Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/08 20:28 #33374

  • Kris75
  • Kris75 Avatar
Powiem Ci tylko tyle, że musiał być zdrowo rozpieprzony.
Nie ma szansy by z takim przebiegiem dostać takie auto w DE kolego.
NIE MA TAKIEJ OPCJI stary.
Włącz myślenie - chyba, że chcesz jechać jak baran do BARANOWA - ale zaręczam Ci, nie będzie dobrze.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/08 20:38 #33375

  • bmw glogow
  • bmw glogow Avatar
A ja bym się zainetersował że był uszkodzony to pewnie racja ale może gość posiada zdjęcia jak było auto uszkodzone bo na bezwypadek w tych pieniądzach z tym przebiegiem nie ma szans no i w ogłoszeniu nie ma zaznaczone bezwypadkowy
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/08 21:37 #33379

  • Kris75
  • Kris75 Avatar
Kolego z Głogowa.
Pozwól, że napiszę Ci swoje 3 grosiki...

1. Auto sprzedaje handlarz. Cena jest z KOSMOSU wręcz. Za tą cenę to kupisz dwa lata starsze auta z przebiegiem pod 150-170 tys km.
A nie z przebiegiem rzędu 14 tys km.

2. Auto w takich pieniądzach jest zrobione PO TANIOŚCI, nie ma jakości...

3. Auto na zadupiu strasznym...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/08 21:46 #33380

  • bmw glogow
  • bmw glogow Avatar
Jak zwykle nie zgadzam się z Tobą B) ale to juz norma
po pierwsze 90 % aut na otomoto jest sprzedawane przez handlarzy
po drugie co z tego że sprzedawane na zadupiu dla mnie to żadna róznica jedzie się i sprawdza
po trzecie
masz tu link bezwypadkowego po lifcie z Niemiec suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-318i-l...categories=Limousine
ile kosztuje tak więc wcale nie musiał być jakiś wielki dzwon żeby była taka cena i do tego handlarz zarobił , nie twierdzę że nie masz racji może to jest składak a może było obrysowane z dwóch stron i gość ma zdjęcia pytanie kto co chce bo mnie osobiście takie rzeczy nie raża oczywiście jesli wiem co się z autem działo a skreślanie auta odrazu po ogłoszeniu jest dla mnie bez sensu , pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/08 21:53 #33381

  • kris1973
  • kris1973 Avatar
Zdaje sobie sprawę, ze jest powypadkowe jak 90% aut w Polsce. Pytanie jak mocno było rozbite...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/08 21:58 #33382

  • bmw glogow
  • bmw glogow Avatar
no właśnie jak mocno ale myślę że pierwsza rozmowa z handlarzem dużo wyjqsni B)
jak bedzie kręcił że nic nie wie bo takie przyprowadził to od razu sobie odpuść
jak nie było mocno trzaskane to może posiada zdjęcia wtedy jedziesz z czujnikiem i sprawdzasz czy ma to pokrycie do rzeczywiśtośći
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/08 22:06 #33383

  • Kris75
  • Kris75 Avatar
Wiesz co, masz pełne prawo się nie zgodzić - jest demokracja, każdy głos się liczy :)

Ok, no to policzmy :D
15.500 EUR x 4,25 PLN = 65.875 PLN
Do tego dolicz akcyzę, opłaty, koszty. Tu myśle, że mozna zaokrąglić do 70.000 PLN.
Teraz dolicz prowizję za sprowadzenie - zakładam na początek 5.000 PLN. Już daje nam to kwotę 75.000 PLN.

Ok.

Policzmy w drugą stronę.
Auto wystawione za 55.800 PLN.
Odlicz koszty sprawdzenia - laweta, koszt opłat - tu myślę, że mogło być też w ok. 5.000 PLN.
Odlicz zysk handlarza - tu zakładam jakieś 3.000-4.000 PLN.
Odlicz koszt części.
To jest młode auto, lampy po lifcie, zderzaki itd. Załóżmy ok. 10.000 PLN (razem z robotą, lakierowaniem itd). Nie wliczam nawet poduszek - bo naprawa musiała być po taniości - z poduchami to pewnie następne 10.000 PLN.
Wygląda na to, że za auto mógł zapłacić coś w ok. 30.000-35.000 PLN. Co nam daje jakieś 8.000-8.200 EUR.
Jakby naprawiał solidnie - to albo musiałoby być JESZCZE TAŃSZE - 6.000-7.000 EUR, albo musiałoby w Polsce kosztować pod 70.000 PLN - a to już nie ma wtedy sensu.

