASB, ale każde auto z automatem, którym jeździłem jeździło dobrze. Przebiegi były różne. Od 20 tys.km do 450 tys.km. I w żadnym z tych aut nie były naprawiane skrzynie. Były to auta: Dodge, Chrysler, Acura i Hyundai. Sam jeździłem Chryslerem Grand Caravanem z przebiegiem 290 tys.mil i skrzynia pracowała rewelacyjnie, nigdy nie naprawiana.
Teraz mam Volvo S40, również z ASB.
Tak więc nie ma co wrzucać wszystkich ASB do jednego wora i napisać na nim "Zło". Zawsze i ze wszystkim jest tak, że "jak się dba, tak się ma".
Dodam jeszcze, że do ASB potrzebny jest duży silnik, a nie pierdziawki poniżej 2.0 l.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

S-max -> WF0SXXGBWSAJ14084 2013/11/23 14:54 #52745

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
Krecik ale to jest skrzynia forda. Automat automatowi nie rowny. Poza tym ladowanie do jednego wora automaty amerykanskie do naszych EU tez nie ma sensu. Fordowskie automaty to porazka technicznia zwyczajnie. Totalnie nieudana fantazja techniczna
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport