Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×

TEMAT: Alfa 147 Zawiercie

Alfa 147 Zawiercie 2011/07/06 18:13 #14027

  • s_macia
  • s_macia Avatar
Link do ogłoszenia
otomoto.pl/alfa-romeo-147-full-opcja-sko...-stan-C19621647.html

Obejrzałem to autko skuszony piękną czerwoną skórą. Z odległości mniamuśny, ale z bliska czar prysnął. Autko malowane całe (o dziwo maska wygląda na jedyny element z oryginalnym lakierem, niestety jest bardzo krzywo spasowana, sporo poniżej błotnika od strony kierowcy). Na krawędziach błotników, tylnej klapie, przednich słupkach dokładnie widać granicę nowy lakier - stary lakier.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Alfa 147 Zawiercie 2011/07/06 18:25 #14028

  • merymak
  • merymak Avatar
a co rozumiesz przez granicę między starym a nowym lakierem ? widziałem już takie cuda będące wynikiem polerki ... wypolerowano jedynie to co widać, a to co kryje się we wnękach etc. już nie i efekt był taki, że wyglądało jakby było odcięcie ... jedna strona zmatowiona i porysowana, nieco odbarwiona, a druga strona z pięknym idealnym głębokim lakierem ...

sprawdzałeś z miernikiem ... ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Alfa 147 Zawiercie 2011/07/07 04:11 #14034

  • s_macia
  • s_macia Avatar
Nie sprawdziłem miernikiem. Granica stary nowy to nie źle spolerowany lakier, tylko miejsce w którym kończy się lakier nowy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Alfa 147 Zawiercie 2011/07/07 12:27 #14045

  • merymak
  • merymak Avatar
s_macia napisał:
Nie sprawdziłem miernikiem. Granica stary nowy to nie źle spolerowany lakier, tylko miejsce w którym kończy się lakier nowy.

ok, na marginesie - chodziło mi o granicę nie źle spolerowanego lakieru, lecz granicę spolerowany i nie spolerowany lakier ... ale mniejsza z tym :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Alfa 147 Zawiercie 2011/07/07 15:12 #14050

  • xsarabreak
  • xsarabreak Avatar
A ja dodam od siebie: blacha antypoślizgowa ryflowana założona na kolektor zamiast oryginału (dzieło mechanika pokroju p.Miecia) Następnie lampy różnią się kolorem lewa kremowa, prawa szara. To powoduje, że nawet nie wyruszyłbym aby obejrzeć to auto... Trzeba przeglądać zdjęcia szczegółowo, a nie napalać się na czerwoną skórę, ładną felgę z oponami itp.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: AutoRaport