Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
{getmodule 161}

TEMAT: Ford Fiesta mk7 VIN: WF0RXXGAKRFT41601 Prośba o weryfkację historii

Ford Fiesta mk7 VIN: WF0RXXGAKRFT41601 Prośba o weryfkację historii 2019/11/25 01:05 #88642

  • DarekM
  • DarekM Avatar
Kolejna Fiesta i kolejna prośba
www.otomoto.pl/oferta/ford-fiesta-van-95...ps-452-ID6CxJ7x.html

Samochód ewidentnie odpicowany na sprzedaż, ale gdyby tylko to było co w poniższym raporcie na zdjęciach to biorę pod uwagę to autko bo wg mnie wygląda on tylko na zaniedbany samochód chyba że czegoś nie widzę bo nie znam się na co patrzeć, ale w raporcie mam niejasności, a mianowice auto miało incydent w Belgii wg autobazy i opis jest tylko uszkodzony. Czy ktoś mógłby mi udzielić więcej informacji niż w autobazie o przeszłości tego auta? I zastanawia mnie czy na ten deklarowany przebieg 137k nie ma on za dużo tych obcierek i podłoga u kerowcy też jakoś powycierana. Mam Corse D z przebiegiem 480k :) i podłoga wygląda niewiele gorzej.

www.autobaza.pl/historia-pojazdu-autobaz...6e-81cb-7cb9ac1e1e2a

Dziękuję
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Fiesta mk7 VIN: WF0RXXGAKRFT41601 Prośba o weryfkację historii 2019/11/25 11:33 #88644

  • Wojtek69
  • Wojtek69 Avatar
My bez logowania nie widzimy zdjęć w raportach autobazy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ford Fiesta mk7 VIN: WF0RXXGAKRFT41601 Prośba o weryfkację historii 2019/11/25 16:54 #88645

  • DarekM
  • DarekM Avatar
Przepraszam nie wiedziałem, prawdopodobnie o tym nie doczytałem. Widzę zabezpieczone te zdjęcia też przed ściągnięciem na dysk, trzeba by było bawić się chyba print screenem (chyba że znacie inne sposoby), jeśli ktoś się interesuje tym autem i zależy mu obejrzeć stan autka przed przygotowaniem do sprzedaży to mogę porobić zrzuty.

A jakieś sugestie dlaczego w autobazie widnieje:
Incydent