akurat tu problem tkwi gdzie indziej. caly uklad dziala na podcisnieniach i jesli przy 3500 rpm wyskakuje p1105 to albo siedzi zawor turbiny albo przeplywka albo nieszczelnosc na podcisnieniach. przerabialem to setki razy ( mam warsztat specjalizujacy sie w oplach)
przebieg jest w miare realny - srodek nie jest zniszczony poza papudracka robota lakiernika i rdza na spawach na dachu slupkach od wewnatrz. silnik z deka zapluty olejem ale to akurat tez norma (uszczelka pod deklem) technicznie bym ja doprowadzil do idealu ale wstydzil bym sie ja sprzedać dalej po takim dzwonie.
po drodze ogladalem jeszcze ta
otomoto.pl/opel-zafira-2-2-dti-7-osob-wersja-opc-C19458929.html
VIN - W0L0TGF7542099278
produkcja 2003 a nie 2004 jak w ogloszeniu i tu na 100% jestem pewnien ze przebieg przynajmniej o polowe jest skrecony. auto strasznie zmeczone. tez odpuscilem temat. ogolnie 900 km po polsce na marne