Założyłem takie, a nie inne prowizje za sprzedaż, ale wierz mi - potrafią być znacznie większe - na bitych zawsze jest sporo większy zarobek.

Uważam, że tu było na pewno grubo.
Zwłaszcza, że auto z Niemiec, nie z Francji czy Włoszech.

Wg mnie mogło mieć szkodę całkowitą i sprzedane zostało coś w ok. 6.000-7.000 EUR.
Ostatnio zmieniany: 2012/11/08 22:07 przez Kris75. Powód: literówki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/08 22:20 #33384

  • bmw glogow
  • bmw glogow Avatar
15500 to cena wyjściowa pewnie cos mozna zbic,a euro kosztowało jeszcze trzy dni temu 4,10
koszt sprowadzenia jak masz swoją lawete to 800 zł na ropę zalezy gdzie auto stoi
14500 x 4,1+ 800= 60250 plus zysk handlarz 4000 zł to mamy 64000 a nie 75000
a lampy zderzaki błtoniki to wcale nie jest wielki koszt wiem bo pomagałem taką robić znajomemu
za lampy zwykłem nie klejone valeo 500 zł sztuka maska igła w kolorze 800 i mógłbym tak dalej wymieniać
reasumując najprościej zadzwonić i się spytać a nie "uważam że " na pewno z trzech składane nie oglądając auta może jest warte swej ceny a może jest tak jak móisz
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/08 23:27 #33386

  • Kris75
  • Kris75 Avatar
Po pierwsze - jakbyś popatrzył, wcześniejsza cena to 17.000 EUR.
Nie sądzę by coś było dużo do zbicia. Może 200-300 EUR, na pewno nie 1.000 EUR.
Po drugie - 10 dni temu EUR kosztowało 4.30 PLN, a ze trzy miesiące wstecz kosztowało i 4.50 PLN. Więc cena mogła jeszcze przekroczyć nawet te 70.000 PLN bez marży.
Po trzecie - co do części - oczywiście, że można kupić i w kolor, jak najbardziej. Ale części blacharskie to nie wszystko kolego.

Przy tej jak dla mnie mocno podejrzany lewy przedni błotnik, drzwi kierowcy, oraz mocno podejrzany prawy bok cały.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/09 05:03 #33387

  • kris1973
  • kris1973 Avatar
Auto jest ok roku w Polsce. Było już kilka razy wystawiane z wyższa cena. Teraz cieżko sprzedać benzynę. Ja mam e90 320i z 2005 i na 10 dni aukcji 1 telefon .... jakaś masakra. Dziś będę dzwonił i pogadam z gościem konkretnie. Dam znać co i jak.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/09 06:27 #33392

  • bmw glogow
  • bmw glogow Avatar
Kris75 napisał:
Po pierwsze - jakbyś popatrzył, wcześniejsza cena to 17.000 EUR.
Nie sądzę by coś było dużo do zbicia. Może 200-300 EUR, na pewno nie 1.000 EUR.
Po drugie - 10 dni temu EUR kosztowało 4.30 PLN, a ze trzy miesiące wstecz kosztowało i 4.50 PLN. Więc cena mogła jeszcze przekroczyć nawet te 70.000 PLN bez marży.
Po trzecie - co do części - oczywiście, że można kupić i w kolor, jak najbardziej. Ale części blacharskie to nie wszystko kolego.

Przy tej jak dla mnie mocno podejrzany lewy przedni błotnik, drzwi kierowcy, oraz mocno podejrzany prawy bok cały.

Co do kursu oczywiście nie masz racji euro od dobrych trzech miesięcy chodzi w przedziale 4,06-4,17 śledze to codziennie a te 4,5 to totalna głupota masz tu tabelę średnich kursów z ostatnich trzech miesięcy
www.money.pl/pieniadze/nbparch/srednie/

do części możesz mieć rację dlatego najprościej zadzwonić i się spytac co i jak i zobaczyc czy typ nie kręci , w Nieczech wcale też tak dużo nie trzeba aby kupić auto lekko uszkodzone w dobrych pieniądzach ,tak jak pisałem wcześniej ja bym takiego auta nie skreślał bo może okazac sie ze nie ma jakiegos crashtestu a są całkiem adekwatne pieniadze do tego jak auto było uszkodzone no i ten przebieg co jest jak najbardziej do sprawdzenia , pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/09 06:42 #33396

  • Inspektor
  • Inspektor Avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/09 08:45 #33406

  • kris1973
  • kris1973 Avatar
Auto miało uszkodzony lewy błotnik i drzwi. Jutro lecę ją oblukać. Porobię kilka fotek i wstawię.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/09 17:49 #33455

  • tradelux
  • tradelux Avatar
kris1973 napisał:
Auto jest ok roku w Polsce. Było już kilka razy wystawiane z wyższa cena. Teraz cieżko sprzedać benzynę. Ja mam e90 320i z 2005 i na 10 dni aukcji 1 telefon .... jakaś masakra. Dziś będę dzwonił i pogadam z gościem konkretnie. Dam znać co i jak.

