Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
{getmodule 161}

TEMAT: Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/09 12:10 #84187

  • gaco12
  • gaco12 Avatar
Witam
prosze o sprawdzenie auta.
www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-2-0-14...9zPD.html#6d74c27cd4

Rejestracja z Holandi 56-xz-dn
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/09 12:42 #84195

  • Krzysztof
  • Krzysztof Avatar
  • Offline
Poproś o VIN wtedy można czegoś poszukać.
Ostatnio zmieniany: 2018/09/09 12:48 przez Krzysztof.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/09 12:46 #84197

  • gaco12
  • gaco12 Avatar
Ok to juz sie dowiaduje
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/09 12:57 #84199

  • gaco12
  • gaco12 Avatar
ten jest dobry
WF0EXXGBBE7U32430
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/09 13:20 #84200

  • Wojtek69
  • Wojtek69 Avatar
Produkcja i rejestracja 2007r, nie jest od pierwszego właściciela, a w NL był wystawiany w całości.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/09 13:30 #84201

  • Krzysztof
  • Krzysztof Avatar
  • Offline
Mondeo 2007-2014, 2.0L Duratec-HE PFI (145PS), Ink Blue Metalik
Numer VIN: WF0EXXGBBE7U32430
Numer rejestracyjny: 56XZDN

Data pierwszej rejestracji: 15.11.2007
Kraj zarejestrowania: NL
Główne funkcje
Data produkcji: 16.10.2007
Model pojazdu: Mondeo 2007-2014
Typ nadwozia: 5-Drzwiowy Sedan
Wersja: Seria 60
Silnik: 2.0L Duratec-HE PFI (145PS)
Przekładnia: 5-biegowa ręczna - MTX75
Napęd: LHD FWD
Norma emisji spalin: Etap IV ograniczania emisji
Klimatyzacja: Klim. dwustref. z aut. kontr. temp.
Obszar: (+)"NL"
Lakier: Ink Blue Metalik
Materiał we wnętrzu: New York / Ebony

Mniej ważne funkcje
Bez ukł.ułatw.ruszan.na wzn.(HLA)
Ze standardow drzwiami tylu nadwoz
(-) Version Packages
Wyprodukowany W Zakładzie Genk
Bez układu podwójnego ryglowania
Poziom marketingowy 1
Z elektroniczna kontr.statecznosci
Bez zestawu do napraw opon
Z Centralnym Zamkiem
Z Szybami Tylnymi Sterow. Elektr.
Szyba barw.nieb - Kompl.
Szyba przedn.barw.nieb
Z Ogrzewanš Szybš Przedniš
Z popielniczkš w konsoli
Z schładzanym schowkiem pasażera
Z jednokolorowš tablicš rozdz.
Z przednimi dywanikami podlogowymi
Z tylnymi dywanikami podlogowymi
Bez osłon przeciwsłonecznych
Bez podpory ładunku
Z wykładzinš przedziału
Less Rear Screen Sun Blinds
Bez relingu dachowego
Elektr.Regulowane Lusterko Wsteczne
Podw.lus.ele/ogrz/skła/lamp.oœ.prog
Bez uchw.na torby na narty
Bez specjaln. pokrow.przedn.siedzeń
Bez specjaln. pokrowc.tyln. siedzeń
Z ręcznie reg. podporš lędŸw. pas.
Bez reg. temp. siedz. kierowcy
Bez ogrzewanych tylnych siedzeń
Bez zintegrow. fotelika dziecięcego
Z Elektr. 2-Kier.Reg.Siedz.Kierowcy
Z reczn.2-kier.reg. siedz.pas
Klamka zewnętrz. w kolorze nadwozia
Ze skórz galka dzwigni zm. biegów
Elek.ryglow.drzwi z elek.zwalnian.
Pilot zdaln.otw.drzwi-klucz.ruchomy
Bez ukł. otw. drzwi bez kluczyka
Z czest.pracy przeryw
Z Ogrzew. Dyszami Spryskiwaczy
Bez układu mycia reflektorów
Bez Szyberdachu
Kurtyna powietrzna lewa
Kurtyna powietrzna - prawa strona
Podusz.powiet.ochrony kolan-kierow.
Z bocznš podusz.pow.- str. kierowcy
Z bocznš podusz.pow.- str. Pasażera
Bez wył. pod. pow. pas.
Koło zapasowe – mini stalowe
Ze Standard.Amortyzatorami Tylnymi
Koł.ze stop.lek.6.5 X 16"- Styl D
Opona koł.zapas. Mini o ogran.zast.
Nieblokujšce nakrętki kół
Z Zawieszeniem Standardowym
Klasa obciaz.przedniej sprezyny-H
Klasa obciaz.tylnej sprezyny-G
Ze wspomag. awaryjnym hamulców
Sportowe siedzenie przednie
Z kan.tyln./ Sł.B
Z czujn.filtru pow.
Z 70-l. zbiornikiem paliwa
Z kolem kierownicy wykoncz. skóra
Bez podgrzewanej kierownicy
Ze Sterowaniem Prędkoœciš
Bez Nagrzewnicy Pomocniczej
Konwencjonalne wskaŸniki - Poziom 3
Bez Autoalarmu
Z ukladem wspomag.przy parkow.tylem
Z przedn.ukł.pomocy przy park.
Akumulator standardowy
Z gniazdem A/V
Bez połšczenia interfejsu Bluetooth
Z antenš trzypasmowš
ICE-Naw. bogat.opc. CD+ Radio AM/FM
Pakiet wyposażenia systemu ICE 8
Bez anteny szerokopasmowej
Z 8 głoœnikami serii z bog.wyp.
Bez Zestawu Do Telefonu
Z reflektorami halogenowymi
Bez Œwiateł Do Jady Dziennej
Z Przednimi Lampami Przeciwmgieln.
Ze swiatlami progowymi
Z oœw.wnętrza typu
Ze œwiatł. do czytania w 2. rzędzie
Bez regulacji ustaw. reflektorów
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/09 13:32 #84202

