Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×

TEMAT: e60 545 NL

e60 545 NL 2011/07/22 10:48 #14629

  • pavko
  • pavko Avatar
Witam. Chciałbym uzyskać odpowiedz na męczące mnie pytania w związku z niżej pokazanym autem:
www.schadeautos.nl/auto.php?id=507960&from=0
vindb.net/cacheImage.php?p=aHR0cDovL2F1d...emFHOTBMbXB3Wnc9PQ==
Wiem że takie wozy chodzą 2 razy drożej ale jestem laikiem w zakresie napraw i nie wiem czy takie uszkodzenia są drogie w naprawie. Ze zdjęć nie widać żeby to było poważne rozbicie i te kilka części blacharskich można kupić dość tanio. Z drugiej strony wiem że przód e60 jest z aluminium i puknięcie przodem może się zle skończyć dla np. podłużnic. Nie wiadomo też czy nie ucierpiał silnik.
Z dekodera nie mogę nic wyczytać bo mój komputer nie chce mi otwierać niektórych stron bo czegoś brakuje w oprogramowaniu. Nie wiem co tam jest napisane po holendersku, doczytałem się tylko że przebieg był ciut wyższy w dekoderze niż w ogłoszeniu.
Pytam znających się w naprawach czy warto sie kusić na taką okazję, bo ja jako laik liczę że auto wyszło by jakieś 40 tyś. na gotowo jesli nic poważnego nie ma oprócz tych uszkodzeń. Co sadzicie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: e60 545 NL 2011/07/22 12:07 #14642

  • xsarabreak
  • xsarabreak Avatar
Napisałem do kolegi holendra, pewnie pod wieczór kiedy się pojawi przetłumaczy wszystko. Ewentualnie zadzwoni i dopyta się o szczegóły. Wtedy wrzucę Ci na forum co się dowiedziałem.
A tak przy okazji za 2500E chcesz go sprowadzić, naprawić, opłacić, ubezpieczyć, zarejestrować?
Najpierw może napisz czy posiadasz jakieś zniżki w ubezpieczalni, bo jeżeli ich brak lub są znikome, to samo ubezpieczenie AC/OC/NNW będzie opiewało na kilka tysięcy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: e60 545 NL 2011/07/22 13:29 #14648

  • pavko
  • pavko Avatar