Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
Chcesz zapytać o auto z ogłoszenia? Pisz tutaj.
{getmodule 151}
{getmodule 161}

TEMAT: Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2013/05/28 18:59 #44283

  • whiliec
  • whiliec Avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2013/05/28 19:50 #44285

  • Suzuki GSX-R
  • Suzuki GSX-R Avatar
:) proszę

Przebieg taki raczej mało realny :P no chyba że podali w milach trzeba by to sprawdzić ;)


1J8GW68J93C619608


Przybliżone dane z dekodera
Numer VIN:
1J8GW68J93C619608
Region:
United states
Fabryka/Producent:
Detroit (Jefferson North)
Marka:
JEEP
Model:
Grand Cherokee
Rok modelowy:
2003
Nadwozie:
wagon
Silnik:
4700
Napęd:
4WD
Numer seryjny:
619608
H6B4:
Heated 10-way pwr front seats
6170:
60/40 split folding rear seat
F73D:
Full-length floor console
F350:
Full floor carpeting-inc: cargo compartment
FA3E:
Front/rear floor mats
LAC0:
Leather & wood trim tilt steering
IA9D:
Instrument cluster, electroluminescent
V252:
Vehicle information center
T8A0:
Traveler/mini trip computer
M2D5:
Memory feature-inc: radio, driver seat, outside mirrors
PD2A:
Pwr windows w/driver 1-touch feature
PB6B:
Pwr door locks
AF4D:
Auxilary pwr delay
S50A:
Speed control
R33D:
Remote keyless entry
S2F0:
Sentry Key theft deterrent system
S517:
Security alarm
A1EA:
Automatic temp control w/dual zones
R867:
Rear window defroster
E058:
Electronic AM/FM stereo radio w/cassette, compact disc-inc: 10-disc changer
I5EE:
Infinity premium 6-speaker system
SAD4:
Steering wheel mounted audio controls
C11C:
Cigar lighter
REFD:
Rear auxilary 12-volt pwr outlet
D0C8:
Driver footrest
ADD5:
Automatic dimming rearview mirror
M989:
Mini overhead console
I249:
Illuminated visor vanity mirrors
U012:
Universal garage door opener
PE30:
Passenger assist handles
LA32:
Lamps-inc: ash tray, cargo compartment, glove box, front/rear courtesy/reading
DA64:
Door courtesy lamps
IDE5:
Illuminated entry
C86F:
Cargo area w/storage net, tie down loops
C01F:
Cargo compartment cover
P7A6:
Pwr anti-lock 4-wheel disc brakes
D6D4:
Driver & front passenger next generation multi-stage airbags
SF08:
Side curtain air bags
C9D0:
Child seat anchors
REA4:
Roof side rails
P506:
Pwr sunroof
C9E2:
Chrome grille w/body color accent
TAA9:
Tow hooks
FBE4:
Front license plate bracket
AF77:
Automatic halogen headlamps
F988:
Fog lamps
F20A:
Fold away auto-dimming pwr mirrors w/driver-side heated
R1F5:
Rear deep tinted sunscreen glass
FD93:
Flip-up liftgate glass
RB17:
Rain sensing intermittent windshield wipers
H39B:
Hood Insulation
C2CE:
City 14/hwy 19 (4.7L engine/5-speed auto trans)
2C03:
20.5 gallon fuel tank
4D73:
4.7L (287) SMFI HO V8 "Power Tech" engine w/hydraulic cooling
5B6B:
5-speed automatic transmission w/OD
L4D8:
Lock up torque converter
Q0F6:
Quadra Drive 4WD
Q5BB:
Quadra-Trac II on-demand 4WD system
DEA3:
Dana 30/186MM front Vari-Lok progressive axle
D646:
Dana 44/226MM rear Vari-Lok progressive axle
30C5:
3.73 axle ratio
45C7:
4-wheel drive
6E54:
625-CCA maintenance-free battery
17CC:
136-amp alternator
S87A:
Skid plates-inc: fuel tank, transfer case, front suspension
QE6E:
Quadra-Coil suspension
5521:
5400# GVWR
P4A1:
P235/65R17 all-terrain SBR OWL tires
1885:
17" x 7.5" chrome aluminum
F540:
Full size spare tire w/matching chrome aluminum wheel
Bazy danych Policji w KanadziePojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych w HolandiiPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych w SzwecjiPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych EuropejskiePojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji RumuńskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji SłowackiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji WłoskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji SłoweńskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony
Bazy danych Policji CzeskiejPojazd nie figuruje w bazie jako kradziony



Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć.

Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2013/05/28 19:54 #44286

  • Suzuki GSX-R
  • Suzuki GSX-R Avatar
A jednak nie w milach :) bo widzę że na liczniku jest w milach i przeliczyli już na km :P

No to trochę blado to wygląda hehe ;)


Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2013/05/28 20:18 #44288

  • whiliec
  • whiliec Avatar
:S THX czy w tym pięknym kraju nie ma juz porządnych aut, ach :(
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2013/05/28 20:54 #44291

  • NoozyMan
  • NoozyMan Avatar
tak się dopatruję i nie widzę w czym problem z tym przebiegiem ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2013/05/29 11:52 #44307

  • Suzuki GSX-R
  • Suzuki GSX-R Avatar
Może nie problem ale myślisz że to realne żeby przez 5 lat zrobił coś koło 26tyś km ?? :)

Nie wiem jak było tutaj ale tak trochę kiepsko to wygląda ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2013/05/29 13:53 #44321

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
ale raczej mocnych uszkodzen nie mial . JAkies kolizje. Trzeba by go zbadac
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2013/05/31 22:11 #44445

  • Kris75
  • Kris75 Avatar
Byłem oglądałem :)
Wnioski przekazane zainteresowanemu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2013/06/03 18:14 #44556

  • toddy
  • toddy Avatar
Witam! A czy ja też mógłbym otrzymać informacje na temat tego auta?

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2013/06/03 20:27 #44564

  • Kris75
  • Kris75 Avatar
Powitać - o info to pisz do założyciela tematu - było to na zlecenie :)
Jak się zgodzi to wkleję wnioski :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2013/06/03 21:20 #44566

  • whiliec
  • whiliec Avatar
Jutro rano jadę zobaczyć-zbadać organoleptycznie, napiszę po powrocie co i jak. Przekażę również opis Krisa75. W każdym razie nie wygląda to dobrze. :(
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2013/06/05 13:19 #44643

  • toddy
  • toddy Avatar
Witam, udało się sprawdzić auto?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2013/06/05 13:25 #44644

  • whiliec
  • whiliec Avatar
Niestety nie pojechałem, wyskoczyla mi inna sprawa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2013/06/06 17:14 #44756

  • toddy
  • toddy Avatar
Ok, a czy mógłbyś napisać co jest nie halo z tym autem?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2014/01/23 17:52 #55810

  • ttomczyk82
  • ttomczyk82 Avatar
Witam! Auto, o którym mowa w tym poście pojawiło się na sprzedaż:

otomoto.pl/jeep-grand-cherokee-4-7-benzy...h-o-i-C31950024.html

Czy ktoś z Was mógłby przesłać mi info lub napisać tu na forum jakie były wnioski z poprzednich oględzin? Ewentualnie może ktoś z Was zna ten samochód lub jest z Nowego Sącza i mógłby podjechac je obejrzeć?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2014/01/23 19:49 #55815

  • Kris75
  • Kris75 Avatar
Cóż - auto oglądałem i na dzień oględzin wymagało jednak dość znacznych nakładów finansowych.
Jeśli handlarz pisze w ten sposób to pewnie tylko dlatego - że auto o własnych siłach z komisu wyjedzie.
A potem?
Potem się już martw człowieku :)

O bezwypadkowości również nie ma mowy.
Niestety - kolejne ogłoszenie zrobione na sztukę.

Ok, zamieszczę mój raport w takim razie - auto stało wtedy w Katowicach.
LISTA KONTROLNA Nr rejestracyjny SK 5700R VIN: 1J8GW68J93C619608 31 MAJA 2013
JEEP GRAND CHEROKEE 4.7i V8 LPG Kolor: Wiśniowy METALIK

