Czesc,
Bardzo bym prosil o sprawdzenie Hondy Civic Si Coupe 2006 rok 2HGFG215X6H703882. Nr rej: WX 024YJ.
Pojazd byl sprawdzany bezposrednio z miernikiem i zarowno prawa jak i lewa cwiartka wykazuja grubosc lakieru 400-800um.
Z posiadanego wydruku Carfax wynika ze byl walony w drzwi kierowcy - sa wymienione na takie same w kolorze.
Pytanie co z reszta karoserii sie dzialo? W google po wpisaniu VIN wyskakuje 1 zdjecie auta z aukcji USA. Ogloszenia juz niestety nie ma (zapewne chwilowo).
Skopiowany opis:
Witam serdecznie,
Przedmiotem sprzedaży jest samochód Honda Civic SI Coupe 2006 rok produkcji.
Auto posiada silnik benzynowy K20Z3 o pojemności 1998 cm i moc 200km.
Przebieg 116 800 km.
Poszukiwania Hondy trwały prawie 3 miesiące.
Oglądałem europejskie TYPE- Ry w wersji EP3, nowsze FN2 ( UFO ) i każdy niestety był po jakiejś przygodzie lub wymagał bardzo dużego wkładu finansowego w naprawy mechaniczne, był pordzewiały , czy też wnętrze wskazywało na przebieg odbiegający od wskazanego na liczniku.
Posiadany przeze mnie egzemplarz był u poprzedniego właściciela od 2009 roku.
Mierzyłem powłokę lakierniczą przed kupnem, sprawdzałem samochód w warsztacie i naprawdę jest to egzemplarz bezwypadkowy.
Auto posiada WSZYSTKIE ORYGINALNE SZYBY.
Wnętrze auta jest jak nowe: kierownica, gałka zmiany biegów i fotele nie poprzecierane. Brak jakichkolwiek śladów na desce rozdzielczej, przełącznikach.
Auto w świetnym stanie mechanicznym.
Brak jakichkolwiek luzów, stuków w zawieszeniu.
Brak nawet grama rdzy na elementach blacharskich.
Samochód nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
Ubezpieczenie OC w PZU ważne do lipca 2017
Przegląd ważny do sierpnia 2017.
Licznik można przełączyć na KM/H i MILE.
Samochód zalewany tylko olejem Millers CFS 5w40 NANO DRIVE, który kosztuje 310 zł
Przy przebiegu 100 000 km wymienione świece na NGK Laser Iridium.
Olej w skrzyni wymieniony też na Millers
Płyn chłodniczy wymieniony na Motul.
Płyn hamulcowy wymieniony na Motul RBF660.
Sportowa wkładka filtra powietrza K&N
Podkładka pod przepustnicę P2R Throttle Body Spacer zwiększająca moc silnika.
Hamulce przód: tarcze EBC turbo groove, klocki FERODO DS2500
Hamulce tył: tarcze K-SPORT o zwiększonej średnicy do 300 mm ( zamontowany adapter do zacisku ) i klocki HAWK HPS
Wymienione gumy w zawieszeniu.
Założone mocniejsze poduszki pod silnikiem z wkładką z poliuretanu.
Założony SHORT SHIFTER
Dołożone KSENONY oraz spryskiwacze lamp
Zmienione znaczki na czerwone
Pomalowane zaciski na czerwono
Halogeny JDM z żółtymi kloszami.
Oryginalne Felgi 18 calowe z europejskiego TYPE-Ra z oponami YOKOHAMA ADVAN SPORT o wartości 3000 zł
Civic posiada seryjny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu LSD tzw. SZPERA
Wielowahaczowe zawieszenie na tylnej osi, a nie jak w UFO belka
Wyposażenie podstawowe:
Kubełkowe fotele z alcantary
Klimatyzacja manualna
8 poduszek powietrznych
Regulowana kierownica wielofunkcyjna w 2 płaszczyznach
Wspomaganie kierownicy
6 biegowa skrzynia manualna - długi szósty bieg
Autoalarm oryginalny
Monochromatyczne samo ściemniające lusterka
Immobiliser
Centralny zamek
Bagażnik otwierany z pilota
Elektryczne szyby przód
Dwa gniazdka zapalniczki
Audio fabryczne + CD/MP3/AUX wraz z zestawem 6 głośników + subwoofer HONDA PREMIUM
Tempomat w kierownicy
Szyberdach elektryczny
Szpera - LSD
Dwa zestawy kluczyków z pilotem
Koło zapasowe
Podłokietnik regulowany ze schowkiem
Samochód przyspiesza w 6,5 sek do 100km/h
Jest bardzo ekonomiczny pod względem eksploatacji oraz spalania.
Daje ogromną frajdę z jazdy i przede wszystkim świetnie się prowadzi.
Honda naprawdę nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
Wszystko jest co jest możliwe z rzeczy eksploatacyjnych jest wymienione.
Ubezpieczenie wykupione na rok z góry.
Naprawdę przedstawiany egzemplarz jest okazją.
Powodem sprzedaży jest tylko i wyłącznie zmiana samochodu na CHEVROLETA CAMARO 2010R.