  • gaco12
  • gaco12 Avatar
Dziekuje
A były jakies szkody ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/09 13:43 #84203

  • Krzysztof
  • Krzysztof Avatar
  • Offline
Nic na ten temat nie ma, zostaje dobry warsztat lub ASO do sprawdzenia stanu auta. Byle nie taki wskazany przez sprzedawcą albo w okolicy sprzedającego.
ps. Mondeo ma max 7 poduszek powietrznych więc ten opis że ma 10 to ściema :) ale często tak opisują więc nie ma się co martwić.
Przód 2 (kierowca + pasażer)
Drzwi 2 (kierowca + pasażer)
Kurtyny 2 (kierowca + pasażer)
Podkolanowa 1 ((kierowca)
Ostatnio zmieniany: 2018/09/09 13:43 przez Krzysztof.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/09 14:07 #84204

  • Wojtek69
  • Wojtek69 Avatar
Ale on się mija z prawdą przy datach, właścicielach, wyposażeniu i nie wiem czym jeszcze.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/09 20:52 #84225

  • gaco12
  • gaco12 Avatar
Dziekuje a ilu miał włascicieli a o przebiegu cos wiadomo ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/10 18:17 #84236

  • Krzysztof
  • Krzysztof Avatar
  • Offline
ps. Chcesz pewne auto (na 90%) benzyna, z Polskiego salonu to może może coś takiego. Co do przebiegu to o ile wie, do 500-600 tyś nie ma się co martwić.

www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-benzyn...eHrP.html#d3b125cacf

I zamiast starego auta z 2007-2008 w tej cenie masz auto z 2012 roku. Zegary jak chcesz convers to za jakieś 700 zł wymienisz, radio na naci to ok 1500 zł, tempomat 150-200 zł, resztę wyposażenia też możesz podmienić na lepsze a masz dużo nowsze auto.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/10 20:15 #84238

  • gaco12
  • gaco12 Avatar
Dziekuje bardzo za pomoc.
Troche mnie ten przebieg przeraził.
Tak sie zastanawiam czy jest sens kupic mondeo mysle takze o vectrze signum i astrze h z 2009 r.
A Ty jak myslisz.
Troche drogie sa mondeo jednak
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/11 08:37 #84244