. Lp Grupa Kontrola Wynik Uwagi
. 1 Dokumenty Stan dokumentów Bez uwag
. 2 Ogólne Wpisy o wykluczeniu z ruchu
. 3 Kluczyki oryginalne 2 szt (+ stan zużycia kluczyków)
. 4 Faktury za naprawy, serwis itp.
. 5 Książka serwisowa - wpisy itp.; data druku
. 6 Potwierdzenie własności - uprawnienie do dysponowania samochodem
. 7 Zastawy rejestrowe - bankowe - inne dziwne wpisy
. 8 Numer silnika (zgodność z dokumentami)
. 9 Numer VIN (zgodność z dokumentami)
. 10 Ogumienie Stan zużycia (równomierność/geometria, różnice między kołami) Opony przednie – 50 %, tylnie 50 % bieżnika, Rok produkcji - przednie i tylne 2009.
. 11 Zgodność bieżnika na osiach - rok produkcji (zgodność z wiekiem samochodu i przebiegiem)
. 12 Stan felg (ew. zdjąć kołpaki)
. 13 Podwozie Stan ogólny podwozia i progów - ślady rdzy, napraw, pokrycie "barankiem" lub innym materiałem konserwującym Wszystkie podłużnice bez śladów napraw, progi, nadproża, podłoga bez śladów napraw, auto posiada wszystkie osłony, plastiki pod silnikiem, skrzynią niepołamane. Osłony termiczne ok.
Na całym podwoziu widoczne liczne ślady rdzawego nalotu – do interwencji.
. 14 Stan układu wydechowego - opaski, dziury itp.
. 15 Stan amortyzatorów - wycieki, zapocenie
. 16 Stan tarcz hamulcowych i klocków (jeśli widać)
. 17 Karoseria Stan lakieru (odcienie, zmatowienia, rysy, gładkość, wgniecenia) Auto czyste, lakier na całym aucie w granicach 170 – 200 um oprócz przedniego lewego błotnika i prawych przednich drzwi - wartość lakieru – ok. 400-4500 um, jedynie na dachu grubość lakieru nie przekracza 100 um.
. 18 Grubość lakieru - testerem (zwłaszcza naroża, brzegi elementów)
. 19 Przedni pas - Symetria, oryginalność reflektorów, migaczy, szczeliny, spasowanie)


. 20 Bok 1 - szczeliny, pasowanie elementów Szczeliny wszędzie równe, spasowanie elementów karoserii poprawne
. 21 Tył - Symetria, oryginalność lamp, szczeliny, spasowanie)
. 22 Bok 2 - szczeliny, pasowanie elementów
. 23 Dach
. 24 Szyby Kontrola oryginalności Szyby wszystkie są oryginalne
. 25 Kontrola stanu sz. przedniej - rysy, mikroodpryski (pod światło) - zużycie do kilometrów
. 26 Drzwi Łatwość zamykania, stopień opuszczenia się na zawiasach - luzy Bez uwag, brak widocznych śladów zużycia
. 27 Powierzchnie poszycia dolnego (dół drzwi)
. 28 Zużycie mechanizmu klamek - luzy
. 29 Progi karoserii, słupki drzwiowe, uszczelki
. 30 Bagażnik Wewnętrzna powierzchnia klapy bagażnika - ślady napraw W stanie dobrym, czyste. Podłoga bez jakichkolwiek śladów uszkodzeń
. 31 Stan ogólny bagażnika - ślady wilgoci, zapylenia (szczelność)
. 32 Stan uszczelek
. 33 Podłoga bagażnika i nadkola (pod wykładziną) - ślady napraw, kolor
. 34 Stan burty tylnej (jeśli jest)
. 35 Komora silnika Wewnętrzna powierzchnia klapy - ślady napraw Silnik czysty, nie myty.
Ślady odkręcania błotników, maska odkręcana.
Brak widocznych śladów ingerencji w komorę silnikową.
. 36 Stan silnika - myty/nie myty, sztucznie ubrudzony - wycieki
. 37 Stan osprzętu - ślady napraw, przeróbki, kable, taśmy izolacyjne itp.
. 38 Stan przekładni kierowniczej
. 39 Kompletność śrub, oryginalność użytych elementów


. 40 Stan podłużnic Podłużnice, wzmocnienia górne, dolne bez śladów napraw. Płyny: hamulcowy w porządku, chłodniczy również – kolor i struktura nie budzą obaw.
. 41 Stan nadkoli
. 42 Stan przedniego wzmocnienia górnego
. 43 Stan innych widocznych elementów
. 44 Kontrola numerów VIN i silnika
. 45 Ocena poziomu płynów i oleju (hamulcowy, hydrauliczny itp.)
. 46 Ocena oleju na korku wlewu oleju
. 47 Praca silnika Łatwość uruchomienia Silnik uruchamia się łatwo, bez większych problemów. Po uruchomieniu podczas jazdy silnik nie szarpie, na ciepłym motorze obroty stabilne, łatwo wchodzi na wyższe obroty, w zasadzie brak niepokojących dźwięków.