To podaj namiary co to masz za auto bo powiem szczerze, ze ciezko jest kupic dobra benzyne ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/09 18:23 #33457

  • kris1973
  • kris1973 Avatar
Mam nadzieje, że nie dostane opr za ot, tu masz link do mojej aukcji: allegro.pl/show_item.php?item=2767036191
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/09 18:32 #33460

  • tradelux
  • tradelux Avatar
a no to teraz juz wiesz dlaczego nie mozesz szybko sprzedac. Przebieg prawie 210tkm, do tego w silniku benzynowym. Jakby przebieg byl mniejszy (kosztem ceny) i w benzynie to nie byloby problemu ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/09 18:39 #33461

  • kris1973
  • kris1973 Avatar
czyli lepiej cofać licznik i oszukiwać ludzi ?? W benzynie 200 tysięcy to nie ma tragedii w dieslu pewnie już był bym po wymianie pompy, wtrysków i turbiny przy takim przebiegu no ale diesel zawsze lepszy ... ludzie patrzą na przebiegi lekko ponad 100 tysięcy i handlarze o tym wiedzą a potem się dziwią że jest x3 tyle.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/09 18:42 #33462

  • tradelux
  • tradelux Avatar
kris1973 napisał:
czyli lepiej cofać licznik i oszukiwać ludzi ?? W benzynie 200 tysięcy to nie ma tragedii w dieslu pewnie już był bym po wymianie pompy, wtrysków i turbiny przy takim przebiegu no ale diesel zawsze lepszy ... ludzie patrzą na przebiegi lekko ponad 100 tysięcy i handlarze o tym wiedzą a potem się dziwią że jest x3 tyle.

jakiej pompy? Za bardzo nie siedzisz w temacie silnikow diesel/benzyna ;)
Silnik diesla (konstrukcja - blok/glowica) wytrzymuje zdecydowanie wiecej, niz benzynowe jednostki. O ile dla wspolczesnej benzyny 300-400tys km to sporo i trzeba przewidziec juz remont chociazby glowicy o tyle w dieslu ma sie dobrze.
Nie mowie, ze skrecic, ale jesli za 47-49tys zl mozna dostac o 2 lata mlodsza BMW e90 z przebiegiem do 90-100tys km w benzynie (i troche lepiej wyposazona) to o tyle jesli kogos stac na e90, woli dolozyc te 12tys zl ;)
Osobiscie wole 320d z 2005r z przelotem 200tys km gdzie wymienie kolodwumasowe i smigam kolejne 200tys ;)
Ostatnio zmieniany: 2012/11/09 18:45 przez tradelux.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/10 18:05 #33488

  • kris1973
  • kris1973 Avatar
Hehe blok w dieslu może i wytrzyma ale wtryski, turbina i pompa wysokiego ciśnienia już nie. 300 tysi to stare diesle wytrzymywaly a nie nowe na CR.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: BMW e90 318i vin: WBAPF51060A420166 2012/11/11 13:30 #33510

  • tradelux
  • tradelux Avatar
Nie masz pojęcia o mechanice i naprawach diesli od BMW, ale piszesz co Ci ślina na język przyniesie (ot zasłyszane np. z gazet).
Silniki diesla (przed liftem) w BMW to jedne z najlepszych silników diesla na rynku (razem z PSA i Fiata).
Właściciel nieźle musi się nastarać, żeby wymienić wtryski przed 300tys km, tak samo jak i o pompie - chyba za dużo naczytałeś się o starych tdsach ;)
Turbina - jak się dba tak się ma - można ją zajechać już po 10tys km od wyjazdu z salonu, a można i przejeździć 500tys km.
Co do napraw to i tak po pokryciu kosztów wymiany:
- turbiny
- koła dwumasowego
- wtrysków
zostanie sporo w kieszeni w porównaniu do wersji benzynowej (zaoszczędzonej $ na benzynie + w porównaniu do naprawy/wymiany głowicy przy 300tys km)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: AutoRaport