Patrzysz na błotnik, drzwi, zawiasy maski - jak nic nie jest ruszane to po prostu albo zderzak był lakierowany, albo taka jego uroda.
Po prostu trzeba realnie podchodzić do kilku rzeczy:
1. spasowanie zderzaka o niczym nie świadczy, ponieważ aktualnie w nowoczesnych autach podczas np. wymiany ŻARÓWKI czy rozrządu trzeba zderzak co najmniej rozkręcić i zdemontować. Kilkukrotne rozkręcanie i pasowanie na nowo może powodować po prostu drobne niespasowania.
2. lakierowane zderzaki spotyka się nader często. O czym to świadczy? O... niczym
Po prostu zderzak został polakierowany. Tyle. Jest częścią auta zdecydowanie najbardziej narażoną na porysowanie, obicia, uderzenia itd. Lakierowanie zderzaków jest popularne i absolutnie nieszkodliwe.
3. wymieniona szyba o czymś świadczy? Tak. O wymianie. A powód wymiany może być prozaiczny - najczęściej kamień. Może być też oczywiście inny powód - ale wtedy widać po aucie, że coś jest kombinowane. Jeśli przednie błotniki nie były odkręcane, maska nie była odkręcana, dach ma oryginalny lakier - to po prostu zmieniono szybę od kamienia. NIE MA INNEJ MOŻLIWOŚCI. Jeśli zmieniono boczną szybę, świadczy to o czym? Najczęściej o tym, że ktoś próbował się ... włamać do auta - nie o kolizji. Ale jeśli do tego były robione drzwi - wtedy powodem zmiany szyby MOGŁA być kolizja.
Do wszystkiego trzeba podchodzić po prostu LOGICZNIE.
I tego wszystkim nam życzę - logicznego podejścia do kupowania aut