. 48 Utrzymywanie wyższych obrotów (na zimnym)
. 49 Równomierność obrótów (brak falowania) na ciepłym (po ok. 4-5 min)
. 50 Łatwość wchodzenia na obroty
. 51 Kopcenie
. 52 Głośność pracy silnika, podejrzane dźwięki
. 53 Równomierne zasilanie elektryczne (brak mrugania świateł w zależności od obrotów)
. 54 Układ wspomagania Płynność pracy kierownicy Skrzynia automatyczna chodzi płynnie, bez szarpania.
Ruszanie jest bardzo płynne, zmiana biegów przebiega bez zgrzytów.
. 55 Brak hałasu wspomagania na maksymalnych skręceniach kół
. 56 Luz kierownicy
. 57 Sprzęgło Łatwość wchodzenia biegów, brak zgrzytów
. 58 Ruszanie z miejsca na 1 biegu i ręcznym (kontrola sprzęgła)
. 59 Ruszanie z miejsca na 2 biegu i ręcznym (silnik musi zgasnąć lub uszkodzony ręczny/poślizg sprzęgła)


. 60 Płynność przy ruszaniu normalnym
. 61 Tapicerka Fotel kierowcy - przetarcia, zarwanie, czystość, skrzypienie, luz w szynach Wnętrze auta w stanie przeciętnym, odpowiada w zasadzie przebiegowi,
Koło kierownicy w stanie bardzo dobrym, gałka skrzyni biegów, dźwignia hamulca ręcznego w stanie bardzo dobrym. Mieszek skrzyni biegów i hamulca ręcznego bez oznak wytarcia.
Podsufitówka, boczki, deska rozdzielcza w stanie dobrym, widoczne pęknięcia okładzin drewnianych, bez śladów demontażu.
Brak śladów wilgoci, pasy bezpieczeństwa i napinacze w dobrym stanie, Brak śladów ingerencji w ok. airbagów czy w ok. liczników.
Fotel kierowcy mocno wyeksploatowany, skóra popękana, pozostałe fotele w stanie bardzo dobrym.
Wnętrze auta może odpowiadać przebiegowi 150 tys km (91 tys mil)
. 62 wnętrza Fotel pasażera + kanapa tylna
. 63 Regulacje fotela
. 64 Stan pasów bezpieczeństwa, stopień zużycia mechanizmu zwijania
. 65 Stan zatrzasków - ślady użycia napinaczy pasów
. 66 Tapicerka drzwi kierowcy - zużycie, uszkodzenia
. 67 Tapicerka pozostała
. 68 Stan wykładziny podłogowej w okolicach pedału sprzęgła i gazu - dziury, stopień wytarcia
. 69 Stan wykładziny pod dywanikiem gumowym - suchość, ślady wilgoci
. 70 Stan wykładziny na pozostałych powierzchniach
. 71 Równość podłogi w kabinie
. 72 Stopień zużycia koła kierownicy, okładzin pedałów, lewarka biegów
. 73 Stan podsufitki - zwłaszcza nad kierowcą
. 74 Stan deski rozdzielczej - w okolicach Air Bagów + ślady demontaży
. 75 Stan liczników - ślady ingerencji, spasowanie elementów wokół
. 76 Numery nadwozia
. 77 Osprzęt Kompletność przełączników, przycisków, zaślepek Cały osprzęt działa, klimatyzacja, elektryczne szyby, lusterka, radio.
. 78 Działanie szyb elektrycznych
. 79 Działanie lusterek elektrycznych


. 80 Kontrolki zegarów (sprawdzenie czy nie są mostkowane - np. ciśnienie oleju z ładowaniem akumulatora, ABS, engine check itp.) - czy gasną w odpowiednich momentach po uruchomieniu silnika Kontrolki gasną odpowiednio, lampka prawa z wyświetlacza radiowego jest spalona, klimatyzacja chłodzi, nawiew pracuje na wszystkich biegach, wszystko działa jak należy
. 81 Podświetlanie zegarów i osprzętu
. 82 Działanie klimatyzacji - zapach
. 83 Działanie nadmuchów
. 84 Ogrzewanie
. 85 światła mijania, długie, pozycyjne, stopu, przeciwmgielne, światła awaryjne
. 86 Odbijanie migaczy z ruchem kierownicy - prawidłowe
. 87 Spryskiwacz i wycieraczki, klakson, inne
. 88 Sprawdzenie (w miarę możliwości) czy AirBagi nie są atrapami
. 89 Jazda próbna Najlepiej do serwisu mechanicznego na kontrolę
.
Podsumowanie

Blacharsko:
Po pomiarze lakieru stwierdzono, że:
Auto z nieoryginalną powłoką lakierniczą, grubość lakieru na większości elementów przekracza 170 mikrometrów. Drzwi przednie lewe, tylnie, maska, tylna klapa mają lakier w gr. 190-220 um, dach ma grubość lakieru w granicach 90-110 mikrometrów.
Lewy przedni błotnik ma wartość lakieru w ok. 400-450 um, prawe przednie drzwi ok. 430-450 um, maska była ściągana.
Słupki wewnętrzne, progi mają wartości lakieru ok. 60 um (czyli w normie), dodatkowo oprócz maski i błotników żaden element wg mojej oceny nie był odkręcany – z uwagi na lakierowane błotniki auto wg mnie jest po naprawie blacharsko lakierniczej.

Technicznie:
Podczas oględzin stwierdzono:
Silnik uruchamia się łatwo, bez większych problemów wchodzi na obroty, skrzynia automatyczna chodzi płynnie, hamulce w stanie przeciętnym, tarcze biją.
Silnik chodzi normalnie, nie słychać niepokojących dźwięków, osprzęt elektryczny cały działa, klimatyzacja działa, wspomaganie sprawne ale pompa głośno pracuje.
Wnętrze auta - kierownica nosi ślady zużycia, podobnie pedały czy okładziny drewniane, fotel kierowcy zużyty mocno, skóra popękana. Pozostałe fotele bez większych otarć.
Podwozie nosi liczne ślady korozji powierzchownej – do szybkiej interwencji!
Widać mocne zaolejenie tylnego i przedniego mostu, jak również nieszczelność w ok. przodu silnika – simmering pod wałkiem rozrządu? Pod wałem? Widoczny również wyciek spod alternatora – trudność zdiagnozowania ze względu na mocne zabudowanie komory silnika.
Olej obecny na paskach klinowych.
Na panelu kontrolnym wyświetla błąd niskiego ciśnienia we wszystkich kołach i w kole zapasowym – właściciel przyznał, ze podczas zmiany opon zostały wyrwane dwa czujniki.
Kontrolki zapalają się normalnie, gasną prawidłowo.

Podczas jazdy auto prowadzi się niestety niestabilnie, czuć łomotanie osi przedniej (zużyte amortyzatory przednie) jak również czuć niestabilność tylnej osi – prawdopodobnie uszkodzone tuleje tylnej osi.

Hamulce mają niezadowalającą skuteczność, pedał mocno wpada w podłogę. Czuć również bicie podczas hamowania. Podczas hamowania nie ściąga, hamuje stabilnie, dość równo.
Skrzynia wybiera biegi płynnie, auto przyspiesza sprawnie w całym zakresie obrotów, nie szarpie. Nagrzewa się szybko.
Oba napędy w miarę ciche, wydają się być jeszcze sprawne.
Widoczne LICZNE wycieki spod obu napędów – wobec sprawności napędów wymagana natychmiastowa ingerencja w uszczelnienie.
Podczas pracy silnika mocno słychać pompę wspomagania – być może niski poziom płynu bądź uszkodzenie.

Ogólnie:

Stan auta określam na przeciętny, w najbliższym czasie będą konieczne natychmiastowe naprawy eksploatacyjne. Trudno oszacować koszty tych napraw.
Wstępny kosztorys:
Komplet tarcz i klocków – ok. 750 zł + robocizna.
Uszczelnienie obu mostów i silnika – ok. 1300 zł (same uszczelki i simmeringi) + robocizna.
Wymiana amortyzatorów przednich – ok. 1000 zł + robocizna.
Do zdiagnozowania amortyzatory tylnej osi.
Wymiana tulei tylnej osi i mosty – ok. 600 zł + robocizna.
Uszkodzona pompa wspomagania kierownicy – 1350 + robocizna (pompa nowa).

Sprzedaje właściciel prywatny, dość uczciwie opisywał przez telefon auto, podobnie było na miejscu.
Nie ma problemu, aby podjechać z autem na diagnostykę czy na stację kontroli pojazdów – ale trzeba się wcześniej umówić.






































Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2014/01/23 19:51 #55817

  • Kris75
  • Kris75 Avatar
Aa - zapomniałbym :)
Karta pomiaru lakieru:

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o sprawdzenie jeep grand cherokee VIN 1J8GW68J93C619608 2014/01/23 19:53 #55818

  • Kris75
  • Kris75 Avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport