Byłem,widziałem i zrezygnowałem.
Po wizycie na stacji diagnostycznej (serwis Fiat ul. Zwycięstwa 2,Nysa) owszem okazało się że nie była bita (sprawdzali miernikiem),ale wyszło że całe zawieszenie przód i tył (oprócz amortyzatorów) do wymiany tj. wahacze,końcówki drążków kierowniczych, lewy drążek kierowniczy, gumy na stabilizatorach,poduszki amortyzatorów przód powoli się kończą,zapieczony hamulec lewego tylnego koła,brak zbieżności przód.
Mimo prośby i początkowej zgodzie właściciela żeby auto było "zimne" jak będę oglądał, auto było palone przed przyjazdem i ślinik już miał dość wysoką temperaturę. Silnik był rozbierany od góry, w jakim celu i jak "głęboko" nie wiadomo, troszkę zamulony porównując do innych z tym motorem,książka serwisowa niby jest prowadzona do 2008r z przebiegiem ok 140 tyś ale widnieją w niej tylko przebiegi bez jakichkolwiek innych zapisów o wymianach i naprawach,co moim zdaniem dziwne jest choćby ze względu na to ze przy 90tyś powinien być zmieniany rozrząd,pomijam już inne części eksploatacyjne.
Reperaturki błotników zrobione niestarannie,lakier bez większych rys i wgnieceń,środek zadbany.
Temu egzemplarzowi do stanu idealnego niestety sporo brakuje.
Link :
otomoto.pl/mazda-626-2-0-ditd-C18824836.html