  • Krzysztof
  • Krzysztof Avatar
  • Offline
Dla tego 90% handlarzy cofa liczniki żeby były ustawione pod Polskiego odbiorcę :) w Niemczech przebiegi po 200-300 tyś to norma dla aut 5-6 letnich a u nas musi być zawsze ustawione na 180 tys bo inaczej nikt tego nie kupi.
Podstawowe pytanie to do czego będzie Ci potrzebne auto? trasa. miasto, tryb mieszany? Ja mam MK4 1.8 TDCI i używam w trybie mieszanym, obrzeża Warszawy i raz na miesiąc trasa 200km, jak dla mnie silnik diesla to idealny kompromis bo w tym modelu nie ma DPF-a, spalanie mam na poziomie 7l (średnie od lat), auto jest przestronne, wygodne, silnik o ile wiem po 2008 przeszedł modernizację i jest nie do zajechania. Mam obecnie najechane 240 tyś i poza filtrami, olejami, klockami, drobne naprawy (guma od turbo 100zł oryginał, przewód wspomagania 200zł) to nie miałem żadnych usterek. Przy 200 tyś wymieniłem rozrząd, i o ile wiem przy 150 tyś była wymieniona dwumasa.
Ty szukasz benzyny, pewnie pod gaz? bo spalanie benzyny to 12-15l więc 2x tyle co diesla. Miałem kupić od sąsiada benzynę ale jak policzyłem to się nie opłaca a gazu nie lubię, koszta są zdecydowanie za wysokie jak dla mnie.
Do tego jak napisałem wcześniej, sam możesz sobie podnieść komfort auta wybierając tańszą opcję bo tempomat, zegary, radio/navi, czujniki parkowania, podgrzewanie foteli itd. można sobie samemu powymieniać na te z wyższych wersji.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/12 08:07 #84262

  • krzysieksel1969
  • krzysieksel1969 Avatar
Lepszy przebieg cofnięty z 500 na 160 bo można mieć nadzieję ,że akurat jemu się udało i cofneli z 499k ....żartuje , tak jest okazja niech ją kupuje ,ten samochód czekał po prostu na handlarza aż przyjedzie i sobie zarobi.
ps.sprzedawałem swojego mesia jakiś czas temu miał na blacie 420k ,przyjechał kupiec i mówi ,że woli kupić z takim przebiegiem bo realny i lepiej wygląda niż te z 200k dziwne nie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/12 13:40 #84265

  • Wojtek69
  • Wojtek69 Avatar
A ilu w życiu Ci się trafiło takich klientów? :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/12 22:04 #84266

  • gaco12
  • gaco12 Avatar
Dobrze piszecie.
Krzysztofie myslałem nad dieselem ale policzyłem sobie to drozej wychodzi ale moze zle liczyłęm i zle mysle.
Liczyłem ze na gazie bedzie palił 10 litrów.
Ja dużo z rodziną jezdze rocznie robie 20 tys km i mysle czy diesel to dobry jest pomysła i on ciągle drozeje.
A Twój ile pali na trasie ? A ile w miescie ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/12 22:07 #84267

  • gaco12
  • gaco12 Avatar
Boje sie o ta dwumase bo koszt jej ponad 2 tyś z naprawa oraz o turbine i wtryski.
Bo w dieslu to sa duże koszta
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/13 07:38 #84269

  • krzysieksel1969
  • krzysieksel1969 Avatar
Teraz jest nagonka na diesla,wiele osób szuka benzyny . Jak kupisz jakiegoś trupa to na początek dołożysz dwumase,wtryski turbo + wymiana i dalej nie będziesz mieć samochodu marzeń i kto wie co jeszcze nie pisze już o oponach i innych rzeczach eksploatacyjnych nie wyjdzie tanio może nawet drożej niż najdroższy egzemplarz w kraju ,pomijam kwestie wypadkowości.
ps.znajoma szuka samochodu podesłalem jej dwóch znajomych pewne auta od właścicieli troche droższe niż okazje z zagranicy ale nie kupiła mówi wiesz ale on jest 3-4tys droższy.Znalazła w pobliżu w komisie samochód
i pytam jej i jak?
mówi ładny ale opony do wymiany
to w czym problem ?
Ja chce kupić samochód mówi ,żeby nic nie wymieniać ......
hmm zostaje salon tylko ceny inne myśle sobie i oby mieli w tym kolorze:)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Monde MK4 prosze o sprawdzenie 2018/09/13 08:47 #84270

  • Krzysztof
  • Krzysztof Avatar
  • Offline
Zaczerpnięte z internetu.
Silnik 2.0 Duratec to prosta konstrukcja, niezła trwałość – jeśli Ford z benzyniakiem, to właśnie z tym
Jeśli silnik jest produkowany przez niemal 15 lat bez większych zmian, to z pewnością zasługuje na uwagę, prawda? Nikt przy zdrowych zmysłach nie trzymałby przecież awaryjnej konstrukcji tak długo w ofercie...
Złośliwi mogliby co prawda powiedzieć, że wynika to z tego, że Ford musiał ciąć koszty i nie chciał inwestować pieniędzy bez potrzeby, ale prawda jest inna. Słabe punkty silnika 2.0 Duratec można wyliczyć na palcach jednej ręki, poza tym na bazie tej jednostki powstał motor Mazdy 2.0 (rodzina L), stosowany z powodzeniem m.in. w modelach 6 i MX-5.
2.0 Duratec jest długowieczny, bo... mało skomplikowany. Nie mamy też do czynienia ze specjalnie wysiloną konstrukcją, ponieważ 150 KM w topowej odmianie (Fiesta ST) przekłada się na zaledwie 75 KM z litra.
Rozrząd jest napędzany bezobsługowym łańcuchem (rzadko sprawia problemy), a pośredni układ wtryskowy okazuje się wystarczająco trwały. Właściciele narzekają w zasadzie jedynie na wysokie spalanie. Przykładowo w sumie dość lekki (jak na dzisiejsze standardy) Ford Mondeo Mk III bez problemu pochłania w mieście 12-13 l/100 km (średnio ok. 9 l/100 km).
Mondeo MK4 ma ten sam silnik i takie same spalanie, mniej więcej bo jest różnica wagi. Tak jak pisałem wcześniej, sąsiad miał taki silnik i miałem brać jego auto ale zrezygnowałem ze względu na spalanie i nie żałuję tego.
Silnik 2.0 Duratec - uwaga na LPG
Zawiedzeni będą jednak ci, którzy sądzą, że problem rozwiąże montaż instalacji LPG. Jak się bowiem okazuje, jednostki Duratec mają wyjątkowo wrażliwe gniazda zaworowe – jedyne wyjście to montaż wtrysku gazu w fazie ciekłej, a to już wysokie koszty. Na plus – tanie części zamienne.
www.auto-swiat.pl/eksploatacja/silnik-2-...osty-i-trwaly/kfc7sr

Co do Diesla to ja mam starą sprawdzoną jednostkę Forda 1.8 TDCI bez DPF-a, kolega w warsztacie mówił mi że te jednostki robią po 600-700 tyś bez żadnych problemów. Dwumasa pada mniej więcej co 150-250 tyś zależy jak kto jeździ i jakie ma szczęście. Wtryski po lifcie w 2007 roku zostały zastąpione nowymi i nie słyszałem żeby padały więc się nie wypowiem ile to pojeździ. Spalanie średnie mam na poziomie ~7 litrów (tyle pokazuje komputer po paru latach), w trasie jak chcesz to zejdziesz do 5-5.5 litra jadąc ok 130-145km/h. Na autostradzie kiedyś dałem w palnik i jadąc 200km/h miałem spalanie na poziomie 9.5l-10l.
Co do ceny paliwa to nie licz że ON drożeje bo benzyna też drożeje, ja tankuję obecnie na BP diesla w okolicach 5 zł (4.95 ostatnio) a benzyna była po chyba 5,25 albo i więcej. Dodając gaz też wpadasz w dodatkowe koszta bo instalacja też swoje kosztuje, zabiera miejsce w bagażniku albo zabiera koło zapasowe.
Co do kosztów napraw to nigdy nie licz że auto będzie bezawaryjne na kolejne 10 lat :) tak się nie da, może coś wyskoczyć po miesiącu jak i po 5 latach. Mi tak wyskoczył przewód do wspomagania i rurka gumowa od turbo ... koszta to 200-300 zł i to były moje najpoważniejsze wymiany w ciągu 4 lat, reszta to filtry, płyny, klocki i opony :).
Z dodatków dołożyłem sobie tempomat który kupiłem chyba za 120 zł plus 100 za wymianę (przy okazji podłączenie do kompa, diagnostyka, małe korekty w ustawieniach) ale jak ktoś chce to mając możliwość podpięcia komputera można to samemu doinstalować ale ja wolałem to zlecić komuś. Dołożyłem sobie też roletę boczną z titanium (jedną tylko) dla młodego z tyłu żeby mu słońce nie świeciło, koszt to ok 150 zł bo zawiasy kupiłem w ASO (nie chciało mi się szukać).
Ostatnio zmieniany: 2018/09/13 08:54 przez Krzysztof.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport